Olenkohan minä kohta "toinen nainen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bla:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mitä muuhun kirjoittamaasi tulee; ulkomaalainen naimisissa oleva mies, joka pokaa naisia yöelämästä, ei voi olla muuta kuin limanuljaska.

Eikä tarvitse olla edes ulkomaalainen. Naimisissa oleva, vieraita naisia pokaileva mies on aina limanuljaska.

Näin on.

En nyt varsinaisesti ota kantaa tähän nimenomaiseen skenaarioon, mutta onko tosiaan niin, että jokainen aviossa elävä miespuolinen yksilö, joka lähestyy naista, on limanuljaska? Onko mahdollista, että avioitunut mies tapaisi baarissa naisen, jonka kanssa tahtoisi täysin platonisen suhteen?

Tätä minäkin mietin. Onko muka aina niin, että baarista haetaan vaan panoseuraa, vai opettaako meidän kulttuuri sen, että kaikki baarissa juttelemaan tulevat ovat seksiä vailla?? Jos suomalaisessa baarissa tulee mies juttelemaan, pitäisikö aina antaa laukusta päähän ja huutaa perään "painu v.ittuun, siitä" ??

No mun mieheni voisi ihan hyvin kaverina jutella jonkun naisen kanssa baarissa - ja tekikin niin alussa Suomessa asuessamme. Valitettavasti nää naiset oli vailla jotain muuta. Joskus yritettiin ihan räikeesti, munkin läsnäollessani iskeä tuota mun miestäni.

Töissäkään ei voinut olla rennosti, vaan jos erehtyi olemaan ystävällinen ja kohtelias, niin usein nainen kuvitteli jotain.

Meillä oli kerran todellisia vaikeuksia yhden työkaverin vuoksi - ja tuo tapahtuma opetti mieheni olemaan tyly suomalaisia naisia kohtaan. Mä sanoisin, että kyllä nykyisin on naisetkin aikasen päällekäyviä. Tää työkaveri laitteli tekstareita ja soitteli yölläkin, vaikka siitä sanottiin moneen kertaan. Kuulimme tosin myöhemmin, että tuo samainen nainen ahdisteli samaan aikaan myös toista työkaveriaan. Tuo toinen mieskin oli ulkomaalainen ja naimisissa. Oli vissiin häiriintynyt nainen :(

No mun mieheni voisi ihan hyvin kaverina jutella jonkun naisen kanssa baarissa - ja tekikin niin alussa Suomessa asuessamme. Valitettavasti nää naiset oli vailla jotain muuta. Joskus yritettiin ihan räikeesti, munkin läsnäollessani iskeä tuota mun miestäni.

Niin minunkin mieheni. Tottakai. Taatusti jutteleekin, jutteleehan hän yleensäkin ihmisten kanssa.

Mutta jos niinku asiassa pysytään, eli ap:n tapauksessa, niin mun mielestä kaverina juttelu, small talk, on jotain muuta kun "olet niin kaunis, tässä on puhelinnumeroni, soittele" ja kahvilla käyntiä.

Niin minunkin mieheni. Tottakai. Taatusti jutteleekin, jutteleehan hän yleensäkin ihmisten kanssa.

Mutta jos niinku asiassa pysytään, eli ap:n tapauksessa, niin mun mielestä kaverina juttelu, small talk, on jotain muuta kun "olet niin kaunis, tässä on puhelinnumeroni, soittele" ja kahvilla käyntiä.

Joo. Ei tää ap:n kaveri ole ihan reilun oloinen. Mullakin tulee väkisinkin mieleen pelimies. Sellainen, joka on näköjään jo saanutkin taitavalla pelillään ap:n nalkkiin.

Se on sitten tervemenoa ap:lle. Ei kannata ruikuttaa jälkeenpäin.

Ap, sua on varoitettu jo moneen kertaan tässä ketjussa. Usko, niin ei tartte katua.

