minä 29, mies 18. ja tämä on rakkautta! ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Mitä mieltä ? Olen 29vuotias nainen ja tapasin viim.vko loppuna 18 vuotiaan miehen. En saa häntä mielestäni ja meillä oli todella hauskaa muutaman päivän..rakastelimme 2 päivän aikana 5 kertaa, ja olen sydämmeni menettänyt. Itse olen yksinhuoltaja ja minulla on 2 lasta. Miestä se ei häiritse, ja hän on totaalisen ihastunut minuun. Mitä minä teen? tämä mies on todella miesmäinen mies, hyvin toimeen tuleva.
 
Liian aikasta sanoa mitään. 18v ei välttämättä ole nähny tarpeeksi elämää ja onko valmiskaan perheellisen kanssa olemaan. Toki niitä poikkeuksiakin löytyy.

Kuin sä voit noin lyhyen ajan päästä sanoa olevan rakkautta? Hmm...

Mulla on 5v nuorempi mies. Tosin 9 vuotta sun miestä vanhempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
Jos olisi minun poikani kyseessä niin luudalla ajaisin tuon ikäisen ämmän poikani luota, rakkautta eli ei.

Syystä että? Poika on täysikänen, mikset antais elää omaa elämäänsä?

Minulla on melkein 18v poika ja melkein uskallan väittää, että aikuisuuteen on vielä matkaa, ei ihan ekan perseen takia kannata sitoutua ja ei ainakaan melkein äitinsä ikäisen.
 

Yhteistyössä