Millä sä saat yrittäjänä perusteltua iittelles kepun äänestämisen, jollet ole maatalousyrittäjä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä sä saat yrittäjänä perusteltua iittelles kepun äänestämisen, jollet ole maatalousyrittäjä?
Mun mielestä on aika heikko peruste äänestää jotakin puoluetta se, että itikon äänestää samaa. Sittenhän mäkin olisin kepulainen.
kokoomus on ainoa puolue joka ymmärtää hyvinvoinnin ja talouden kasvun välisen syy/seuraus-suhteen
Kokoomus on yrittäjän vihollinen. Kokoomus tukee suuryrityksiä markkinoilla, eli auttaa suuryrityksiä tappamaan kilpailun ja innovatiiviset pienet yritykset. Itse äänestin viime eduskuntavaaleissa piraatteja.
Joka tapauksessa, kokoomus on kaukana yrittäjäpuolueesta. Kokoomus tukee vahvemman oikeutta ja suuryritysten fasismia yhdessä demareiden kanssa.
kokoomus on ainoa puolue joka ymmärtää hyvinvoinnin ja talouden kasvun välisen syy/seuraus-suhteen
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26339871:Minä en itse asiassa usko, että tämän yhteyden ymmärtämisessä on suurempia vaikeuksia yhdelläkään puolueella, vaikka Kokoomus tämän itsestäänselvyyden hokemisesta onkin luonut oikein brändin. Eroa on sen sijaan niissä keinoissa, joilla sitä talouden kasvua koetetaan saada aikaan. Tosin yhä useammin joutuu kyllä toteamaan, että suurin ero puolueiden välillä löytyy sittenkin retorisella tasolla... ja silläkin tasolla ainoastaan vaalien alla.
Isämies, pakko kysyä: mitä puoluetta itse äänestät?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana olo äänestyskopilla;26339313:Tulee niin ihana olo, kun äänestän kokoomusta. Tuntuu siltä, että olen menestynyt ihminen ja muita parempi. En tiedä miksi äänestäisin ja ketä, en tajua politiikasta mitään. Mutta tykkään kun tulee olo, että olen menestynyt ja parempi kuin muut.