Minkä ihmeen takia jotkua luulevat että lihavan naisen täytyy ottaa kuka tahansa mies joka hänet huolii?

Alkuperäinen kirjoittaja muhut:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja lihavan mielipide:
Mitenkäs isoja tyttöjä täältä sitten löytyy? Itse olen 162 ja 65 eli lievä ylipaino

No 170/78, mä en edes tiedä miltä näyttäisin 60kg painavalta :snotty:

Tota noinniin siis tehän olette ihan normaalia hoikkaa kansaa........ 162/65 ja 170/78, huh mitä läskejä!

No en mä kyllä ole, niin pahasti mutkin kuule lyttyyn täällä haukuttu " jo naamasta näke että on läski" " et ikinä voi mahtua kokoon 42" :o |O :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olethan laittanu palstalle usein kuvia itsestäsi :o ootko siis käyttäny jonkun muun kuvia vai? Jos et niin kyllä näytät reilusti päälle kolmekymppiseltä.
Mä en ole kuviani laittanut tänne kovin montaa kertaa, sori nyt vain. Mä en näytä reilusti 30-vuotiaalta. Vai miksi ihmeessä IRL (eikä kuvien perusteella... ) mua on monta kertaa luultu nuoremmaksi? Kerro mulle se.
No miehet tuppaavat kehumaan naisia pesän toivossa:D Ei siihen sun nuoremmaksi luulemiseen ole muuta syytä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja muhut:
Alkuperäinen kirjoittaja lihavan mielipide:
Mitenkäs isoja tyttöjä täältä sitten löytyy? Itse olen 162 ja 65 eli lievä ylipaino

No 170/78, mä en edes tiedä miltä näyttäisin 60kg painavalta :snotty:

Tota noinniin siis tehän olette ihan normaalia hoikkaa kansaa........ 162/65 ja 170/78, huh mitä läskejä!

No en mä kyllä ole, niin pahasti mutkin kuule lyttyyn täällä haukuttu " jo naamasta näke että on läski" " et ikinä voi mahtua kokoon 42" :o |O :D

Ai jaa, no ehkä mä olen sit vähän tyhmä, mutta mun mielestä tuo on ihan normaali paino.... Ite olen 160/56 ja mielestäni liian laiha.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
No olethan laittanu palstalle usein kuvia itsestäsi :o ootko siis käyttäny jonkun muun kuvia vai? Jos et niin kyllä näytät reilusti päälle kolmekymppiseltä.
Mä en ole kuviani laittanut tänne kovin montaa kertaa, sori nyt vain. Mä en näytä reilusti 30-vuotiaalta. Vai miksi ihmeessä IRL (eikä kuvien perusteella... ) mua on monta kertaa luultu nuoremmaksi? Kerro mulle se.
No miehet tuppaavat kehumaan naisia pesän toivossa:D Ei siihen sun nuoremmaksi luulemiseen ole muuta syytä :laugh:

Ei ole kyllä miehet sanoneet noin, että taisivat sitten olla lesboja ne naiset. :whistle:

No en ole tuollaista kuullut. Itse asiassa muutamalla tuntemallani ylipainoisella naisella on erittäin hyvännäköiset miehet. Ja paras kaverini on reilusti ylipainoinen, ja hänellä kävi aikanaan tuplasti parempi flaksi miesten kanssa kuin itselläni, olen siis tosi hoikka. Jos on kiva luonne, ja nätit kasvot, niin ei se mitä on kaulan alapuolella niin hirveesti merkitse. Yksi näistä kavereistani on tukeva sairaanhoitaja, mutta kasvoiltaan niin nätti, että kateeksi käy,, ja todella kiva. Yksi komistus oikein jahtasi häntä kunnes sai.

Jos on kiva luonne, ja nätit kasvot, niin ei se mitä on kaulan alapuolella niin hirveesti merkitse.

No tuota, kun mun mielestä nimenomaan se kaulan alapuolinen osa vaikuttaa asiaan ehkä sata kertaa enemmän kuin ne "nätit kasvot". Siis joa ihan ulkonäöstä puhutaan.

Itse oon ollut hoikka, normaalipainoinen ja pikkasen ylipainoinenkin.
Oman kokemuksen mukaan hoikkana saa parhaimman näköiset miehet, jotka eivät kylläkään oo välttämättä muuten fiksuja tai kelpoja :D

Mutta rehellisesti sanottuna;
en itse katso todella lihavien miesten perään koska en tod. tunne mitään viehtymystä lihaviin tyyppeihin.
Pidän kumminkin itseäni aikuisena ja täyspäisenä, mutta ehkä sit oon kumminkin pinnallinen jonkun mittapuun mukaan?
Mutta lihava mies viestittää mulle tjotain sellaista mitä en halua miehen olevan.
Haluan miehen olevan aktiivinen, liikkuvan ja elävän perusterveesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:
Älkääs nyt alkako laihoja haukkumaan sen enempää..Sekin loukkaa... :headwall: en edelleenkään ymmärrä tätä jaottelua.

