millainen on naisellinen nainen (huutonaurua )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28164045]Ei aina, tietenkään, mutta prinsessat saa prinsessan kohtelua useimmin, kuin ämmänkohtelua. Ämmä saa useimmin ämmän kohtelua, kuin prinsessan.

Yksinkertaista.[/QUOTE]

Niin kai.

Minä aloin saamaan sitä hyvää kohtelua miehiltä vasta kun tapasin tän nykyisen miehen (eli noin 7 vuotta sitten). Tietty olihan niitä katseita tullut kerättyä, mutta kukaan toinen mies ei tajunnut pitää mua kuin kukkaa kämmenellä.

[QUOTE="vieras";28164206]No näinhän se juuri on. Mihekästä naista (ali)tajuisesti kaipaavat miehet ovat homoja. Onko pyllyjutut pop teidän "Seksissä"?[/QUOTE]

Kuinkas mun seksielämäni tähän liittyy?
Jos ei ole noiden kriteerien mukaan naisellinen, onko automaattisesti miesmäinen? Onko nuo ainoat oikeat termit ja niitä tulee lukea kuin raamattua?

Itselleni sopii monet noista naisellisista ominaisuuksista, ei kyllä kaikki, esim. olen kiinnostunut tieteistä... Mutta ei ne ominaisuudet ole musta suosittua tehnyt.

Joo ja muakin kiusattiin koulussa. Ja kyllä muistan, että jo silloin pojat tykkäsi niistä hyvä jätkä -tytöistä. Samoin kuin suuri osa miehistäkin tykkää sellaisista rempseistä naisista.

Kohtalotoverini, saanko antaa halauksen?

Huokaus... Joo, Laasanen on tavallaan artikuloinut sen, mitä saatetaan pitää feminiinisinä ja mitä maskuliinisina piirteinä. Se jako on totta kai kultuuri- ja aikakausisidonnainen ja muuttuu koko ajan. Myös se, että (kuten Data tuossa aikaisemmin kirjoitti) kuvittelee jonkun omaavan pelkästään maskuliinisia tai pelkästään feminiinisiä piirteitä, on hyvin yksisilmäistä. Myös tuo markkina-arvo-idiotismi on tyhjää läpinää, koska ihmiset todella etsivät erilaisia piirteitä kumppanista.

Laasanen näyttää jotenkin arvostavan maskuliinisuutta ja mieheyttä korkeammalle, kuin feminiinisyyttä ja naiseutta. Naisen tulisi silti ns. tietää paikkansa, ja omaksua mahdollisimman paljon feminiinisinä pidettyjä piirteitä. Ylipäänsä heteromies on Laasasen hierarkiassa korkeimmalla, homotkin ovat siellä ravintoketjun häntäpäässä. Enpä tiedä... Kauhean paksukalloista tuollainen. Ei jaksa edes naurattaa. (No okei, se puhu miehellesi kuin vauvalle - juttu. :D )

• Tykkää
Reactions: Data ja pookypooh
[QUOTE="Lilja";28164223]Niin kai.

Minä aloin saamaan sitä hyvää kohtelua miehiltä vasta kun tapasin tän nykyisen miehen (eli noin 7 vuotta sitten). Tietty olihan niitä katseita tullut kerättyä, mutta kukaan toinen mies ei tajunnut pitää mua kuin kukkaa kämmenellä.[/QUOTE]

Näinpä. Nainen tarvitsee miehen kukkiakseen.

[QUOTE="vieras";28164556]Näinpä. Nainen tarvitsee miehen kukkiakseen.[/QUOTE]

Tarkoitatko, ettemme me ole kauniita kukkasia ennen kuin mies on meidät poiminut? Että olemme rumia? Miten mies voisi meihin prinsessoihin ihastua ja meitä haluta, jos olemme rumia? :o

Minä oon nyt niiiin loukkaantunut, että ihan itken täällä. ;_; Sinun syy, sinun syytä kaikki!

