Minä (nainen) olen tosi paljon ihastunut toiseen naiseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
.. ja tää on ihan kamalaa. Olen jo kauan yrittänyt ja odottanut, että tää menee ohi, mutta ei mene. Kummallista tajuta yli 30-vuotiaana, että olen ilmeisesti biseksuaali. (Olen naimisissa ja lapsia on). En tiedä, onko täällä "kohtalotovereita", mutta tää on raastava olotila..

Sanoisin ettet voi vielä pelkän ihastumisen takia tietää oletko bi vai hetero.Vasta sitten jos päädytte harrastamaan seksiä ja vielä senkin jälkeen pidät naisista, voit tietää olevasi bi.

[QUOTE="minä";23927787]Onko sinulla omaa kokemusta? Minusta tuntuu, että haluaisin halailla ja suudella, mutta en mennä sen pitemmälle.[/QUOTE]

Mä olen suudellut ym. Koen itseni pääosin heteroksi, mutta olen kerran ihastunut aika vahvasti naiseen.

[QUOTE="minä";23927787]Onko sinulla omaa kokemusta? Minusta tuntuu, että haluaisin halailla ja suudella, mutta en mennä sen pitemmälle.[/QUOTE]

Moni hetero nainen tekee tuota, ei se ole merkki vielä biseksuaalisuudesta.

[QUOTE="vieras";23927810]Moni hetero nainen tekee tuota, ei se ole merkki vielä biseksuaalisuudesta.[/QUOTE]

No ei mun tehnyt mieli, ennen kuin ihastuin naiseen. En ole sitä ennen suudellut naisia.

Olen enemmän naisiin menevä bi. On omaa ja kaverien kokemusta. Minusta nimenomaan seksuaalisen identiteetin tietää vasta siitä, että voi olla sängyssä sen tai niiden sukupuolten kanssa. Mielestäni kiinnostus ilman seksuaalista jännitettä on pelkkää laosellista ihastusta, johon kuka tahansa voi toisinaan kompastua ihanan luonteisen ihmisen kohdatessaan. Tyypillisin esimerkki lienee ihastuminen hyvään ystävään ilman seksuaalista halua. Uskoisin sinunkin kohdalla olevan kyseen tuosta ellei seksuaalisen jännitteen puuttuminen johdu siitä että olet varattu. Olisiko tilanne eri jos olisit sinkku? Yrittäisitkö saada hänet sänkyysi? Mielestäni siitä juuri on seksuaalisessa identiteetissä kyse.

Olen enemmän naisiin menevä bi. On omaa ja kaverien kokemusta. Minusta nimenomaan seksuaalisen identiteetin tietää vasta siitä, että voi olla sängyssä sen tai niiden sukupuolten kanssa. Mielestäni kiinnostus ilman seksuaalista jännitettä on pelkkää laosellista ihastusta, johon kuka tahansa voi toisinaan kompastua ihanan luonteisen ihmisen kohdatessaan. Tyypillisin esimerkki lienee ihastuminen hyvään ystävään ilman seksuaalista halua. Uskoisin sinunkin kohdalla olevan kyseen tuosta ellei seksuaalisen jännitteen puuttuminen johdu siitä että olet varattu. Olisiko tilanne eri jos olisit sinkku? Yrittäisitkö saada hänet sänkyysi? Mielestäni siitä juuri on seksuaalisessa identiteetissä kyse.

Hmm..en varmaan menisi sänkyyn asti.. Mutta minusta halailu ja pussailukin on jo aika paljon seksuaalista jännitettä. Mutta sanotaan sitten niin, että tämä on varmaan sitä jotain lapsellista sitten..

Näin olen kuullut, että homoseksualisuuteen voi miehillä vaikuttaa huono isäsuhde ja vastaavasti naisilla huono äitisuhde

Andyn tarina | Aslan ry

Ei uskoisi noin suvaitsemattomia ihmisiä enää olevan edes olemassa. Yhden tai edes kymmenen bi- tai homoseksuaalin henkilön huono isä- tai äitisuhde ei tarkoita sitä, että heidän seksuaalisuutensa johtuisi siitä. Etenkin nykyaikana jolloin vähän jokaisella tuntuu olleen huono tai vielä huonompi suhde vanhempiinsa.

[QUOTE="minä";23927812]No ei minustakaan. Olen siis ap. Tää on mulla nyt tosi vahva tunne. Ajattelen sitä naista tosi paljon ja tekee välillä ihan kipeetä nää ajatukset. Ehkä jo rakastan häntä ennemmin kuin olisi pelkkä ihastuminen.[/QUOTE]

Jos ne tekee kipeetä voi olla että se on omatunto

Voi naisystävääkin rakastaa ilman et sotkee siihen seksuaalisia ajatuksia. Eikö oo kivempaa olla täysin hetero? Omistautua täysin miehelle?

Sama se. Kunhan vain ette lähde homo- tai lesbosuhteeseen, josta kuvittelette pääsevänne ilman seksiä. Väärä luulo vaikka tyttöjen välistä rakkautta niin söpönä pidetäänkin. Pysykää siis vain pelkästään niissä miehissä jos naisilta ei kelpaa kuin pelkkä pusiminen ja haliminen. :)

[QUOTE="minä";23927849]Kerro enemmän. Oletteko vielä ystäviä?[/QUOTE]

Jos rekisteröidyt niin voisin yv:na jutella. En viitti kauheasti tässä, kun toinen osapuoli palstailee täällä.

[QUOTE="vieras";23927870]Luulisin että biseksuaalisuus olisi kivointa, mutta itse olen täysi hetero. Eli käytännössä suljen 50% ehdokkaista pois tällä, mutta suuntautumiselleen ei mahda mitään.[/QUOTE]

Oikeasti tämä valinnan vaikeus on aivan kamalaa, kun ei osaa päättää mihin sitä milloinkin päänsä kallistaisi.:D

Yhteistyössä