Miksi kukaan haluaisi muslimeja Suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskustelua rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muslimit harrastavat mm. kunniamurhaa, nainen on toisarvoinen. Miksi tällaisten ideologioitten haluttiin leviävän Eurooppaan?

Jos olet ja elät kulttuurissa, jossa ihmishengellä - erityisesti naisen hengellä - ei muutenkaan ole niin suurta merkitystä, ja nainen tulkitaan miehen/perheenpään omaisuudeksi, niin siitä löytyy selitys. Olettavasti vähän samantapainen ajatusprosessi kuin mikä sai monet hyväksymään vaikkapa juutalaisten joukkomurhat tai esim. toisten orjuuttamisen aikanaan.

"Rauhan ja rakkauden uskonnon" edustajien parissa kun tuntuu olevan pitkälti niin, että koko toiseen sukupuoleen suhtaudutaan täysin epäinhimillisen vieraannuttavasti ja alentuvasti. Tytär on omaisuutta, orja: ja jos orja kapinoi, orjaa on rangaistava (hapotus, silpominen) tai tapettava. Nainen on aina muukalainen "kunniaa" korostavissa, kulttuuria rikastavissa äärimuslimiperheissä. Siksi tuntuukin käsittämättömältä, että esim. Suomessa naistutkijat, vasemmistolais-vihreät feministit ynnä muut mollaavat minkä ehtivät suomalaista, länsimaista miestä ja vaativat samaan hengenvetoon Suomeen lisää "eksoottista Toiseutta".

Suomalaisessa kulttuurissakin on puutteensa, mm. perheväkivalta, mutta lähtökohtainen ero on siinä, että vaimoaan/lastaan hakkaavaa miestä pidetään surkeana raukkana kaikkien - myös muiden miesten - toimesta, kun taas kunniamurhakulttuureissa vaimoaan/lapsiaan tappava mies on suuri sankari ja uskonsoturi. Meillä valitaan naisia presidenteiksi ja ministereiksi - jossain muualla naisia silvotaan, heitetään parvekkeilta, ruoskitaan näiden tultua raiskatuiksi ja pidetään hunnutettuina lukkojen takana.
 
öööö. vaikia tuota ainakaan meikäläisen on haluta ketään minnekkään ihan pelkän uskon takia.
mutta ystäväpiiriini kuuluu muslimeja ja mielelläni heidät olen tänne suomeen ottanut.
ja muutamia kristittyjä sen sijaan voisin lähettää kauas kuin pippuri kasvaa.
jos sillä jaolla mennään.
 
Voi mikä kysymys..
Mä olen tällä hetkellä tosi ihastunut yhteen mieheen.. hän on muslimi ja epäilenpä, että tästä ei tule muuta kuin sydänsuruja. Ollaan niin eri maailmoista. Mun pitäisi rukoilla joka pv ja en saisi käyttää ollenkaan alkoholia jne jne..
 
Miksi minun pitäisi olla niin "ihana ja teitä kaikkia miellyttävä"? Miksi en saisi elää ihan rauhassa vaan koko ajan pitäisi miettiä (teidän mielestä), mitä te ajattelette minusta? Miksi en saisi haluta asua Suomessa, jossa olen syntynyt? :D
 
Ekaan vastaan että on pakko haluta. On oikeesti niitä PAKOLAISIA joiden on pakko päästä pois kotimaastaan. Se että nämä kysymykset liitetään aina muslimeihin on kummallista.

Ei kai heissä mitään niin erityisen ihanaa ole kuin muissakaan ihmisissä. Aiemmin puhuttiin ja markkinoitiin maahanmuuttoa kulttuurin rikastuttamisesta mutta se ei kai enää ole ajankohtainen puheenaihe. tiedämme että rikastuttaminen ei ole välttämättä niin tärkeää eikä se aina tule näkyväksi toivotusti.
 
Ei teitä yhtään huoleta muslimien suhtautuminen vääräuskoisiin ja naisen asemakin on heikko?

Mä vieroksun tuota uskontoa, siinä on niin paljon pahaa.
 
Jokainen suomessa oleva muslimi, jonka tunnen on oikeasti hyvä tyyppi. En näe mitään ongelmia heidän suomessaololleen.

Miksi siis vastustaisin heidän joukon kasvua?
 
Meillä on jo islaminuskoinen vähemmistö, Suomen tataarit, jotka eivät ole koskaan vaatineet erikoiskohtelua, meuhkanneet joka välissä rasismista, saaneet itkupotkuraivareita jostain hömöstä pilapiirroksesta, tai pukeutuneet säkkiin.

Minä en halua tänne ryhmiä, jotka vaativat erikoiskohtelua koulun evankeliumi-esityksen kustannuksella, en keksi yhtä ainuttakaan syytä siihen, miksi haluaisin tänne muslimeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Meillä on jo islaminuskoinen vähemmistö, Suomen tataarit, jotka eivät ole koskaan vaatineet erikoiskohtelua, meuhkanneet joka välissä rasismista, saaneet itkupotkuraivareita jostain hömöstä pilapiirroksesta, tai pukeutuneet säkkiin.

