Miksi kukaan haluaisi muslimeja Suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskustelua rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mites suu pannaan sitten kun Suomeen on saatu ensimmäiset ghetot jossa muslimiväestöä on yli 50%, roskikset ja autot palavat joka ilta ja paloautot eivät uskaltaudu paikalle ilman poliisisaattuetta?
Kaikki kynnelle kykenevät toki ovat muuttaneet pois jo aikoja sitten, mutta entäs työttömät äidit joiden päivät kuluvat kaksplus-palstalle kirjoitellen, he ovat edelleen siellä katsomassa elinalueensa kurjistumista. Lapsilta pöllitään taskurahat päivittäin, polkupyörät varastetaan, ikkunat rikotaan, sossusta ei tipu tukea kun ulkomaalaisten asiat käsitellään ensin.

Tätä se monikulttuurinen tulevaisuus tulee olemaan.

Haluaisin huomauttaa, että meillä on todella paljon opittavaa Ruotsin tapauksista. Mutta huomauttaisin myös niistä taustoista, jotka ovat osa syynä niihin. Mm. Ruotsin poliisin rasismisoppa unohdetaan näistä mellakkajutuista lahjakkaasti. Nähdään vain muslimeissa vika, vaikka yksin ne eivät mellakoineet. Syy ja lähtökohta on paljon laajempi kuin vain halu mellakoida. Enkä tästä ala sen enempää tappelemaan teidän kanssa. Halusin vain huomauttaa, että rakenteen ongelmat eivät katoa toteamalla ratkaisun löytyvän syrjinnästä tai kaikkien ulkomaalaisten pois heittämisellä.
 
[QUOTE="heh";23292206]En odota jälkimmäistä tulevaksi vaikka kuinka sitä toivoisit. :D Toivottavasti et oikeasti ole äiti, sääliksi käy lapsiasi jos näin![/QUOTE]

Kyllä minä olen OIKEASTI äiti!!

Enkä minä puhu omiani vaan maailmanlaajuinen islamilainen kalifaatti perustuu ihan muslimien omiin, kirjattuihin laajenemissuunnitelmiin jotka puolestaan perustuvat koraaniin ja Muhammedin horinoihin.

Jos haluat varmistua että puhun totta, niin kuukkeloi itsellesi vaikkapa egyptiläisen MUSLIMIVELJESKUNNAN peruskirja: siellä tavoite on selvästi sanottu. Tai Hamas Covenant, senkin löydät Googlella tuolla hakusanalla. Kyseessä on Hamasin peruskirja. Siinä on paljon muutakin mielenkiintoista luettavaa.

Onko usua tutustua, mihin uskontokuntaan sinä kuulutkaan? :D
 
Muslimimiehet ovat vihaisia samasta syystä kuin monet 16-vuotiaan teinikantasuomalaisetkin ovat, kun haluttaa kovasti mutta mistään ei saa.
Tämä muslimien takaperoisen uskonnon suhde seksiinhän on aivan kieroutunut. Kuvitelkaa nyt, miehet jotka eivät ole koskaan nähneet alastonta naista ovat niin seksinkipeitä, että tekevät terroritekoja vain sen vuoksi, että uskovat tuonpuoleisessa odottavan 70 neitsyttä heitä varten.
HOHHOI
 
En halua muslimeja Suomeen. Mutta en halua tänne kristittyjäkään. Kristittyjen takiahan muslimit niin kiukkuisia ovatkin.

Muslimit ovat kylläkin "kiukkuisia" sen vuoksi, että "profeetta" Muhammed oli aggressiivinen psykopaatti, pedofiili ja murhaaja, sotapäälliköksikin kutsuttu. Hänen hengenkuonaansa on koraani täynnä, mutta muslimit uskovat koraanin olevan jumalansa sanaa (ja niinhän se tietyssä mielessä onkin, tekstiä suoraan pimeydestä missä heidän jumalolentonsa majailee).

Kun tämän kirjan mukaan sitten elää, niin jo vain on henkilö "kiukkuinen".
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23292397:
Muslimit ovat kylläkin "kiukkuisia" sen vuoksi, että "profeetta" Muhammed oli aggressiivinen psykopaatti, pedofiili ja murhaaja, sotapäälliköksikin kutsuttu. Hänen hengenkuonaansa on koraani täynnä, mutta muslimit uskovat koraanin olevan jumalansa sanaa (ja niinhän se tietyssä mielessä onkin, tekstiä suoraan pimeydestä missä heidän jumalolentonsa majailee).

