Millasia gore kenkiä ootte ostaneet lapsillenne??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mää jaksa lähtee kuvaamaan...

Mutta tytöllä on viininpuna-mustat Vikingit, tummansiniset Reimatecit ja ruskeat mokkaa ja kangasta olevat hieman fiinimmät popot mitkä ovat myös vedenpitävät (kuulemma; ei olla testattu).

Pojalla on tummansiniset Reimatecit, tummansiniset Pionin vettäpitävät, ja tummansiniset Elefantenit. Tylsää, eikö? :D
 
nää ostin, yllättäen kun puvussa on liilaa :D
9133805.jpg


ehkä aavistuksen girlyt mun makuun, mutta lapsi tykkää, se on pääasia =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
perus-Vikingit on 4-vuotiaalla. Tytölle vai pojalle? Stockkalla ainakin myytiin nättejä Vikingejä.

Just noita nytkypyllyn kenkiä tarkotin :) meil ei siis oo noi vaan tavallisemmat, mut mun mielestä noi oli nätit.
 
Siis ei sitten millään meinannu mennä MIKÄÄN muksujen kenkä meidän 1.5v jalkaan ku oli villasukka jalassa. Sen verran on "löysä" jalka, että isosti piti kengän aueta. Melkein kaikki kengät mitä on kokeilta on sellaisia, ettei ne aukea nilkkaa pitemmälle.

Vähän harmittaa ostaa 21 kokoiseen jalkaan joku 27, että sen saa jalkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D

joo, niin oliskin.. pitäis varmaan ottaa vikingiin tai superfitiin yhteyttä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D

Onhan gore-kenkiä nahkaisena, mokkaisena....ei ne kaikki pelkkää toppaa oo. Meidän likallakin on nätit puoliksi mokkaa, puoliksi kangasta olevat ruskeat vedenpitävät kengät joissa on jotain nirunaruja ja ommeltuja kukkasia. Mutta niitä ei käytetä haalarin, vaan fiinimpien vaatteiden kanssa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D

Ostatko oikeasti lapselle kenkiä sillä perusteella kuinka halvalta/ kalliilta ne näyttää?
 

Yhteistyössä