[QUOTE="mies";27915820]Tämä kuvaa minuakin hyvin. Olen suojeleva ja puolustava mies, ehkä hallitseva, mutten hyväksikäyttävä enkä koskaan tyranni. Ritarillisuus inspiroi kovasti.
Oma "ongelmani" on ehkä monelle naiselle liian voimakas välittämisen osoittaminen. En ole varsinaisesti puutteessa, koska herätän mielenkiintoa ja voisin tavata tiheäänkin aina uusia ihmisiä niin halutessani. En kuitenkaan ota ketään naista vain omaa hyväksikäyttöäni varten.
Minun täytyy kiinnittää huomiota tietynlaiseen etäisyyden ja tilan antoon alkuvaiheessa. Isoin haasteeni, koen itse, on löytää vapaa nainen, joka temperamentiltaan ei ole hissukka (jonka voin jyrätä ja jonka kanssa tulee muutenkin varautunut "onpa tämä hankalaa" -olo), muttei myöskään liian päällekäyvä (=miesmäinen, epäkunnioittava). Minulle ei kokemuksen pohjalta käy kaverisuhde muttei myöskään panosuhde vaan jotain tältä väliltä. Lisäksi turnoffeja ovat liika uskonnollisuus, menneisyyden traumaattisuus liiallisena, toiset läheiset miehet ja liika kiireisyys. Lopuksi myös ulkonäöllä on väliä ja toki vielä sillä kemialla

Kokemukseni pohjalta myös nuoret naiset ovat paremmin sopivia kuin vanhemmat.[/QUOTE]
Joo no tuossapa se tulikin. En ikinä osaisi kuvitella kuulevani oman mieheni suusta lausetta "ritarillisuus inspiroi minua kovasti". On olemassa myös vähemmän homomainen tapa ilmaista sama asia.
Ja kyllä,liiallinen päällekäyvyys jo alusta lähtien on todella epäkiihottavaa. Hyi,voin kuvitella ne kymmenet tekstiviestit päivässä ja jotkut ällöttävät kukkapuskat toisilla treffeillä.