Ts. otetaan ensimmäinen eteen kävellyt ihminen, kunhan joku vaan on. En ymmärrä. Eihän se yksinolo mitään herkkua ole (aluksi ainakaan) , mutta en tajuu, kuinka voi lennosta vaihtaa. Ei mun tietty kaikkea tarvikaan ymmärtää 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Kai se on se huumaava vapauden tunne, kun voi pokata kenet vain mistä vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Kai se on se huumaava vapauden tunne, kun voi pokata kenet vain mistä vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Kai se on se huumaava vapauden tunne, kun voi pokata kenet vain mistä vain![]()
Mutta miksi heti ruveta uuteen suhteeseen? Vapaana vois pokailla PALJON enemmän![]()
En usko minäkään. Ja muutenkin olen ihan samaa mieltä, ei osata olla yksin.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Kai se on se huumaava vapauden tunne, kun voi pokata kenet vain mistä vain![]()
mä en usko tähän ollenkaan. päinvastoin ajattelen sellaisen ihmisen olevan niin riippuvainen, ettei kestä ollenkaan yksinoloa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Kai se on se huumaava vapauden tunne, kun voi pokata kenet vain mistä vain![]()
mä en usko tähän ollenkaan. päinvastoin ajattelen sellaisen ihmisen olevan niin riippuvainen, ettei kestä ollenkaan yksinoloa.
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Mutta jos on pitkä parisuhde takana niin osaako sitä muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Te jotka ette tajua niin kysynpäs mielenkiinnosta ,että mikä teidän mielestä sitten olisi riittävä "suruaika" että olisi sopivaa aloittaa uusi suhde? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Kai se on se huumaava vapauden tunne, kun voi pokata kenet vain mistä vain![]()
Mutta miksi heti ruveta uuteen suhteeseen? Vapaana vois pokailla PALJON enemmän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:se on se kuuluisa laastarisuhde![]()