Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Kaikki ihmiset eivät ylipäätään pidä lapsista.
Minä pidän omani, mutta en ole muitten kakaroille lepertelevää tyyppiä, ne on mulle itseasiassa aika samantekeviä.
Musta ei tullut "kaikkien" lasten äiti kun omani sain.
Ylllättävän moni muuttuu saadessaan lapsen, vaan ei kaikki

.
No en mäkään pidä erityisesti teini-ikäisistä tai vanhuksista, mutta osaan olla ja tulen toimeen molemman ikäryhmän kanssa.
Ja lapset ovat yksilöitä, ei voi yleistää, ettei pidä yhdestäkään lapsesta.
Tajuan joo, mut mun mielestä on outoa, että joku sanoo, ettei pidä lapsista. Lapsethan on ihmisiä siinä missä muutkin. On ihan eri asia, jos ei pidä koirista. Ja jos kuitenkin pitää muutamasta lapsesta, ei voi sanoa ettei tykkää lapsista.
Onko joku yleistänyt?
Just sanoit, ettei kaikki ihmiset pidä lapsista...en mäkään voi sanoa, etten pidä keski-ikäisistä. Lapset ovat ihmisiä ja yksilöitä siinä missä muunkin ikäiset ihmiset.
Mitä yleistämistä se on, jos sanon, että kaikki ihmiset ei pidä lapsista?
Kaikki ei vaan pidä.Eikä kaikki muutu jokaikistä lasta rakastavaksi mammaksi kun oma lapsi syntyy.
Kuten sanottu, omani minä pidän, mutta mussa ei herätä mitään luolanaisvaistoja naapurin tai kovin monen sukulaisenkaan lapset.
En mä niitä nyt vihaakaan, mutta mulle ne on...no samantekeviä.
Aapee kysyi, miksi kaikki ei osaa olla lasten kanssa?No, miksei joku tule vanhusten kanssa toimeen, miksei joku voi sietää korkeita paikkoja tai joku ei vaan pidä koirista.
Makuasioita...ja niistähän tunnetusti VOI kiistellä.