Miksi valvot vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Gogo";23590676]Mäki tykkään, olen tälläinen yssinhuoltaja joka tykkää irrotella kun lapset nukuu, joskus myös kun ne on heriellä ;)[/QUOTE]

ymmärrän kyllä, kyllä äidfitkin saa joskud bilettää.

[QUOTE="Gogo";23590688]hyvä että ymmärät mun ex mis tuli just käymää ja ruvetii sen kans yhes nyt ryyppää, se sano että vanhempien pitää välilä irrotella. kävi hassu juttu tossa ku katos meijän 2v tytö heräs ja pyys vettä ni enhä mä tajunnu oikee et mitä hluu ni tuli vähän huudetua sille.[/QUOTE]

mulla tänään lpsi viikonloppu, niin sen takia kalsarikännit vaan, muuten olisin lähtnyt karaokepaikkaan laulaamaan. mies kusipää ei tahtonut lapsia ny, ei mitän ilmoita mulle itsestään vaikka piti, on varmaan ryyppäämässä jossain tste. minä olen jo kolmannen viikonlopun lapsen kanssa. kaadoin just siiderikni pöydälle. sinulla onnellisella edes ex mies siellä, minulla ei sänkypuuhissa ketään.

mulla tänään lpsi viikonloppu, niin sen takia kalsarikännit vaan, muuten olisin lähtnyt karaokepaikkaan laulaamaan. mies kusipää ei tahtonut lapsia ny, ei mitän ilmoita mulle itsestään vaikka piti, on varmaan ryyppäämässä jossain tste. minä olen jo kolmannen viikonlopun lapsen kanssa. kaadoin just siiderikni pöydälle. sinulla onnellisella edes ex mies siellä, minulla ei sänkypuuhissa ketään.

mäki tulin katsos takas kun tuo eks rupes riitaa haastaa, nyt ei jaks atapella ku kaikki arkipäivät menee tapelless. TUOLA SE HUUTELEE VITU HUORAA, ´ja soittelee omillee huorillee, koht tulee yks sen hutsuista tääl käymää, kyllä minua nyt naurattaa, pistän sen akan kyllä pihalle samantien! ja huomenna reippaasdti aamulla mummollaa lasdten kanssa <3

[QUOTE="Gogo";23590715]mäki tulin katsos takas kun tuo eks rupes riitaa haastaa, nyt ei jaks atapella ku kaikki arkipäivät menee tapelless. TUOLA SE HUUTELEE VITU HUORAA, ´ja soittelee omillee huorillee, koht tulee yks sen hutsuista tääl käymää, kyllä minua nyt naurattaa, pistän sen akan kyllä pihalle samantien! ja huomenna reippaasdti aamulla mummollaa lasdten kanssa <3[/QUOTE]

heiteitä helvettiin se sieltä. huoraksi sua kutsuu mokomakin huoripukki. nyt on aijka kaivaa paistinpannu tai pumppuhaulikko?

heiteitä helvettiin se sieltä. huoraksi sua kutsuu mokomakin huoripukki. nyt on aijka kaivaa paistinpannu tai pumppuhaulikko?

pihalle mä pistin sen hutsusa kans, siel nyt onneliisen aovat kahestaa, lähti toin vahnin lapsikin tosta kävelee ku sai tarpeeksee, kaverille sano meneväsä, mut nyt on sillai et mä painun nukkuu ton vauvan kans <3 kai se tissille koht herieleepi <3

[QUOTE="Gogo";23590727]pihalle mä pistin sen hutsusa kans, siel nyt onneliisen aovat kahestaa, lähti toin vahnin lapsikin tosta kävelee ku sai tarpeeksee, kaverille sano meneväsä, mut nyt on sillai et mä painun nukkuu ton vauvan kans <3 kai se tissille koht herieleepi <3[/QUOTE]

ai su kanssa on viel niin pieni, onne vauvat vaan ihania, kyllä lapset vaan on kaikki kaikes mullekin. mulla on kova vauvakuume, kupus täytti just vuoden ja ollaan mietitty etten ehkä söiskää pillereitä enää vaan jätettäs pois. kovasti tekis mieli pikku- vitosta. mä kannatan et lapset tehään pienellä iköerolla, lapsia ei tehdä- niitä saadaan. emmä vioi mitään et tuunraskaaks yheet kerrasta.

ai su kanssa on viel niin pieni, onne vauvat vaan ihania, kyllä lapset vaan on kaikki kaikes mullekin. mulla on kova vauvakuume, kupus täytti just vuoden ja ollaan mietitty etten ehkä söiskää pillereitä enää vaan jätettäs pois. kovasti tekis mieli pikku- vitosta. mä kannatan et lapset tehään pienellä iköerolla, lapsia ei tehdä- niitä saadaan. emmä vioi mitään et tuunraskaaks yheet kerrasta.

kyl ne lapset on semmoi kantava voima et mäkää en ois jaksanu tätä mun elämääni ilman lapsia. kauhee velkakierre päällä ja lapsillekki yrittäny monesti selittää et mitää ette voi harrastaa ku ei o rahaa :( mut oon kuulu et meit on monta joktka samas tilantees! nyt ku yksin on lasten kanssa ni huomaa entistä erityisemmin kuin rakkaita ne on ja haluaa antaa niille kaiken maholisen :) se eks ukko kolkuttelee ovee, oli saanu sen huoripukki siitä tarpeeksee ja lähtny menee. nyt se vonkaa mun sänkyy, ehkä otan sen tonne vauvan vieree ;)

[QUOTE="Gogo";23590730]kyl ne lapset on semmoi kantava voima et mäkää en ois jaksanu tätä mun elämääni ilman lapsia. kauhee velkakierre päällä ja lapsillekki yrittäny monesti selittää et mitää ette voi harrastaa ku ei o rahaa :( mut oon kuulu et meit on monta joktka samas tilantees! nyt ku yksin on lasten kanssa ni huomaa entistä erityisemmin kuin rakkaita ne on ja haluaa antaa niille kaiken maholisen :) se eks ukko kolkuttelee ovee, oli saanu sen huoripukki siitä tarpeeksee ja lähtny menee. nyt se vonkaa mun sänkyy, ehkä otan sen tonne vauvan vieree ;)[/QUOTE]

Mä oon huomannu lasten arvon tässä kun yksin jäin niien kans jas mies kävi 10kk linnassa istumassa pikku-rötöksistä. pieniä juttuja, joutu vähän syyttä suotta sinne kiven sisään. oon sis toisin sanoenn linnaleski. Käytiin kyllä lasten kanssa sitä kattomassa kerran ja sillä aikaa mulla oli pari uutta juttuu., meill lapset 1v nuorin ja vanhin on 5v. lapset ptii mut kasassa, kyllä ne ymmärti et ol iisäpuli kun oma isä ei voinu olla elämässä mukana. voil olla et oon jo raskaana, vaikka pilelreitä syön, kun en aina mist iin niitäkää ja on tullu aika aktiivisesti oltua sängyn puolella kun ollu uus suhe tässä. pitää sitte teettää se isyystesti niib tiiän keneltä periä elareita, vaikka eipähän sen väliä kun noilta kaikilta persaukisilta kela kumminki maksaa, mutta voihan se olla että tässä vielä onnellisesti minäki oon pieniin päin-

Yhteistyössä