Minä (nainen) olen tosi paljon ihastunut toiseen naiseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse voin aloittajalle kertoa vähän saman tyylistä kuin tytsi-89. Oma ystäväni tunnusti minulle rakkautensa pari vuotta sitten. Pari kuukautta olimme ystäviä tuon tunnustuksen jälkeen kunnes yhtenä iltana tajusimme olevamme rakastuneita emmekä vain pelkkiä ystäviä. Samana iltana päädyimme sänkyyn ja sillä tiellä ollaan yhä. Kultani nukkuu jo ja varmasti tästä itsekkin pitäisi kohta kömpiä hänen viereensä.

Mua vähän pelottaa, etten osaa tällä hetkellä edes kuvitella olevani kenenkään miehen kanssa. :D Tosin vielä vähemmän kenenkään muun naisen. Ei olis kannattanu ihastua naiseen, etenkin, kun en kuitenkaan ole kovin vahvasti bi niin tuntuu oudolta ajatus seurustelusta miehen kanssa. :D

Itse voin aloittajalle kertoa vähän saman tyylistä kuin tytsi-89. Oma ystäväni tunnusti minulle rakkautensa pari vuotta sitten. Pari kuukautta olimme ystäviä tuon tunnustuksen jälkeen kunnes yhtenä iltana tajusimme olevamme rakastuneita emmekä vain pelkkiä ystäviä. Samana iltana päädyimme sänkyyn ja sillä tiellä ollaan yhä. Kultani nukkuu jo ja varmasti tästä itsekkin pitäisi kohta kömpiä hänen viereensä.

Minulla on perhe, joten eihän minulla tuosta edes mitään tulisi. Samoin hänelläkin on perhe. Tällaisia näin syviä tunteita minulla ei vain ole koskaan ollut samaa sukupuolta kohtaan. Siksi olenkin ihmeissäni. Mutta koska tunnen, että halailu ja suukottelu varmaan riittävät, voin siis ilmeisesti luottaa, että "toivun" tästä taas.. Mutta kauan tätä on jo kestänyt.

[QUOTE="minä";23927905]Minulla on perhe, joten eihän minulla tuosta edes mitään tulisi. Samoin hänelläkin on perhe. Tällaisia näin syviä tunteita minulla ei vain ole koskaan ollut samaa sukupuolta kohtaan. Siksi olenkin ihmeissäni. Mutta koska tunnen, että halailu ja suukottelu varmaan riittävät, voin siis ilmeisesti luottaa, että "toivun" tästä taas.. Mutta kauan tätä on jo kestänyt.[/QUOTE]

halailu ja sookottelu.. en minäkään miettinyt ensimmäistä kertaa naiseen ihastuessani tuon enempää. ihan ihastumiselta kuulostaa, luin koko ketjun.

Mua vähän pelottaa, etten osaa tällä hetkellä edes kuvitella olevani kenenkään miehen kanssa. :D Tosin vielä vähemmän kenenkään muun naisen. Ei olis kannattanu ihastua naiseen, etenkin, kun en kuitenkaan ole kovin vahvasti bi niin tuntuu oudolta ajatus seurustelusta miehen kanssa. :D

Puhut ihan mun kuin mun suullani, beibi. Siksi esittäydynkin nykyään enemmän naisiin päin olevaksi biseksuaaliksi. Miehiltä voisin kuvitella ottavani vain sitä yhtä asiaa ja sen jälkeen näkemiin. Sellaisesta on suhde kaukana.

Aloittajahan voisi oikein rohkaistuaan kertoa naisihastuksestaan miehelleen. Toiset miehet hyväksyvät sellaisen ja onhan sitä muutenkin bi- tai homoseksuaaleiksi kääntyneitä keski-ikäisiäkin, joten ei ne lapset ja naimisissa olo mitään todista.

