millon voisi imettää vauvaa että alkomahooli on poistunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin se vaan on:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkoholin kannalta samantien, tupakin kannalta 2 tuntia.

Älä puhu potaskaa! Ihan vaan itseäsi lohdutat!
Tupakkakin vaarallista mutta viinasta lapsi humalassa! Ihan turhaa sievistelyä että muutaman tunnin päästä voi imettää kun juonut1

Ihan oikeesti mulla nousee savu korvista näitten idioottien takia.Mitä kohtaa sinä et ymmärrä?VAIKKA ÄITI JOISI 10 OLUTTA NIIN LAPSI EI SILTIKÄÄN OLISI HUMALASSA.Meniköhän se nyt paremmin jakeluun?

Aina tämä sama ikuisuusaihe. Tuskinpa kukaan äiti pystyy juomaan sellaista määrää alkoholia, että lapsi siitä maidon kautta humaltuisi.

Mua kiinnostaisi tietää, annatteko te totaalikieltäytyjät lapsellenne d-vitamiineja- esim. Jekovitia? Siinä 5 tipan määrässä on nimittäin sama määrä alkoholia kuin äidinmaidon 2 desin annoksessa kun äiti on 2 promillen humalassa. Ja jos on 2 promillen kännissä, on tarvinnut tottavie juoda enemmän kuin muutama olut...

Eli ap, huoletta voit imettää alkon suhteen, tupakasta ei tietoa.

Siis ei tää oikeesti voi olla totta!!! Ihan vallan vaa naurattaa tää toiminta täällä... Kjäh, kyllä mä ainaki korkkaan siiteri pullon, jos mein neiti 4,5v lähtee mummon ja papan kans mökkeilee... Emmä tääl kotona jaksa istuskella, vaa sitte isännän kans lähetää viihteelle ja kavereita moikkaileen!
Mut on se vaa niin kamalaa :) Ja ihan PAKKO kyllä lähteä se 1x/kk vetää kännit :) ihan omaks huviks, ja sitäpaitsi raskas työ vaatii raskaat huvit :) Tuskin tuon mein neidin elämä menee sekasin, jos iskä ja äiti käy baaarissa ;)
Että jospa nää "kirjojen mukaan kasvattajat" ovat ihan vaiks vaa hiljaa!!
JOkainen tyylillää :)

Uusimmat

Yhteistyössä