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :
Täällähän oli ketju jatkunut. :)

Olemme tavanneet nyt toisenkin kerran kahvittelun merkeissä ja kyllä, ihan vaan kahvittelun. Mies on juuri sellainen mitä antoi ensimmäisilläkin kerroilla ymmärtää; kohtelias, ystävällinen, huomioonottava. Aukoo ovet. Ojentaa tuolin. Maksaa kahvin. Katsoo silmiin.

Moni täällä oli ehdottanut että tutustuisin myös vaimoon. Miltä se kuulostaisi? "Tuon sinulle näytille naisen jonka tapasin discossa, jospa teistä tulisi ystäviä?" :ashamed: Mieluummin nautin näistä kahvitteluhetkistä ja ehkä haaveilen jostain mikä ei ole nyt mahdollista.

Olen ihastunut, todella. :heart: Enkä vaan usko törmänneeni pelimieheen vaikka varoittelettekin. Halannut hän minua on mutta edes suukkoa (huulille) emme ole antaneet.

ei voi muuta kommentoida kuin niinhän ne kaikki aluksi tekee aukoo ovet ja maksaa peräti!! kahvin. Pelimies käyttäytyy just noin tollanen hempeä kohteliaisuus ja ei "muka" ole pettäjä...kunnes joku päivä hän ehdottaa, että lähde mukaan jollekkin matkalle...jne

Kun nyt osaisin tehdä oikeat valinnat. Tällä hetkellä en koe että vaimo tilanteesta mitenkään joutuisi kärsimään. (eikä lapset) Mies ei petä fyysisesti eikä henkisestikään. Eikä sekään ole vaimolta pois että MINÄ olen ihastunut mieheen. En tiedä mitä mies tarkoitti kun sanoi että tuntee vetoa minuun mutta helppoa hänen kanssaan on olla. :ashamed:
Tuon kahvireissun jälkeenkin häneltä on jo tullut yksi viesti missä toivoi minulle mukavaa iltaa ja kiitteli kovasti kahvireissusta.

Jos mies käy kahvilla naisen kanssa, nainen on ihastunut mieheen ja vaimo ei tiedä asiasta eikä hyväksyisi tietäessään, niin se on pettämistä.

Et tiedä mitä tarkoitti kun sanoi, että tuntee vetoa sinuun??? Onko se jotenkin vaikea tajuta? Tai miten sinisilmäinen voi olla, jos ajattele, että no se varmaan haluaa jutella mun kanssa sen lastensa kasvatuksesta tai vaikka purjehduksesta? Mies haki panoseuraa, jollei saanut sinä iltana sulta, niin sai mahdollisesti joltain toiselta.
Jos se ei haittaa, niin siitä vaan, mutta älä nyt luojan tähden ihastu mihinkään baariflirttailijaan silmien ja lirkuttelun tähden. Siis jos olet kuitenkin yli 15v.?
Ja toistan varmaan kaikkien muidenkin sanomana, että älä missään nimessä usko niihin "vaimon kanssa ei vissiin rakkautta ole" -ajatuksiin! On tai ei, ovat jokatapauksessa naimisissa vielä, eikö se kerro tarpeeksi?

Puhumattakaan siitä, että siinä kahvittelun lomassa keskustellaan vaimon pettämisestä ja siitä, kuinka jalo ja suoraselkäinen tämä mies on kun ei aio vaimoaan pettää.

Että selkeästi ystävää ja kuuntelijaa tuo mies on vailla. Mistä näitä idioottimaisia naisia riittää?

Täällähän oli ketju jatkunut. :)

Olemme tavanneet nyt toisenkin kerran kahvittelun merkeissä ja kyllä, ihan vaan kahvittelun. Mies on juuri sellainen mitä antoi ensimmäisilläkin kerroilla ymmärtää; kohtelias, ystävällinen, huomioonottava. Aukoo ovet. Ojentaa tuolin. Maksaa kahvin. Katsoo silmiin.

Moni täällä oli ehdottanut että tutustuisin myös vaimoon. Miltä se kuulostaisi? "Tuon sinulle näytille naisen jonka tapasin discossa, jospa teistä tulisi ystäviä?" :ashamed: Mieluummin nautin näistä kahvitteluhetkistä ja ehkä haaveilen jostain mikä ei ole nyt mahdollista.