Kun tämän kirjan mukaan sitten elää, niin jo vain on henkilö "kiukkuinen".

"Kirjoittajien kyky kääntää mikä tahansa keskustelu omaan suosikkipakkomielteeseensä ei tunne mitään rajoja", Tommi Uschanov, Suuri Kaalihuijaus.
 
Muslimimiehet ovat vihaisia samasta syystä kuin monet 16-vuotiaan teinikantasuomalaisetkin ovat, kun haluttaa kovasti mutta mistään ei saa.
Tämä muslimien takaperoisen uskonnon suhde seksiinhän on aivan kieroutunut. Kuvitelkaa nyt, miehet jotka eivät ole koskaan nähneet alastonta naista ovat niin seksinkipeitä, että tekevät terroritekoja vain sen vuoksi, että uskovat tuonpuoleisessa odottavan 70 neitsyttä heitä varten.
HOHHOI

Pistitpä tyhjentävästi :)

Tuossa yllä on olennainen kiteytetty timantiksi.

Ja huom: Muhammed opetti, että nainen on saastainen kuten koira ja apinakin. Jos mies koskee naiseen, hän joutuu läpikäymään mutkikkaat ja aikaa vievät puhdistautumisrituaalit, ennenkuin voi esimerkiksi rukoilla allahia.

Mutta, KUOLLUT NAINEN ei ole Muhammedin mukaan saastainen, häntä voi naida itse tahraantumatta. Niinpä Haditheissa (islamin perimätieto = luetaan pyhiksi kirjoituksiksi kuten koraanikin) on kertomuksia Muhammedin seksisuhteista vainajiin. Näitä ei ole koskaan käännetty länsikielisiin haditheihin koska se hämmentäisi länsimaalaisia, mutta arabiankielisistä kuulemma löytyy.

Laita YouTubeen hakusanaksi seuraava: Sexual Perversions in Islam: Kinky Mumammed (Mirror)

Löydät 10 min 9 sek pitkän filmin jossa arabiankielentaitoinen mies lukee ja selittää Haditheja englanniksi. Noin 7 minuutin kohdalta alkaa puhua nekrofiliasta. Hyviä kuunteluhetkiä.
 
[QUOTE="heh";23292006]Muslimi = elintasopakolainen? Anteeksi, mutta en ole! :D Ja Suomessa pysyn, vaikka Persut tuhoaisivatkin Suomen.[/QUOTE]

Vähän vaikea on pysyä jos sinut karkoitetaan.
 
[QUOTE="vieras";23294067]ai oikein muslimien mielestä....

en tunne yhtäkään muslimia joka olisi lähdössä tappamaan ihmisiä, pedofiilejen teloitusta kannattavia lukuunottamatta.

raamatustakin muuten löytyy kaikenlaista täysin käsittämätöntä sontaa.[/QUOTE]

Ero onkin siinä että tavallinen kristitty ei elä raamatun mukaan, eikä varsinkaan vanhan testamentin mukaan. Muslimin ON PAKKO elää koraanin ja pyhien kirjoitusten mukaan, muuten ei ole muslimi.
 
Islami on uskonto siinä missä kristinusko tai buddhalaisuus. Fanatismi on aina pahasta riippumatta siitä mistä uskonnosta se kumpuaa. Samoin syrjäytyneisyys ja ryhmittymien vastakkainasettelu. Tärkeää on että sallimme muslimit harjoittaa uskontoaan ja ylläpitää kulttuuriaan. Minua ei haittaa jos moskeijoja rakennetaan, ei minua häiritse kirkotkaan.
 
[QUOTE="vieras";23294093]Ero onkin siinä että tavallinen kristitty ei elä raamatun mukaan, eikä varsinkaan vanhan testamentin mukaan. Muslimin ON PAKKO elää koraanin ja pyhien kirjoitusten mukaan, muuten ei ole muslimi.[/QUOTE]

Juu taas. Siinä taas asiantuntija sanoo, kuka on "oikea" muslimi, kuka ei. :D Moni meistä muslimeista on ihan tavallisia, ei pakota päätä kuten nähtävästi sinulla. :D
 
En minä ainakaan halua. Jos he ovat valmiita sitoutumaan maamme sääntöihin, kunnioittamaan lakejamme sekä uskontoamme, he ovat tervetulleita. Mutta sellaisia muslimeja vaan on niin kovin vähän, ja jos on ihmisellä hätä maahan pyrkiessään, lupaavat he vaikka mitä. Kun lausunto vakituisesta oleskeluluvasta tulee, alkaa oma uskonnollinen ja kulttuurinen identiteetti nostaa päätään, ja vaatimustaso koventua sen mukaan.