Minä en halua tänne ryhmiä, jotka vaativat erikoiskohtelua koulun evankeliumi-esityksen kustannuksella, en keksi yhtä ainuttakaan syytä siihen, miksi haluaisin tänne muslimeja.

Eli olisit potkimassa kaikki suomalaiset ei-kristityt ja vapaa-ajattelijat pois Suomesta kun heitä ei kiinnosta jeesus-hihhulointi niin kuin sinua?

PS. Pilapiirros-jutussa ei ollut kyse vain siitä piirroksesta vaan kyse länsimaiden viha-politiikasta, luulisi tuon olevan jo selvä!
 
Kuten voimme muualla Euroopassa nähdä, muslimien maahanmuutto tuo mukanaan lukuisia hyviä asioita. Kun muslimien osuus väestöstä tietyllä alueella ylittää 15% voi havaita, että siellä eivät enää viihdy homoseksuaalit, kristinuskoiset, lapsiperheet (muut kuin muslimit), poliisit, palokunta.
Naisten oikeudet myöskin alkavat olla sillä tasolla millä niiden kuuluukin, eli mies saa olla mies eikä kukaan sitä ole estämässä.
Hyvänä voinee pitää myös sitä, että mies saa valita tytölleen sopivan poikaystävän siinä vaiheessa kun aika on kypsä. Säästyy teinitytöt monilta ongelmilta.
 
[QUOTE="vieras";23291665]kyse ei olekaan siitä mitä haluat. ne tulevat, halusit tai et![/QUOTE]

Ei enää kauan. Kun Perussuomalaiset pääsevät valtaan, elintasopakolaisuutta rajoitetaan rankalla kädellä.
 
[QUOTE="qaz";23291478]Jokainen suomessa oleva muslimi, jonka tunnen on oikeasti hyvä tyyppi. En näe mitään ongelmia heidän suomessaololleen.

Miksi siis vastustaisin heidän joukon kasvua?[/QUOTE]

ootko joku skitsofreenikko? sulta tulee aika sekalaista tekstiä näiden teemojen tiimoilta. vai onko teitä monta samaa nimeä käyttävää?
 
[QUOTE="vieras";23291674]Ei enää kauan. Kun Perussuomalaiset pääsevät valtaan, elintasopakolaisuutta rajoitetaan rankalla kädellä.[/QUOTE]

luulet vain. ei niin tule tapahtumaan, paluuta luolamieselämään ei ole. jos ei laillisesti niin laittomasti. eikös sekin ole nähty aika monessa maassa?
 
[QUOTE="vieras";23291692]luulet vain. ei niin tule tapahtumaan, paluuta luolamieselämään ei ole. jos ei laillisesti niin laittomasti. eikös sekin ole nähty aika monessa maassa?[/QUOTE]

Laittomasti? Eli sitten sossusta ei annetaisi jokaiselle yli tuhatta euroa käyttörahaa kuukaudessa? Ei tänne sitten kukaan tulisi...
 
[QUOTE="vieras";23291682]ootko joku skitsofreenikko? sulta tulee aika sekalaista tekstiä näiden teemojen tiimoilta. vai onko teitä monta samaa nimeä käyttävää?[/QUOTE]

En tiedä.

Vietän täällä sen verran vähän aikaa, että en osaa sanoa. Kerro toki ristiriidasta, niin oikaisen :lol:
 
[QUOTE="vieras";23291674]Ei enää kauan. Kun Perussuomalaiset pääsevät valtaan, elintasopakolaisuutta rajoitetaan rankalla kädellä.[/QUOTE]

miten joku voi olla näin naiivi? :D
 
[QUOTE="vieras";23291737]miten joku voi olla näin naiivi? :D[/QUOTE]

Kuinka niin? Nykyiset puolueet ovat harrastaneet aivan liian höveliä maahanmuuttopolitiikkaa. Paljolti tästä johtuu myös persujen nouseva kannatus. Totta kai tilanne muuttuu kun valtaan pääsevät sellaiset poliitikot, jotka vastustavat maahanmuuttajien hyysäämistä.
 
[QUOTE="vieras";23291754]Kuinka niin? Nykyiset puolueet ovat harrastaneet aivan liian höveliä maahanmuuttopolitiikkaa. Paljolti tästä johtuu myös persujen nouseva kannatus. Totta kai tilanne muuttuu kun valtaan pääsevät sellaiset poliitikot, jotka vastustavat maahanmuuttajien hyysäämistä.[/QUOTE]

Kerropa nyt ihan omin sanoin, mitä luulet tapahtuvaksi, kun vaalit on pidetty. Miten persut mielestäsi yksinään pystyisivät muuttamaan maahanmuuttopolitiikkaa?
 
Kuka haluaisi KIIHKOmuslimeja yhtään mihinkään. Ei kukaan.

Aivan.


Uutisointi muslimimaista on ollut täällä suomessa hyvin erikoista aina. Kun jossain tapahtuu jotain, niin mennään haastattelemaan ja tekemään juttua jostakin hengellisestä johtajasta ja kysytään sen mielipidettä.

Ajatelkaapas, millainen kuva suomesta syntyisi, jos jokainen ulkomailla julkaistu uutinen perustuisi piispan mielipiteisiin tai päivi räsäsen jorinoihin?
 

Yhteistyössä