Millaiset säännöt teillä on trampoliinissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lissu"

Vieras
Meille nyt lopulta hankittiin pihaan jätttitrampoliini (joo, hassu vuodenaika, mutta lähinnä ensi kesää varten hankittiin) ja nyt mietin millaiset säännöt siihen olisi hyvät. Kertokaa mitkä on hyviksi havaittu? :) Oletteko laskeneet useamman kuin yhden kerrallaan hyppimään? Meidän lapset on nyt 5 v ja 2,5 v mutta kavereiden lapsia on myös usein kylässä.

Kaikki, jotka ei mahdu trampalle, roikkuu verkoissa. Kaikki, jotka makaa trampalla, jää alle. Se, jolla katkeaa käsi, itkee. Sen, joka yrittää volttia, on parasta onnistua.

Tommosia.

Kengät pois, turvaverkkoa päin ei pompita ja vaan sen verran porukkaa trampassa ettei toisten päälle pompita ja muutkin ennätetään huomioida. Tramppaan ei viedä mitää ylimääräsiä esineitä joihin vois satuttaa itsensä tai jotka vois rikkoa trampan.

Kengät pois, turvaverkkoa päin ei pompita ja vaan sen verran porukkaa trampassa ettei toisten päälle pompita ja muutkin ennätetään huomioida. Tramppaan ei viedä mitää ylimääräsiä esineitä joihin vois satuttaa itsensä tai jotka vois rikkoa trampan.

Nämä kuulostaa ihan järkeviltä... nuo volttijutut tuskin on meille vielä ajankohtaisia ainakaan muutamaan vuoteen. :)

[QUOTE="Lissu";22006059]Anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on puolikierre? :D[/QUOTE]

Se on sitä, että selkäpuolelta ei laskeuduta. Samoin taaksepäin volttiin ei saa tehdä puolikierrettä.

[QUOTE="Lissu";22006257]Kiitos linkistä. :) Mua alkoi itseäni kiinnostaa nuo volttijutut, jos sitä alkaisi vaikka vanhoilla päivillään treenailemaan. :D[/QUOTE]

Muista sitten jakaa suoritus osiin treenatessa. Ja älä unohda, että ne on sinun ainoat ranteet ja olkapäät.

[QUOTE="qAz";22006281]Muista sitten jakaa suoritus osiin treenatessa. Ja älä unohda, että ne on sinun ainoat ranteet ja olkapäät.[/QUOTE]

Juuh, luulen että olen turhankin varovainen. :) Mutta täytyy kokeilla jos sitä vielä oppisi...

[QUOTE="Lissu";22006257]Kiitos linkistä. :) Mua alkoi itseäni kiinnostaa nuo volttijutut, jos sitä alkaisi vaikka vanhoilla päivillään treenailemaan. :D[/QUOTE]
Kun muutama vuosi sitten hommattiin tramppa niin unohdin etten ole enää parikymppinen. Illalla päivystykseen kipupiikille ja toista viikkoa saikkua.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;22006369:
Kun muutama vuosi sitten hommattiin tramppa niin unohdin etten ole enää parikymppinen. Illalla päivystykseen kipupiikille ja toista viikkoa saikkua.

Kääk... täytyy muistaa varoa etten ole seuraavana jonossa. :D

Meillä on yks sääntö: Vain yksi kerrallaan trampoliinissa. Kengät otetaan tietenkin pois, mutta sitä ei ole tarvinnut kenellekään erikseen sanoa. Noista volteista en tiedä mitään, mun lapset on 4 ja kohta 6 vuotta.

Yhteistyössä