[QUOTE="xxxx";30844952]kotityöt kuuluu kaikille jotka siellä huushollissa asuu. Mikä siinä on niin vaikea näitten 50-lukua elävien idioottiämmien tajuta.
Nuolkaa vielä niitten töissä käyvien sankariukkojenne perseet, niin sopii hyvin kuvaan.
"Mun mies käy töissä, totta kai mä siivoon ja kokkaan ja pyykkään ja imen sen kullin kuivaksi ja hoidan lapset ja ompelen ja silitän sen paidat ja voitelen sen leivät ja petaan sen petin ja kerään sen sukat ja lautaset ja vien roskat ja tamppaan matot joka päivä ja päläpälä mölömölö!!!"
Omat on hautajaisenne.[/QUOTE]

selvä.. On se jännä kun joitain niin jurppii se, että jotku emännät tekee asiat eritavalla..

oma mieheni pitää siitä ja mä pidän siitä että mieheni pitää siitä

en valita todellakaan että 'joudun' tekemään vaan olen kiitollinen ihanasta miehestä joka tekee minusta äidin ja mahdollistaa sen että voin olla kotona, poissa oravanpyörästä

ei oo meikälle hautajaisia tulossa pitkään aikaan, olen tavallani elämäni kunnossa vaikka sairaseläkkeellä olenkin
On niin mukavaa olla täydellinen, vikoineen kaikkineen aivan loistavan ihana - semmonen suloisen seksikäs ainavalmis kodinhengetär
Mutta, minun mies arvostaa sitä että on saanut minut eukokseen ja muuten sitten huolehtii että pysyn tyytyväisenä

ai kun elämä on ihanaa