[QUOTE="vieras";28163554]Hei läski, me tiedetään. Olet mummo jo. Ketä kinostaa? Täällä puhutaan tytöistä.[/QUOTE]
enemmän reetan kirjoitukset kiinostaa kuin sinunlaisesi impesillin.

No nyt vähän nolottaa tuo viimeöinen itkupotkuraivari.... Anteeksi kovasti. -.-

Mutta minkäs sitä prinsessa luonteelleen voi. ^o^

Laskekaapas palstalaiset huvikseen kuinka monta "naisellisuuden kriteeriä" tuossa yöllisessä kiukkupurkauksessa täyttyi. :)

[QUOTE="Lilja";28164718]Tarkoitatko, ettemme me ole kauniita kukkasia ennen kuin mies on meidät poiminut? Että olemme rumia? Miten mies voisi meihin prinsessoihin ihastua ja meitä haluta, jos olemme rumia? :o

Minä oon nyt niiiin loukkaantunut, että ihan itken täällä. ;_; Sinun syy, sinun syytä kaikki![/QUOTE]

Nuppusia vain ennen miestä.

[QUOTE="Lilja";28168768]No nyt vähän nolottaa tuo viimeöinen itkupotkuraivari.... Anteeksi kovasti. -.-

Mutta minkäs sitä prinsessa luonteelleen voi. ^o^

Laskekaapas palstalaiset huvikseen kuinka monta "naisellisuuden kriteeriä" tuossa yöllisessä kiukkupurkauksessa täyttyi. :)[/QUOTE]

8

[QUOTE="vieras";28171974]Kiva.[/QUOTE]

Eikös ookkin. :D
Tuskin moni muukaan jaksaa lukea tuollaista tekstiä kokonaan.

Loistava!

Onneksi mulla ei ole mitään tarvetta olla korkeassa "markkina-arvoasemassa! Oon ihan tyytyväinen tällaisena kuin oon, mm. matematiikasta ja tieteestä pitävänä ja loogisena. Ja oon onnellinen mun matalan markkina-arvon mieheenikin, joka ei ole kova, aggressiivinen eikä ilmeetön...

Loistava!

Onneksi mulla ei ole mitään tarvetta olla korkeassa "markkina-arvoasemassa! Oon ihan tyytyväinen tällaisena kuin oon, mm. matematiikasta ja tieteestä pitävänä ja loogisena. Ja oon onnellinen mun matalan markkina-arvon mieheenikin, joka ei ole kova, aggressiivinen eikä ilmeetön...

Nainen, joka on looginen miesten ymmärtämällä tavalla, on kyllä harvinaisuus. Esim. filosofia, joka perustuu abstraktioihin, on sangen harvojen naisten juttu :) Eikä matemaattisia naisiakaan hirveät määrät ole.

Jo parinvalinnassa nainen ei niinkään laskeskele, millainen mies on, vaan menee sen mukaan, miltä mies tuntuu. Jos mies osaa "hallinnoida" naista oikein (naiset poikkeavat toisistaan paljon vähemmän kuin miehet toisistaan), hänen muut ominaisuutensa voivat olla lähes mitä tahansa. Kääntäen, vaikka mies olisi millainen tahansa, mutta naisen käsittelytaito puuttuu, vaikeuksia on.

Nainen ja mies ovat yllättävän erilaisia olentoina monessa asiassa, vaikka toki yhtäläisyyksiäkin on. Esim. jo naisen tapa seisoa ja käyttää vartaloaan liikkuessaan ja elehtiessään on aika erilainen kuin miehen. Luin just nettisivua, jossa on analysoitu kymmeniä miesten ja naisten eri lailla tekemiä kehon asentoja ja niiden alitajuisia viestejä, noin esimerkiksi.

aapeen linkittämä mielipide on ilmeisesti väärä kun sitä on 5 sivua jo haukuttu.
mä tein alotuksen missä kysyin että minkälainen sitten on palstan mielestä naisellinen. vastauksia ei tullu sivuakaan.
:rolleyes:

Yhteistyössä