?
??
Vieras
Moni musliminainen sanoo ihan vakuuttavasti, että haluaa pukeutua burkhaan. Niin varmaan haluaakin, koska jos ei pukeudu, kivitetään henggiltä, veljes- ja serkkusarja tulee ja raiskaa, hakkaa, polttaa kaasulla tai muuta mukavaa. Että jos siltä voi välttyä vain verhoutumalla johonkin miesten määräämään säkkiin, niin kai minäkin niin sitten tekisin.
Missä olet käynyt tekemässä tätä kyselyä burqhan käyttäjiltä? Suomessa ei heitä kovin montaa ole.