Minä viikonpäivänä synnyit? (ja mitä se sinusta kertoo...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon syntynyt tiistaina, mutta en nyt tiedä onko mun elämässä aina onni matkassa :whistle:
Esikoinen on syntynyt lauantaina ja häneen tuo kuvaus sopii hyvin kuten myös perjantaina syntyneeseen kuopukseen.

Mä oon syntynyt keskiviikkona
Oon kyllä pienikokoinen, mutta en nykyään enää kovin hento.. :)
Iloinen ja hilpeä oon myös, mutta ponnistella olen saanut, melko paljonki.

1. lapsi on syntynyt lauantaina
On kaunis tyttö, ei turhamainen. On myös todella ahkera ja tunnollinen, eikä ole ainakaan kiinni jäänyt KOSKAAN valehtelusta!

2.lapsi syntynyt sunnuntaina
Ja kyllä, on todella nauravainen, aina leikkiä laskeva poika. Selvännäöstä ei ole mitään merkkejä, mutta todella toivon, että tulisi rikkaaksi, sillä elämisen taso on sitä luokkaa. On tosi tarkka vaatteista ja tavaroistaan, kaikki pitäisi olla laadukasta merkkivaatetta jne. Tekee kyllä ahkerastin kotitöitä ansaitakseen rahat haluamaansa vaatteeseen/tavaraan.

3.lapsi syntynyt torstaina
jotain taikaa tossa tytössä kyllä on. :) Ihan uskomaton vahva persoona, määrätietoinen ja joskus ihmetystä aiheuttavan fiksu. On niin pieni vielä (2,5v), että matkustellu ei vielä kovasti ole, mutta voisin kuvitella, että siitä tulisi kova seikkailija. Mummunsa ainakin matkustelee ympäri maailmaa monta kertaa vuodessa, että josko vaikka pääsis mukaan. :)

Torstai
- Torstaina syntyneissä lapsissa tuntuu usein olevan taikaa - ehkä siksi että torstai on viikon maagisin päivä. He pääsevät usein matkustamaan vieraisiin maihin ja kokemaan asioita, joista muut voivat vain unelmoida.

Sunnuntaina

- Sunnuntain lapset ovat luonnostaan hyväntuulisia. He ovat nauravaisia ja löytävät aina uusia ilonaiheita. Sanotaan että he rikastuvat helposti ja elävät pidempään, kuin muut ihmiset. Muun hyvän lisäksi heissä on hiukan selvännäkijän vikaa.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Tiistai
- Luonnostaan levottomat ihmiset ovat suurella todennäköisyydellä syntyneet tiistaina, sillä tiistain lapset ovat yleensä hyvin eläväisiä. Muita ihmisiä kohtaan he ovat erittäin huomaavaisia. Koska tiistaita pidetään hyvän onnen päivänä, on silloin syntyneillä onni puolellaan läpi elämän. :D

Täälläkin yksi tiistaina syntynyt. :)

Lauantai
- Lauantaina syntyneet ovat usein hyvin kauniita ihmisiä. Turhamaisia tai pinnalisia he eivät kuitenkaan ole. He työskentelevät ahkerasti tarpeen vaatiessa ja heihin voi todella luottaa. Lauantain lapset ovat suorapuheisia eivätkä yleensä koskaan valehtele.
--------
Kyllä tässä on jotain samaa kuin mussa.

Tässä kaksi runoa, jotka kertovat lyhennettynä saman asian kuin ap: kirjoitus.
Tosin pieniä ristiriitaisuuksia niissä löytyy

Se, ken on syntynyt maanantaina, on kaunis aina.
Oi, katsohan, katsohan tiistai lasta, niin sulokasta!
Keskiviikon lapsella on ilo vasta!
Torstain lapsella siivet kantaa.
Perjantai lapsi rakastaa ja antaa.
Lauantai lapsi saa puuhata aina.
Vaan se, joka syntyy sunnuntaina
on hyvä, kaunis ja huoleton aina.

Maanantain lapsi on kaunis piltti.
Tiistain lapsi on kovin kiltti.
Keskiviikon lapsi murheita saa.
Torstain lapsi pois matkustaa.
Perjantain lapsi on aulis ja hellä.
Lauantain lapsi saa työskennellä.
Vaan lapsi joka syntyy sunnuntaina,
on soma ja hyvä ja iloinen aina.

Lauantai
- Lauantaina syntyneet ovat usein hyvin kauniita ihmisiä. Tuo alku ei pidä paikkaansa. Taitaa enemmän vaikuttaa nuo perintötekijät kuin syntymän viikonpäivä. Loppu kuvaa kohtuullisen hyvin minua: Turhamaisia tai pinnalisia he eivät kuitenkaan ole. He työskentelevät ahkerasti tarpeen vaatiessa ja heihin voi todella luottaa. Lauantain lapset ovat suorapuheisia eivätkä yleensä koskaan valehtele.

Hauska =)

Mä perjantaina ja ainakin päivä kertoo sen musta,että rakastan perjantaita :D Tosin jos olisin syntynyt keskiviikkona ja sillon alkais vkl niin rakastaisin keskiviikkoa :p Oli toi perjantai päivän textikin kyl täysin paikkaas pitävä.

Lauantai
- Lauantaina syntyneet ovat usein hyvin kauniita ihmisiä. Turhamaisia tai pinnalisia he eivät kuitenkaan ole. He työskentelevät ahkerasti tarpeen vaatiessa ja heihin voi todella luottaa. Lauantain lapset ovat suorapuheisia eivätkä yleensä koskaan valehtele.
:whistle:

Yhteistyössä