Olen ihastunut, todella. :heart: Enkä vaan usko törmänneeni pelimieheen vaikka varoittelettekin. Halannut hän minua on mutta edes suukkoa (huulille) emme ole antaneet.

Miksei jos kysymys on ihan vain kaveri/ystävyyssuhteesta minkä ei haluta millään lailla loukkaavan vaimoa? Tuo "jospa teistä tulisi ystäviä" nyt kuulostaa aika tyhmältä, mutta siis miksei muuten voi kutsua kylään?

Meillä mies on töissä naisvaltaisella alalla ja opiskeluissakin on oli paljon naispuolisia opiskelukavereita ja kyllä hän on useammankin kerran sanonut että hei, meidän luokalla/töissä on yksi tosi mukava Minna joka olisi kiva kutsua joskus kylään. Kertonut enemmän ko ihmisestä (siis lähinnä miksi tämä on niin mukava ja hauska) ja ollaan sitten kutsuttu kylään tai muuten tavattu vaikka kahvilla tms ja saatu uusia ystäviä. Sitten jälkeenpäin mies onkin jonkun kerran sanonut että ajatteli heti kyseisen ihmisen tavattuaan että tämä tulisi varmasti hyvin juttuun kanssani. =)

Siis tottahan mies ja nainen voivat tutustua ja ystävystyäkin ilman että sillä on mitään tekemistä pettämisen tai puolison loukkaamisen kanssa. Mutta siitähän teillä nimenomaan ei ole kysymys vaan lähdette salasuhteeseen miehen vaimo selän takana. Ja sitähän se on vaikkei seksi vielä olekaan tullut kuvioihin.

Kukaan ei voi kieltää sinua tapailemasta tuota miestä, mutta rehellisyyden nimissä kannattaisi heti tehdä ainakin itselle pelisäännöt selviksi. Myöntä että lähtee suhteeseen varatun miehen kanssa ja loukkaa näin tämän vaimoa ja koko perhettä. Ja mamalla kun on ihastunut mieheen kannattaa myös myöntää itselleen että tämä ihana kohtelias ja huomaavainen herrasmies on siis lähdössä kanssasi suhteeseen pettääkseen vaimoaan.

Noin vain ettei jää itselle pelinhenki epäleväksi.

Tapasin miehen tänään kaupungilla. Olin ostoksilla kun huomasin hänet kavereidensa kanssa istuskelemassa kahvilan terassilla. Olisin kulkenut ohi kun ei ollut yksinään.... mutta mies huomasi minut ja kutsui seuraan. :ashamed:

Hän esitteli minut ystävilleen nimelläni ja tarjosi siinä samalla kahvit. Kukaan ei ollut mitenkään ihmeissään kuka olen tai mitä siinä teen vaan olivat pelkästään kiinnostuneita, mitä teen työkseni ym.

Nyt illemmalla vielä on pari viestiä laittanut. Voi hitto vie tätä sydänparkaa.... :ashamed:

että seuraavassa numerossa mies (vaikka itse onkin niin lojaali vaimolleen olevinaan) alkaa vihjailla vaimonsa olevan varsinainen noita-akka, jonka kanssa hän on vain lasten vuoksi, koska muuten hän ei saisi heitä tavata. Ja muutenkin tekee selväksi, kuinka erinomainen hän on vaimoonsa verrattuna. Siinä vaiheessa viimeistään, ota jalat allesi!

Alkuperäinen kirjoittaja käki:
[quoteSen minkä tekee vaimolleen niin on ihan varmasti valmis tekemään sullekkin kun suhteen arki painaa päälle.

