A
"auts"
Vieras
mites suu pannaan sitten kun Suomeen on saatu ensimmäiset ghetot jossa muslimiväestöä on yli 50%, roskikset ja autot palavat joka ilta ja paloautot eivät uskaltaudu paikalle ilman poliisisaattuetta?
Kaikki kynnelle kykenevät toki ovat muuttaneet pois jo aikoja sitten, mutta entäs työttömät äidit joiden päivät kuluvat kaksplus-palstalle kirjoitellen, he ovat edelleen siellä katsomassa elinalueensa kurjistumista. Lapsilta pöllitään taskurahat päivittäin, polkupyörät varastetaan, ikkunat rikotaan, sossusta ei tipu tukea kun ulkomaalaisten asiat käsitellään ensin.
Tätä se monikulttuurinen tulevaisuus tulee olemaan.
Haluaisin huomauttaa, että meillä on todella paljon opittavaa Ruotsin tapauksista. Mutta huomauttaisin myös niistä taustoista, jotka ovat osa syynä niihin. Mm. Ruotsin poliisin rasismisoppa unohdetaan näistä mellakkajutuista lahjakkaasti. Nähdään vain muslimeissa vika, vaikka yksin ne eivät mellakoineet. Syy ja lähtökohta on paljon laajempi kuin vain halu mellakoida. Enkä tästä ala sen enempää tappelemaan teidän kanssa. Halusin vain huomauttaa, että rakenteen ongelmat eivät katoa toteamalla ratkaisun löytyvän syrjinnästä tai kaikkien ulkomaalaisten pois heittämisellä.