P
"piitu"
Vieras
ja jos itse kuvien kans kysyt asiaa, mun mielestä on ok sanoa rehellinen mielipiteensä, vaikka se ois negatiivinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23903725:Joo, totta, kyllä sitä on kaikkialla, täällä se vaan jotenkin aina yllättää tylyydellään. Kyllähän nykyisin todella raakasti sanotaan ulkonäöstä. Vaikkapa presidentin ulkoisesta olemuksesta puhutaan epämairittelevasti, vaikkei nenän pituus tai tukan väri vaikuta hänen kykyynsä hoitaa työtään. Ihan tavallisen näköisiä arvioidaan ja hyvännäköisistäkin etsitään oikein etsimällä vikoja. Jotenkin ihan vinoa.
Anteeksi mitä? En edes muista koska olisi viimeksi tehnyt tällääsen alootuksen.
Tässä yksi asia mitä suorastaan vihaan tällä palstalla eli valheellisten juttujen levittäminen.
No kyllä se vain noin menee. Suurin virhe multa on se, että puolustan itteäni kun haukutaan. Palstan suurimpia virheitä on ittensä puolustaminen.
Mä täytän kesäkuun 26. päivä 32.
Tässä pitää kyllä olla hieman samaa mieltä. Mä en kans ymmärrä miten voikaan olla niin että joissain kuvaketjuissa koreilee aina samat naamat ja tuntuu että he ovat aina niitä kehuja metsästämässä. Ensinnäkään itseäni ei kiinnosta pätkääkään esitellä omaa naamani täällä eikä mua häiritse mitä mieltä muut ovat ulkonäöstäni. En kaipaa kehuja tai haukkujakaan, tiedän kyllä oman arvoni ihan kyselemättäkin.