Alkuperäinen kirjoittaja Katkennut-pätkis harmaana;28404205:
Meillä minä olen se joka vetäytyy ja mies huutaa pää punaisena.
Minä en juuri koskaan moiti miestäni... Mun mielestä mies on ylimielinen eikä hyväksy mitään muita toimintatapoja kuin omansa. Hän aina painottaa sitä miten HÄN tekee kaiken, minä en kuulemma tee mitään muuta kuin keitän. Niin pitäis joskus huvikseen tehdä niin että mä vaan keittäisin enkä mitään muuta....
no se sun vetäytyminen luultavasti sattuu mieheesi aika paljon,oletko tullut ajatelleeksi sitä?
ihan on kun mun mieheni suusta aikanaan kun tilanne oli tuo.(enkä ole ylimielinen tai aina oikeassa)
ollaan käyty pariterapiassakin. ihan terapeutti sanoi että ainoa tapa ratkaista tämä ongelma ja suhteeseen muodostunut kilteinen kehä on se että puolisot keskustelee.
ymmärrätkö sinä että sun vetäytyminen ruokkii miehesi pahaaoloa, hän on kiukkuisempi-> sinä vetäydyt lisää. lopulta on ero edessä. josta sä syytät sitte miestä..vaikka ite oot ihan yhtä,ellet jopa enemmän syyllinen.
jos miehesi kertoo sulle tunteistaan ja tarpeistaan vastaa hänelle.
jos hän huutaa sano että ymmärrät että hänellä on pahaolla,mutta rakas minua sattuu kun sanot näin xxxxx
ei oo vaikeaa.
mä olin miehelle oikeesti niin vihainen, kun hän vaikeni(koska se oli aina vaan toistuvaa) tunsin että millään mitä mä sanon tai teen,ei ole vaikutusta,luulin että mies ei tunne mitään. lopulta vaan huusin miehelle pikkujutustakin_(tosin olin muutenkin kuormittunut=väsynyt).MInua ahdisti koska en kokenut meillä olevan mitään oikeaa tunneyhteyttä.
puhu sun miehelle,jos se ei onnistu kirjoita. ne asiat kertyy sun sisälle.. kyllä ne tunteet hiipuu molemmilla..tota tahtia.