Just näin. Sana "arki" on tässä olennainen, kyllähän nyt uusi jänskä ihastus aina tylsän avioliiton arjen voittaa. Sitten sitä tylsyyttä jaksaa kestää taas jonkun aikaa, kunnes... Ja sitäpaitsi sen arjen voi aina muotoilla "ei ollut rakkautta enää" -vaikka psykologisesti rakkautta ei varsinaisesti ole olemassakaan, ainoastaan tahto rakastaa tai sitten ei. Kaikki eivät kykene koskaan kehittymään suhteessa ja henkisissä identiteettikriiseissään sellaisiksi kuin haluaisivat olla, vaan silloin vaihtavat olosuhteita. Sitten on mukava peilailla itseään toisen ihastuneista silmistä... vaimo kun ei sellaista peiliä näyttänyt enää vuosiin. Miehen kokemus siitä, että sinä "ymmärrät" häntä tarkoittaa vain että "näin haluan itseni nähtävän".

Me naiset voitais tuoda tosi paljon moraalia ja turvallisuutta tähän maailmaan vain pitämällä näppimme irti toisten miehistä! Kyllä sen äijän saa sitten myöhemminkin, jos ressukka uskaltaa joskus riskeerata liiton ja yksinolon välillä ja erota reilusti ennen uutta suhdetta.

[/quote]

Täys peesi. Nainen on naiselle susi.

Hmh. Kävimme syömässä miehen kanssa. Hän kertoili enemmän lapsistaan ja yleensä elämästään. Miksi ihmeessä, kun kerrankin tapaan ihmisen jonka kanssa ajatukset menee yksiin, on varattu? :ashamed:

Paljon olen teiltä täältä kritiikkiä saanut ja varoitteluja. Mutta etekkö ole koskaan KUKAAN ollut ihastunut ihmiseen jota ette kuitenkaan voi saada? :/

Paljon olen teiltä täältä kritiikkiä saanut ja varoitteluja. Mutta etekkö ole koskaan KUKAAN ollut ihastunut ihmiseen jota ette kuitenkaan voi saada? :/

oon ollut joo, mutta en ole alkanut tapailemaan, kuten sinä.

Hmh. Kävimme syömässä miehen kanssa. Hän kertoili enemmän lapsistaan ja yleensä elämästään. Miksi ihmeessä, kun kerrankin tapaan ihmisen jonka kanssa ajatukset menee yksiin, on varattu? :ashamed:

Onko kyse oikeasti sielujen sympatiasta vai siitä, että mies myötäilee sinua ja sanoo sen mitä sinä tahdot kuulla? Pakko epäillä tätäkin, kun mies vaikuttaa muutenkin niin taitavalta pelurilta.

Olen ollut, mutten ole mennyt kahville ja syömään hänen kanssaan hänen vaimonsa selän takana. Hyvin naiivilta ja kokemattomalta vaikutat, lopeta hyvän sään aikana moiset pelit! Vai aiotko tosiaan rikkoa miehen perheen?

Tapasin miehen. Komea, kohtelias ja naurava mies. Hän on ulkomaalainen mutta se ei haittaa; koskaan en ole kansalaisuutta katsonut.

Tapasimme discossa. Hän tarjosi minulle muutaman drinkin, pyysi pöytäänsä istumaan. Tanssimme, juttelimme, nauroimme ja pidimme hauskaa. Jossain vaiheessa hän otti minua kädestä kiinni, vieressä istuessaan. Katsoi silmiini ja sanoi että olen kaunis. Loppuillasta hän halasi minua pitkään ja antoi puhelinnumeronsa. pyysi soittelemaan.

Hänellä on vaimo. Ja lapsia. En kovasti heistä kysellyt mutta ymmärsin ettei rakkautta ainakaan hurjia määriä ole. Vaimo on suomalainen.

Olen ihastunut. TODELLA ihastunut. Mies pyörii mielessäni. Laitoin hänelle viestin, vastasi melkein heti. Olisi innokas tapaamaan uudelleenkin.

Voi että mitä teen. Pitkään aikaan en ole hullaantunut tähän malliin. Niihin silmiin voisin upota. <3

oivoi.. nämä on nää ulkomaalaiset. hyi.. en ymmärrä edes miksi hypit sen perässä. tulet hyväksi käytetyksi.

Yhteistyössä