Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:perus-Vikingit on 4-vuotiaalla. Tytölle vai pojalle? Stockkalla ainakin myytiin nättejä Vikingejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäenMutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäenMutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäenMutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä
![]()
Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäenMutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä
![]()
Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa?![]()
Siis toki jooMut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...
Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäenMutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäenMutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä
![]()
Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa?![]()
Siis toki jooMut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...
Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Noi eccon liilat on aikas hyvännäköset... niillä hintaki varmaa niin kohillaan...???
Nytkis... vihreet olis aikas hulppeet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäenMutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä
![]()
Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa?![]()
Siis toki jooMut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...
Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput![]()