Minä en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Hei, miks tässäkin jutussa nyt on käsitetty väärin, että pulloruokinta olisi sama asia kuin antaa korviketta? Ap kertoi nimenomaan että haluaisi lypsää, ja antaa pullosta. :)

Nimenomaan! :wave:

Meinaan täällä on lypsetty 5 viikkoa, ja syötelty pullosta. :D Ja ei se niin vaikeeta/työlästä ole..

Hei, miks tässäkin jutussa nyt on käsitetty väärin, että pulloruokinta olisi sama asia kuin antaa korviketta? Ap kertoi nimenomaan että haluaisi lypsää, ja antaa pullosta. :)

Meinaan täällä on lypsetty 5 viikkoa, ja syötelty pullosta. :D Ja ei se niin vaikeeta/työlästä ole..

Mä tänään kokeilin ekan kerran lypsää ja kyllä sitä maitoa irtos jonkin verran.Tyttö tosin ei kovin mielellään pullosta ota ja vaatii edelleen tissille ennen ku voi nukahtaa..Noh,jospa huolis pullosta kun herää unilta. :) Saako kysyä miks päädyit antamaan maidon pullosta?

Mä tänään kokeilin ekan kerran lypsää ja kyllä sitä maitoa irtos jonkin verran.Tyttö tosin ei kovin mielellään pullosta ota ja vaatii edelleen tissille ennen ku voi nukahtaa..Noh,jospa huolis pullosta kun herää unilta. :) Saako kysyä miks päädyit antamaan maidon pullosta?

Laitan yv.

Laitan yv.

Ok..
:)

Lukemisen ymmärtämisen ongelmia joillakin ihmisillä selvästi... ei sillä kyllä ole mitään merkitystä saako sen rintamaidon tissistä vai pullosta, lapsen kannalta. Jos mieluummin annat pullosta, niin anna. Jos vaan pumppailu onnistuu. Tsemppiä :)

Ai niin, mä en saanut ikinä meidän esikoista pullolle oppimaan... ei mennyt hyvällä eikä pahalla. Itse ei sitten päässyt edes kaupassa käymään, kun tyttö söi 1-2 tunnin välein läpi vuorokauden pahimmillaan... mutta mikään ei auttanut, pullo ei kelvannut eikä nokkamuki. Hörpyttämällä mukin reunasta oppi sitten 6 kk iässä. Tiedän mitä se on, kun on täysin sidottu lapseen vuorokauden ympäri... pelkkä saunassa käynti vaikeata.

En ole lukenut koko ketjua, kommentoin vain ap:n ekaan viestiin.. meillä oli osittaisimetystä tuonne jonnekin kuuden viikon ikään asti, lapsi olisi ollut rinnalla koko ajan, jos en olisi välillä antanut pullosta korviketta. Minulta tuli varmaankin aika vähän maitoa ( vieläkään en ole mikään suihkutissi ) ja lapsi oli sen verran pieni, ettei jaksanut kovin tehokkaasti imeä. Sitten yht'äkkiä alkoi imetys sujua ja lisämaidosta päästiin eroon. Vauva varmaan kasvoi tarpeeksi isoksi, että jaksoi ja oppi imemään kunnolla. Joten ehkä sinullakin helpottaa, jos vain jaksat yrittää imetystä :hug: Jos kuitenkin tuntuu, että pää täysin leviää, niin mieluummin sitten siirtyy kokonaan pullomaitoon, joko omaan ja /tai korvikkeeseen, kyllä se vauva kasvaa niinkin ja tuskin tulee lapsesta psykopaattia ;)

Yhteistyössä