Mulla oli myös alkuun tuo, että "halailu ja suukottelu olisi ihanaa, mutta koskaan en voisi seksiä naisen kanssa harrastaa" - ja sitten kun ihastuin naiseen kunnolla, niin tulihan se seksikin siihen mukaan.. ja nyt mä en enää miehen kanssa edes halua olla.
Seksi miehen kanssa oli ihan parasta mitä tiesin, mutta kun sitten menin naisen kanssa, niin tajusin, etten ollut tiennyt nautinnosta vielä mitään. Hassu juttu, mutta en ole ainoa, jolle on käynyt noin.

Mä en kumminkaan suosittele pettämistä kenellekään, ennen kuin edes pussailee toista, niin pitäisi se edellinen parisuhde lopettaa, ihan sama onko kyseessä homo-,vai heterosuhde. Yhden kanssa kerrallaan. Ja jos tuntuu, että ei halua erota, pitää olla pussailematta muita. Tosin moni mies ei pidä naisten välisiä juttuja pettämisenä, mutta kannattanee tarkistaa oman kumppanin mielipide asiasta ennen kuin menee pussailemaan.

Mulla oli myös alkuun tuo, että "halailu ja suukottelu olisi ihanaa, mutta koskaan en voisi seksiä naisen kanssa harrastaa" - ja sitten kun ihastuin naiseen kunnolla, niin tulihan se seksikin siihen mukaan.. ja nyt mä en enää miehen kanssa edes halua olla.
Seksi miehen kanssa oli ihan parasta mitä tiesin, mutta kun sitten menin naisen kanssa, niin tajusin, etten ollut tiennyt nautinnosta vielä mitään. Hassu juttu, mutta en ole ainoa, jolle on käynyt noin.

Mä en kumminkaan suosittele pettämistä kenellekään, ennen kuin edes pussailee toista, niin pitäisi se edellinen parisuhde lopettaa, ihan sama onko kyseessä homo-,vai heterosuhde. Yhden kanssa kerrallaan. Ja jos tuntuu, että ei halua erota, pitää olla pussailematta muita. Tosin moni mies ei pidä naisten välisiä juttuja pettämisenä, mutta kannattanee tarkistaa oman kumppanin mielipide asiasta ennen kuin menee pussailemaan.

Tämä ei nyt yhtään auttanut! Kiitti vaan. :stick: :D

Oon ihastunu 2 naiseen(tyttöön) ollessani 15-17v ja kummatkin tunteet oli kamalan voimakkaita ja samalla raastavia, että olenko minä lesbo vai mikä minä olen. Teini-iässä identiteetti hukassa muutenkin. Tuolloin vielä lepakoita inhottiin, mutta pian alkoi oikea bi-villitys, kaikki julistivat olevansa bissejä. Itse en tehnyt sitä koska ajattelin siihen kuuluvan sen että olisin ensin kokeillut seurustelua niin naisen kuin miehenkin kanssa seksielämineen ja voinut sitten todeta et olen bi. Mutta koska seksi naisen kanssa ei houkutellutkaan ja lopulta ihastumiseni viileni niin tuo kaikki jäi taakse yhtenä vaiheena elämässäni, ennenkaikkea teini-iän myllerryksissäni.

Sen jälkeen eka seurustelu oli pojan kanssa ja siitä lähtien kaikki muutkin suhteet vain miehiin. Nyt avoliitossa ihanan miehen kanssa

No joo...täällä yks naimisissa oleva bi. Enpä ole taipumuksistani juuri kertonut. Ihastumisia on ollut niin naisiin kuin miehiin mutta vain paria naista olen pussannut. Nyt olen kuitenkin tolkuttoman ihastunut naiseen. Hän on huomattavasti mua vanhempi ja naimisissa. Olen tuntevinani välillämme kemiaa ja flirttiä mutta se voi olla hänen puoleltaan pelkkää ystävyyttä. Koville ottaa siksi. Antaisin mitä vain et pääsisin suutelemaan hänen kanssa, halailemaan pääsen silloin tällöin :D

Yhteistyössä