Minä viikonpäivänä synnyit? (ja mitä se sinusta kertoo...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sunnuntai.
- Sunnuntain lapset ovat luonnostaan hyväntuulisia. He ovat nauravaisia ja löytävät aina uusia ilonaiheita. Sanotaan että he rikastuvat helposti ja elävät pidempään, kuin muut ihmiset. Muun hyvän lisäksi heissä on hiukan selvännäkijän vikaa.

osu ja uppos paitsi että en ole rikastunut.. ehkä joskus vielä!

Sunnuntai.
- Sunnuntain lapset ovat luonnostaan hyväntuulisia. He ovat nauravaisia ja löytävät aina uusia ilonaiheita. Sanotaan että he rikastuvat helposti ja elävät pidempään, kuin muut ihmiset. Muun hyvän lisäksi heissä on hiukan selvännäkijän vikaa.

Ja pitää kohdallani hyvin paikkaansa, tosin en ole vielä rikas ;)

Tiistai. En tunnusta että tuo juttu pitäisi paikkansa. No, tavallaan olen ollut levoton mutta toisaalta hyvin rauhallinen. Onnenpotkuja en ole vielä ainakaan osakseni saanut, sen kummempia. Tosin ei mitään hirveitä juttuja ole ollutkaan (lukuunottamatta lapsettomuutta joka on omaa syytä tosin en sitä aluksi vielä tiennyt).

Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Tosin ei mitään hirveitä juttuja ole ollutkaan (lukuunottamatta lapsettomuutta joka on omaa syytä tosin en sitä aluksi vielä tiennyt).

..haluatko valottaa tätä vähä enempi? En pahalla, ihan vaan mielenkiinnosta.

Olen Lauantaina syntynyt ja nyt yli 40v. Luin tämän jutun ja melkein kyyneleet tuli silmiini. Niin totta on ollut tuo työnteko lapsesta lähtien. Ahkera olen ja annan kaikkeni. Se minkä teet, teet kunnolla.
Myös tuo että monet näkevät minut kauniina on ihailtavaa. Tiedän mikä on oikein ja väärin ja olen rehellinen itselleni ja läheisilleni...välillä liikaakiin.

Lauantai
- Lauantaina syntyneet ovat usein hyvin kauniita ihmisiä. Turhamaisia tai pinnalisia he eivät kuitenkaan ole. He työskentelevät ahkerasti tarpeen vaatiessa ja heihin voi todella luottaa. Lauantain lapset ovat suorapuheisia eivätkä yleensä koskaan valehtele.

Poika : Maanantaina (19.02.2001)
Likka : Tiistaina (10.12.2002)

Olipa hauska juttu, meidän perheeseen kaikki nuo tekstit osuivat aika hyvin :)

Mä olen lauantain lapsi, esikoinen torstain, kuopus keskiviikon ja mies keskiviikon. Oli osuvat kuvailut!

Sunnuntai.

Tuo ei varmaan pidä ollenkaan paikkansa. :snotty:

Tuli mieleen se runo. Ei sekään sovi mulle, mutta on kaunis.

Maanantain lapsi on kaunis piltti
Tiistain lapsi on kovin kiltti
Keskiviikon lapsi lahjoja saa
Torstain lapsi pois matkustaa
Perjantain lapsi on aulis ja hellä
Lauantain lapsi saa työskennellä
Sunnuntain lapsi on hyvä ja iloinen aina.

"Tiistai
- Luonnostaan levottomat ihmiset ovat suurella todennäköisyydellä syntyneet tiistaina, sillä tiistain lapset ovat yleensä hyvin eläväisiä. Muita ihmisiä kohtaan he ovat erittäin huomaavaisia. Koska tiistaita pidetään hyvän onnen päivänä, on silloin syntyneillä onni puolellaan läpi elämän."

-Mä olen sisäisesti aika levoton, mutta osaan peittää sen ja yleensä näytän todella rauhalliselta. Suurin osa ihmisistä kuvailisi minua rauhalliseksi.
-Haluaisin olla huomaavainen, mutta rohkeus ei aina riitä siihen. Mut otan muut yleensä huomioon.
-Vaikea sanoa tuosta onnesta... ehkä sikäli, kun mitään suurta onnettomuutta tai surua en ole tähän ikään mennessä (22 v.) kohdannut. Aika leppoisasti ja tasaisesti on mennyt. :)

Minä ja mies ollaan molemmat synnytty maanantaina, ja hyvin pitää kyllä paikkansa nuo kuvaukset meidän kohdalla. Lapsemme on syntynyt tiistaina, ja hänenkin kohdallaan kuvaus on paikkansapitävä. Toista odottelen viikoilla 39+4, joten saa nähdä, minä viikonpäivänä hän syntyy :)

Ite oon syntyny Keskiviikkona, ja toi on kyl aika totta! Mun isäki on ihme kyl syntyny keskiviikkon, ja äiti ja veli sunnuntain, ja noi piti niidenki kohal paikkansa.

Yhteistyössä