Miksi, oi miksi? (ketju miehiin kyrsiintyneille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaanruskea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaanruskea

Vieras
Haluaisin tietää, miksi

- vastuu kodista ja lapsista on aina ja itsestäänselvästi naisen, vaikka molemmat kävisivät töissä ja molemmat "elättäisivät" perhettä?

- em. tapauksessa vain miehen työ on raskasta, ja vain mies saa päivän jälkeen olla stressaantunut ja siksi levätä?

- miehen toiveet elämänlaadun parantamiseksi on a) lisää kaljaa, b) lisää aikaa kavereiden ja harrastusten parissa, c) vähemmän kotityötä miehelle ja d) naisen "nipotus" loppuu.

- kaikki naisen tekemät kotityöt ovat turhia, ja niiden tekeminen perustuu vain siihen, että nainen jostain syystä on päättänyt tehdä niitä huvikseen.

- mies ei silti suostu lähtemään kokonaan pois, vaan haluaa "ehjän perheen".

mä uskon et toi eka on kasvatuksesta kiinni... Kun ei kotona ole opetettu että osallistutaan kotihommiin niin ei niitä kyllä sitten tehdäkkään.. Kotona kun on mamma tehny kaiken ja appiukkokaan osallistu niin siinähän se malli on jo valmiina.

voisin kyl peesailla noit kaikkia.... paitsi tota vikaa...

toi kaikki kotityöt ovat turhia.... juttu on niin totta.... määhän vaan keksi että pöytä täytyy siivota syömisen jälkeen ja niiden likasten vaatteiden paikka on pyykki kopassa....mun keksimiä juttuja jotta voisin nipottaa/ tehdä miitä pakollisia kotitöitä

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Minä taas haluaisin tietää MIKSI yksikään nainen sietää mieheltään yhtäkään yllämainittua?
Tehkää asialle jotain, älkääkä valittako!!! |O

Kovasti tässä on ollut yritystä muuttaa noita asioita. Mutta kun mikään muu ei näytä auttavan, kuin pistää ulkoruokintaan... Ja kuten kirjoitin, se ei halua lähteä!

Yhteistyössä