MIKSI mä oon tämmöinen?!! En kestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hit me
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hit me

Vieras
Sinkkuillut jo vuosia, tottunut olemaan yksin. En "etsi" miestä itselleni enkä jaksa käydä baareissa tms. "metsästämässä".
Mutta miksi ihmeessä sitten joka kerran, kun meen töihin uuteen paikkaan, käyn jokaisen miespuolisen läpi "sillä silmällä" ja olen ihan kuin "tuntosarvet" ojossa sen suhteen, että onko mies kiinnostunut musta vai ei. Ja jos on, niin meen flirttiin mukaan.

Ja tää on ärsyttävää. Ihan kuin oisin jotenkin epätoivoinen (mitä en todellakaan ole) kun jokaisen miehen, suunnilleen ulkonäöstä riippumatta tsekkaan. Mikä helvetti mua vaivaa? Ja näin on ollut jo _kauan_.
Mutta pakko myöntää, että kun joku miehistä osoittautuu varatuksi, mun innostus loppuu ihan siihen.

Onko muita samanlaisia? Mikä hemmetti mua vaivaa? Ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja hit me:
Ihan kuin oisin jotenkin epätoivoinen (mitä en todellakaan ole) kun jokaisen miehen, suunnilleen ulkonäöstä riippumatta tsekkaan. Mikä helvetti mua vaivaa? Ja näin on ollut jo _kauan_.

Kuvasit varsin osuvasti terveen sukukypsän naisen luontaista käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Ihan kuin oisin jotenkin epätoivoinen (mitä en todellakaan ole) kun jokaisen miehen, suunnilleen ulkonäöstä riippumatta tsekkaan. Mikä helvetti mua vaivaa? Ja näin on ollut jo _kauan_.

Kuvasit varsin osuvasti terveen sukukypsän naisen luontaista käytöstä.

Aha. Kiva tietää etten oo ihan pimeä. Ja kiitos lempeydestä, tänään on hiukkasen verran huono päivä. :(

sulla on itsetunto ongelma, yrität pönkittää sitä saamalla miehiltä huomiota. Luepas jotain kirjoja asiasta. Pidemmän päällehän kärsit siitä vain itse.

"Paikkailet" tavallaan itsetuntoasi tavalla joka ei ole kestävä. Arsosi on jossain ihan muualla kuin siinä mitä muut ajattelee tai miltä näytät.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
sulla on itsetunto ongelma, yrität pönkittää sitä saamalla miehiltä huomiota. Luepas jotain kirjoja asiasta. Pidemmän päällehän kärsit siitä vain itse.

"Paikkailet" tavallaan itsetuntoasi tavalla joka ei ole kestävä. Arsosi on jossain ihan muualla kuin siinä mitä muut ajattelee tai miltä näytät.

Ei, kun en mä yritä saada niiltä huomiota. Kun siis tarkkailen että onko ne kiinnostuneet musta. Ja sitten kun selkiää että mitään kipinää ei ole, niin sen jälkeen se työkaverimies on mulle ihan samalla viivalla kuin naispuoleisetkin.

Ymmärrän apn pointin. Aina puhutaan siitä että miehet tekee näin. Minä ainakin tsekkaan kaikki urospuoliset tuntosarvillani, ihan mennen tullen. Jaottelen heidät siten mielessäni eri lokeroihin. Tämä tapahtuu niin nopeasti mutta pysyvästi että "kaverilokerosta" on mahdoton päästä "peiton alle lokeroon".

Alkuperäinen kirjoittaja kiss me:
Ymmärrän apn pointin. Aina puhutaan siitä että miehet tekee näin. Minä ainakin tsekkaan kaikki urospuoliset tuntosarvillani, ihan mennen tullen. Jaottelen heidät siten mielessäni eri lokeroihin. Tämä tapahtuu niin nopeasti mutta pysyvästi että "kaverilokerosta" on mahdoton päästä "peiton alle lokeroon".

Hei, sä ymmärsit. Tosin mun lokerointi vie vähän enempi, päivän tai pari. Tietty joidenkin kanssa se käy samantien.

Alkuperäinen kirjoittaja kiss me:

Hei, sä ymmärsit. Tosin mun lokerointi vie vähän enempi, päivän tai pari. Tietty joidenkin kanssa se käy samantien.

Eipä tästä viitsi paljon huudella ja olenkin samoin kun sinä, ajatellut että muita kaltaisiani naisia ei ole. Tätä voisi verrata karkkikaupassa asumiseen. Ehkä tässä on yksi syy että aina kysytään miksi olen niin iloinen ja energinen. Joskus kun näen jonkun tosi syötävän tyypin, siitä tulee energiaa, vaikka ei tekemisissä olisikaan. Elämä ei ole koskaan tylsää. Ja naimisissa olen ihan onnellisesti, elämäni miehen kanssa.

ja huomaa, että sulla on järki päässä, kun jätät ne varatut heti pois laskuista :) . Musta tuo on ihan normaalia käytöstä. Totta kai nainen aina tsekkaa ympäristönsä, että oisko siellä mitään itselle sopivaa. Mä tsekkailen ihmisiä siitä huolimatta että olen naimisissa :whistle: . Mutta mä teen sen lähinnä sillä periaatteella, että ketkä on sellaisia lähestyttäviä ihmisiä ja keiden kanssa pitäisi olla varuillaan. Ja siis tsekkaan sekä naiset että miehet :D .

Yhteistyössä