Miksi naisia ällöttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällöttävä mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällöttävä mies

Vieras
olen kaiketi aika ällöttävä mies. Näin olen joskus naisilta (tai tytöiltä) kuullut. Harvemmin olen kyllä täysin ymmärtänyt näiden sanojen yhteyttä todellisuuteen.

Mitähän se ällöttävyys tarkoittaa, noin laajemminkin kuin miehiin liittyen? Miksi naisia ällöttää monesti kaikki, mikä ei ole ihanaa?

Mitä juuri sinä tarkoitat, kun käytät sentyylisiä sanoja kuin yök, ällöttää, hyi jne. Mitä muita tarkoituksia sinulla on käyttää niitä kuin sanan oikeasti sisältämän tunteen ilmaiseminen? (En usko, että ketään voi vakituisesti fyysisesti oksettaa useita kertoja päivässä, vaikka naisten puheista voisikin näin päätellä. Jos jotain oikeasti oksettaa päivittäin vuodesta toiseen, niin suosittelen ottamaan yhteyttä lääkäriin.

Minä pitäisin ällöttävänä käytöksenä estotonta piereskelyä ja röyhtäilyä (satunnaiset "vahingot" eivät haittaa) Samoin kiroilu, v-sanan viljely ja epähygienisyys ovat ällöttävää, myös avoin sovinismi ja rasismi.

Miehen rumuus/lihavuus/pieni penis/sovinistiset jutut/paha haju/huono hygienia/tyhmyys/lyhyys/kimeä ääni/huono iho/epämiehekäs ulkonäkö/rumuus ällöttää. Esimerkiksi.

ainakin epäsiisteys : rasvainen tukka, hien, kusen ja p-n haju, huonosti hoidetut hampaat ja pitkät kynnet surureunuksien kanssa on ällöttäviä |O
ja p-n vonkaaminen, käpälöinti leikin varjolla ällöttää ja huono käytös kuten röyhtäily ja piereskely muiden läsnäollessa

vaikka miehen alatyyliset puheet ja huumori tai toista alentava käytös esim. hipelöinti julkisella paikalla ja vieraaseen naiseen kohdistettuna. tai sitten piereskely, röyhtäily, nenän kaiveleminen likaiset sukat ja alkkarit ym. pesemättömyys, eikä aja partaa tai käy parturissa säännöllisesti. ei pese hampaitaan moneen päivään, lemuaa vanhalta viinalta ja tupakalta. onhan näitä esimerkkejä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nadja:
Miehen rumuus/lihavuus/pieni penis/sovinistiset jutut/paha haju/huono hygienia/tyhmyys/lyhyys/kimeä ääni/huono iho/epämiehekäs ulkonäkö/rumuus ällöttää. Esimerkiksi.

Ja köyhyys/huonot vaatteet/huono pukeutumistyyli/se ettei ole muodikkaat vaatteet/rumuus ällöttää myös. Esimerkiksi!

Joidenkin ihmisten eleet, ilmeet, sanat, teot ja lupaukset vaan ällöttää. Mutta en kyllä tiedä, miksi sellaisen ihmisen kanssa viettäisi edes aikaa :xmas:

Muuten voin peesata Candiden vastausta.

Tuossa on hyvä alku. Jatka listaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
vaikka miehen alatyyliset puheet ja huumori tai toista alentava käytös esim. hipelöinti julkisella paikalla ja vieraaseen naiseen kohdistettuna. tai sitten piereskely, röyhtäily, nenän kaiveleminen likaiset sukat ja alkkarit ym. pesemättömyys, eikä aja partaa tai käy parturissa säännöllisesti. ei pese hampaitaan moneen päivään, lemuaa vanhalta viinalta ja tupakalta. onhan näitä esimerkkejä...

Tämä.

Mä en ole koskaan pitänyt oikeastaan ketään miestä ällöttävänä. Ei kun olen. Sitä viisikymppistä ukkoa joka tuli laivalla kysymään 14-vuotiaalta minulta hiljaa niin että pöksyissä jökötti. Se oli toden totta ällöttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
ihan varmasti joitakin miehiäkin "ällöttää" mitä kummallisimmat asiat naisessa.

Eihän naisissa voi olla mitään ällöttävää :D

Pierukin haisee hajuvedelle :)

juu näinhän se on..! ;) oikeasti miehiä ärsyttää yhtälailla liian tungettelevat naiset esim. tanssipaikoilla. ja se hirveä kaakatus ja kälätys, vieläpä kännillä höystettynä.

Ja köyhyys/huonot vaatteet/huono pukeutumistyyli/se ettei ole muodikkaat vaatteet/rumuus ällöttää myös. Esimerkiksi!

Ja huonot hampaat/likaiset vaatteet/huonot seksitaidot/epäselvä puhe/hidas ymmärrys/arkuus/huono vartalo/huono ryhti/huono kunto/rumuus ällöttää. Esimerkiksi.

Kaverin miesystävä ällötti (taas) kun kyläilivät jouluna. Miksikö? Mies vetää ikuista roolia, esittää jotain superihanaa seurapiiri pantteria. Suuri ääni, selittely, muka hauskat vitsit, kliseinen ja tyhmä pelle. Todella vastenmielinen ja epäaito.

Tässä oli monia asioita, joihin ihminen ei valitettavasti voi vaikuttaa mitenkään.

Ei minua esimerkiksi ällötä ( tai vihastutakaan ) jos näen esimerkiksi lihavan naisen. En välttämättä pidä todella lihavaa naista mitenkään kovin kauniina, mutta missään nimessä sellainen nainen ei myöskään okseta minua. Muutenkaan en pyri etsimällä etsimään lisää vikoja tällaisesta naisesta.

Voisitteko naiset nyt vähän avata tuon ällöttävyyden merkitystä? Miksi sitä käytetään kaikesta, jota ei koeta ihanaksi ja juuri itseä miellyttäväksi?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä en ole koskaan pitänyt oikeastaan ketään miestä ällöttävänä. Ei kun olen. Sitä viisikymppistä ukkoa joka tuli laivalla kysymään 14-vuotiaalta minulta hiljaa niin että pöksyissä jökötti. Se oli toden totta ällöttävää.

No hyi helv... BKM, mulla on sympatiat täysin sun puolellas. Miten tollaset kehtaa :x

Alkuperäinen kirjoittaja ällöttävä mies:
Voisitteko naiset nyt vähän avata tuon ällöttävyyden merkitystä? Miksi sitä käytetään kaikesta, jota ei koeta ihanaksi ja juuri itseä miellyttäväksi?

Jospa kyse onkin vaan väärästä sanavalinnasta?
Tai sitten kyseessä on on/off-tapaus, joka joko rakastaa tai vihaa B)

Yhteistyössä