Miksi kukaan haluaisi muslimeja Suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskustelua rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moni musliminainen sanoo ihan vakuuttavasti, että haluaa pukeutua burkhaan. Niin varmaan haluaakin, koska jos ei pukeudu, kivitetään henggiltä, veljes- ja serkkusarja tulee ja raiskaa, hakkaa, polttaa kaasulla tai muuta mukavaa. Että jos siltä voi välttyä vain verhoutumalla johonkin miesten määräämään säkkiin, niin kai minäkin niin sitten tekisin.

Missä olet käynyt tekemässä tätä kyselyä burqhan käyttäjiltä? Suomessa ei heitä kovin montaa ole.
 
[QUOTE="vieras";23294211]ei ne pohjoiskorealaiset ole tänne varmaan kovin mielellään tulossakaan, saatika vaatimaan sitä sun tätä..

raiskaamaan ja pahoinpitelemään..[/QUOTE]

Niin, eipä ne sauditkaan tänne jonota rajalla?!? :D :D Itse puhuit saudeista...
 
Jo pelkkä aloitus on absurdi. Tuskin kukaan haluaa ketään minnekään. Muslimeissa on seinähulluja fanaatikkoja ja aivan tavallisia hitsareita. En näe mitään syytä pelätä yhtä uskonnollista ryhmää. Tässä varmaan ajetaan takaa sitä että monet Suomeen pakolaisina tulevat islaminuskoiset vaalivat hurjia tapoja, esim. tyttöjen elämä on todella kontrolloitua , silpomista ja vähättelyä pidetään itsestään selvänä etc.
Se on todellinen haaste ja siihen odottaisin jossain vaiheessa maahanmuuttajien, esim. somalien itsensä ottavan kantaa.
Minusta on todella naurettavaa pelätä pelkän uskonnon perusteella ihmisiä, aivan kuin mikään muu ei määräisi ihmisen käyttäytymistä. Saatananpalvojatko ovat sitten paljon harmittomampia aloittajan mielestä, jos nyt pieni naljailu sallitaan.

Mutta sehän tiedetään että aina on vähemmistöä hyvä potkia kun omaa persettä halutaan leventää . Moni luterilainenkin voisi katsoa peiliin ja kysyä itseltään: kunnioitanko naisia, kunnioitanko vähäosaisia, ulkomaalaisia , harjoitanko uskontoani oikein, hyväksynkö muut, olenko hyvä kristitty ?
 
Missä olet käynyt tekemässä tätä kyselyä burqhan käyttäjiltä? Suomessa ei heitä kovin montaa ole.

Ei, en ole tehnyt itse mitään kyselyä. Nämä naiset ovat yleensä niin alistettuja, eivätkä saa esim. opetella lukemaan, ja se on yksi raaimmista vallankäytön muodoista. rajoitetaan tiedonsaanti- ja sananvapautta: koska jos naiset kouluttautuisivat, he tajuaisivat miten idioottimaisessa ja sairaassa ikeessä heitä pidetään.

Suomessa asuvien muslimien mielipiteistä en tiedä, mutta esim. köyhien ja sivistymättömien muslimimaiden (Afganistan, Pakistan) naiset pukeutuvat miesten määräämiin (miehet, jotka ovat asettaneet itsenä naisia ylemmäksi) asuihin, koska luulevat, että se on heille hyväksi. koska eivät tiedä muusta. Toisin sanoen ovat alistettuja. ja se, joka järjetelmän kyseenalaistaa, tapetaan. Helppoa, kukin tietää paikkansa.

Sitä riistoa ja sortoa ei mikään muuta, paitsi naisten itsetunnon ja kouluttautumisen edistäminen. mutta maissa, joissa naiset eivät saa edes mennä kaupungille saati lääkäriin ilman miehen lupaa, edistyminen on mahdotonta. Jos odotetaan, että muslimimiehet muuttuvat humanisteiksi, alkavat ajatella naisiakin ihmisinä ja haluaisivat kaikille samat oikeudet, päästään kyllä hengestämme ennen kuin siellä rintamalla mitään alkaa tapahtumaan.
 
Suomessa on uskontovapaus (onneksi!), näin ollen jokaisella yhteisöllä pitää olla oikeus rakentaa temppeliään (kirkko, moskeija, synagoga jne) olettaen tietysti että rakennusluvat, tontit jne ovat kunnossa. Kouluihin ei kuulu mitään uskonnollista hömpää, jokainen seurakunta voi järjestää sen uskonnollisen kasvatuksen muualla. Meidän pitää kohdella kaikkia uskontoja kunnoittavasti ja tasavertaisesti.
 
[QUOTE="vieras";23294249]en ole kyllä mistään saudeista kirjoitellut. Hankippa silmälasit.[/QUOTE]

Voi voi, anteeksi jos loukkasin, itse kommentoin aiemmin toisen viestiä, johon kommentoit eli tarkoitin siis tätä, jota kommentoin ekaksi. Pahoitteluni kauheasta loukkauksesta!!
 
Suomessa asuvien muslimien mielipiteistä en tiedä, mutta esim. köyhien ja sivistymättömien muslimimaiden (Afganistan, Pakistan) naiset pukeutuvat miesten määräämiin (miehet, jotka ovat asettaneet itsenä naisia ylemmäksi) asuihin, koska luulevat, että se on heille hyväksi. koska eivät tiedä muusta. Toisin sanoen ovat alistettuja. ja se, joka järjetelmän kyseenalaistaa, tapetaan. Helppoa, kukin tietää paikkansa.

Aivan, puhuit siis näistä burqhaa käyttävistä naisista esim Afrganistanissa ja Pakistanissa, et meistä muista. Tässä oli kuitenkin puhe muslimeista ihan yleisesti. Ai niin, ne fanaattiset tavat kuvaavatkin tietysti aina kaikkia muslimeja!
 

Yhteistyössä