Olen aina sanonut samaa: Sinä päivänä, kun minä voin yh-äitinä mennä Saudi-Arabiaan lasteni kanssa, voin hoitaa yksin asiat virastoissa ja saada palvelua, työpaikan sekä kulkea bikineissä rannalla, saan poikani kristilliseen kouluun ja voin käydä ev.lut.kirkossa arabialaisessa kotikaupungissani, ovat muslimit tervetulleita tänne vaatimuksineen.

Mutta siihen saakka laulan suvivirttä suomalaisessa kevätjuhlassa, katselen evankeliumia joulujuhlassa enkä halua moskeijaa takapihalleni. Anteeksi vaan.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";23294142]Älä valehtele itsellesi. Minä kyllä tiedän siitä elämästä vähän liikaakin.[/QUOTE]

Ai minä valehtelen itselleni?! :D No, jos sinulle tulee siitä hyvä mieli, niin ajattele sitten niin. Minä kyllä tiedän, kuka olen. :D
 
Muslimimiehet ovat vihaisia samasta syystä kuin monet 16-vuotiaan teinikantasuomalaisetkin ovat, kun haluttaa kovasti mutta mistään ei saa.
Tämä muslimien takaperoisen uskonnon suhde seksiinhän on aivan kieroutunut. Kuvitelkaa nyt, miehet jotka eivät ole koskaan nähneet alastonta naista ovat niin seksinkipeitä, että tekevät terroritekoja vain sen vuoksi, että uskovat tuonpuoleisessa odottavan 70 neitsyttä heitä varten.
HOHHOI

Totta. Ja tästähän kertoo sekin, että muslimimiehet eivät osaa hillitä itseään, heillä ei ole sitä taitoa. Siksi, naisten itsensä suojelemiseksi, tulee naisten verhoutua burkhaan. Jotta miehet pystyisivät normaaliin elämään. Eivätkä he silti pysty. ja kuikas olikaan naisten laita?

Moni musliminainen sanoo ihan vakuuttavasti, että haluaa pukeutua burkhaan. Niin varmaan haluaakin, koska jos ei pukeudu, kivitetään henggiltä, veljes- ja serkkusarja tulee ja raiskaa, hakkaa, polttaa kaasulla tai muuta mukavaa. Että jos siltä voi välttyä vain verhoutumalla johonkin miesten määräämään säkkiin, niin kai minäkin niin sitten tekisin.
 
Olen aina sanonut samaa: Sinä päivänä, kun minä voin yh-äitinä mennä Saudi-Arabiaan lasteni kanssa, voin hoitaa yksin asiat virastoissa ja saada palvelua, työpaikan sekä kulkea bikineissä rannalla, saan poikani kristilliseen kouluun ja voin käydä ev.lut.kirkossa arabialaisessa kotikaupungissani, ovat muslimit tervetulleita tänne vaatimuksineen.

Mutta siihen saakka laulan suvivirttä suomalaisessa kevätjuhlassa, katselen evankeliumia joulujuhlassa enkä halua moskeijaa takapihalleni. Anteeksi vaan.

Millaiset vaatimukset sinulla on esim. P-Korean suhteen?

Minä en suomalaisena halua kuulla jeesustelua kouluissa tms koska meillä on uskonnonvapaus. Kirkotkin ovat monesti rumia ja kellojen kalkatus häiritsevää! ;)
 
Millaiset vaatimukset sinulla on esim. P-Korean suhteen?

Minä en suomalaisena halua kuulla jeesustelua kouluissa tms koska meillä on uskonnonvapaus. Kirkotkin ovat monesti rumia ja kellojen kalkatus häiritsevää! ;)

ei ne pohjoiskorealaiset ole tänne varmaan kovin mielellään tulossakaan, saatika vaatimaan sitä sun tätä..

raiskaamaan ja pahoinpitelemään..
 

Yhteistyössä