Millä saisin houkuteltua miehen seksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimimaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimimaria

Vieras
Nyt hyviä vinkkejä kehiin!!! Lapsi olisi haaveissa mutta tuntuu, että ovulaation aikoihin en saa miestä millään houkuteltua sänkypuuhiin. En siis kerro miehelle koska ovulaationi on eli ei pitäisi olla suorituspaineita hänellä. Usein ollaan puhttu, että seksiä tulisi olla ovulaation aikoihin mielellään 2-3 päivän välein (mies asiasta samaa mieltä) mutta käytännössä sitä on meillä puheista huolimatta noin 1 kerta viikossa. Taidan yrittää liian innokkaasti kun mies minut usein torjuu koitan sitten aloitetta tehdä miten vain. Syyksi sanoo "ei vaan aina huvita". Seksin määrä on pysynyt samana jo useamman vuoden ei siis ole mitenkään laskenut "yrittämisen alettua". Alku seurustelusta seksiä kyllä oli paljon useammin (päivittäin) mutta nyt 8 vuoden seurustelun jälkeen jostain syystä ei jaksa enää innostaa niin usein. Yritystä takana reilu vuosi ja ajattelin soittaa klinikalle/aloittaa hoidot jos ei tässäkään kierrossa tärppää (mies ei hoitoihin halua) mutta kuulostaa ainakin omaan korvaan tyhmältä aloittaa lapsettomuushoidot luovutus spermalla sen takia ettei seksi innosta.

Lapsettomuuden ensimmäinen hoitomenetelmä on nussiminen. Jos sitäkään ei viitsitä tehdä niin ei muihin hoitoihin ole mitään asiaa. Voit käyttää vapaaaehtoisia luovuttajia halutessasi, mutta sinuna pohtisin ennemminkin tuota parisuhdetta ja sen tilaa.

Teemme aika erilaisia työvuoroja eli sekin on saattanut seksian määrää vähentää kun aika harvoin olemme yhtä aikaa kotona hereillä eli pitäisi usein toinen herättä kesken unien jos sängyssä haluaisi muutakin tehdä kuin nukkua. Mieheni tekee paljon aamuvuoroja ja minä iltavuoroja. Aamuisin kun mieheni lähtee töihin minä nukun ja kun tulen töistä hän on usein jo nukkumassa. Tässä varmaan suurin syy tähän seksin vähyyteen. Vapaapäivät tuntuvat niin harvoin osuvan ovulaation kohdille.

kuullostaapa tutulta..kolme vuotta sitten kun alettiin toista lasta miehen kanssa yrittämään(ja itekkin siis kovasti halus)kului vuos juurikin samanlailla kun teillä,sitten sanoin miehelle suoraan kun oli ovis että mä haluan tämän lapsen tosissani.en halua odottaa en viivytellä,jos hän on toista mieltä niin puhukoon nyt.ei puhunut,vaan toimi.ja heti tärppäs.ja kuinka ollakkaan kaks vkoa raskauden varmistumisesta sain kuulla että kävi vieraissa.halusin silti yrittää.siihen se suhde sitte loppui kun toinen lapsi synty,ei ollu kiinnostunu koko lapsesta.

en sano että teillä olis näin mutta meillä ainakin mies ilmeisesti "viivytteli" koska oli uskoton.ei siis ilm. ollut varma haluaako jatkaa mun kanssa,muttei saanut sitä mulle sanottua.kun vasta siis sitten kun olin jo raskaana ja jäi rysän päältä kiinni..

Meillä vähän vastaava tilanne joten tiedän ettei ole aloittajalla helppoa vaikka parisuhde olisi muuten kunnossa niin ei seksiä vain aina ole eikäse ole kaikille yhtä tärkeää. Olen ajatellut josko löytäisin jostain luovuttajan ja koittaisin raskautua koti inseminaation avulla. Olisiko tästä apua teidän ongelmaan ? En vielä tiedä onko mieheni kuinka innoissaan tästä vaihtoehdosta enkä ole uskaltanut ehdottaa asiaa vielä hänelle. Jos siis jollain on kokemuksia ko. menetelmästä niin olisi kiva kuulla kokemuksia.

kyllä sen miehen on haluttava seksiä harrastaa oikeina päivinä jos lapsia haluaa.
ehkä hän epäröi haluaako lapsia. meillä ainakin puhuttiin avoimesti tärppipäivistä ja sen mukaan ajoitettiin ylimääräisiä seksikertoja.

Neuvoisin kuitenkin unohtamaan painostamisen ja tärppipäivistä puhumisen. Omalle miehelleni se aiheutti suorituspaineita, haluttomuutta ja välillemme hirveitä riitoja. Stressi ei auta raskautumisessa yhtään ja jos molemmat tätä haluatte, terveitä olette, niin moiset kalenterin kanssa elämiset voi unohtaa. Varmasti tärppää muutenkin:) Niinkuin joku sanoi niin se nussiminen on kaiken a ja o!

Hiero ensin sormiisi oman pimpan märkää tuoksua hieman ja mene sitten kihnaamaan miestä, luulisi tehoavan, siitä lähtee jotain kiimatuoksua joka saa miehen kovaksi, ainakin mut...

Ja asiasta kolmanteen ovulaation aikoihin on extra kiva nussia kun ainakin kun muija on ihan erilaisen tuntuinen kun sillä on ovari, siis sen tavara tuntuu taivaallisen hyvältä silloin, jotenkin se on silleen hassusti liukkaampi .... huh tulispa taas se aika...

Yhteistyössä