Just näin. Yrittäkää vain hyväksyä se rankka tosiasia, että miehilläkin liikkuu päässä tai jossain sen verran, että he eivät valitse naista vain sen perusteella, että onko hän a) lihava vai b) laiha. Ehkä jopa miehillä voi olla vähän enemmän niitä asioita, joihin hän naisessa joko ihastuu tai ei ihastu.

Älkää aliarvioiko miehiäkään :)

Sanoisin edelleen että useinkin mies on ottanut hoikan naisen mutta sittenpä on vain vaimo paisunut. Tuntisin itse tulleeno petetyksi jos mieheni alkais yhtäkkiä lihoa.

Miksi sitten moni ylipainoinen nainen on aloittanut parisuhteen miehen kanssa joka voi kauhistus kyllä olla normaalipainoinen?

Miksi eivät aloittaneet läskin miehen kanssa sitä suhdetta, jos se läski kerran on niin haluttavaa? Miksi pitää oikein erikseen mainostaa, että kyllä läskikin voi saada normaalipainoisen miehen? Onko läski siis haluttavaa ainoastaan naisissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
en itse katso todella lihavien miesten perään koska en tod. tunne mitään viehtymystä lihaviin tyyppeihin.
Pidän kumminkin itseäni aikuisena ja täyspäisenä, mutta ehkä sit oon kumminkin pinnallinen jonkun mittapuun mukaan?
Mutta lihava mies viestittää mulle tjotain sellaista mitä en halua miehen olevan.

Aamen, ei mitään lisättävää. Uskon suurimman osan miehistäkin ajattelevan ihan samoin.

Olisiko keskustelu hyvä päättää tähän?

Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulma:
Jos on kiva luonne, ja nätit kasvot, niin ei se mitä on kaulan alapuolella niin hirveesti merkitse.

No tuota, kun mun mielestä nimenomaan se kaulan alapuolinen osa vaikuttaa asiaan ehkä sata kertaa enemmän kuin ne "nätit kasvot". Siis joa ihan ulkonäöstä puhutaan.

No joo, omakohtaista kokemusta ei ole, mutta lähipiirissä näyttää näin olevan. Mutta kyseessä on muutenkin huipputyyppejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin sanottu:

Aamen, ei mitään lisättävää. Uskon suurimman osan miehistäkin ajattelevan ihan samoin.

Peesi, aamen.

eiköhän se ole niin, ettei ihan kukaan saa ihan ketä tahansa eikä kenekään tarvii ottaa ihan ketä tahansa, oli sitten lihava tai laiha. ei, vaikka itse niin luulee. pääasia, että kaikki, jotka haluu, saa sellasen, jonka jonka kanssa haluu olla. oon yli tuon kauhean parjatun 30 v ja täytyy sanoa, että iän myötä näyttää siltä, että ainakin suurin osa miehistä muutuu vähän fiksummaksi kuin ne teini-ikäiset pojanklopit, jolle on tärekää, että käsipuolessa se muitten mielestä kaikista kaunein naissukupuolen edustaja eli sitten kun sitä oikeaa kumppania alkaa etsiä ja perhettä perustaa, niin moni asia siinä valinnissa vaikuttaa. Tokihan ulkonäkö vaikuttaa, mutta ne yhteiskunnan asettamat ulkonäkönormit alkaa jäädä taka-alalle ja sitä osaa itsekin ajatella ja päättää mikä on itsestä kaunista tai hyvännäköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin sanottu:

AAAAAAAAAAMEEEEEEEEN!

Alkuperäinen kirjoittaja jaa....:
eiköhän se ole niin, ettei ihan kukaan saa ihan ketä tahansa eikä kenekään tarvii ottaa ihan ketä tahansa, oli sitten lihava tai laiha. ei, vaikka itse niin luulee. pääasia, että kaikki, jotka haluu, saa sellasen, jonka jonka kanssa haluu olla. oon yli tuon kauhean parjatun 30 v ja täytyy sanoa, että iän myötä näyttää siltä, että ainakin suurin osa miehistä muutuu vähän fiksummaksi kuin ne teini-ikäiset pojanklopit, jolle on tärekää, että käsipuolessa se muitten mielestä kaikista kaunein naissukupuolen edustaja eli sitten kun sitä oikeaa kumppania alkaa etsiä ja perhettä perustaa, niin moni asia siinä valinnissa vaikuttaa. Tokihan ulkonäkö vaikuttaa, mutta ne yhteiskunnan asettamat ulkonäkönormit alkaa jäädä taka-alalle ja sitä osaa itsekin ajatella ja päättää mikä on itsestä kaunista tai hyvännäköistä.

Näin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hei haloo!:
No juurihan se tuolla ylhäällä todettiin! Kun on lihava, niin sitä pääsee miesten hätävaraksi keräilemään juuri noita yhden illan juttuja. Kuinka monta laadukasta miestä ylipainoisella kaverillasi on ollut pidemmässä suhteessa?

Mun ylipainoisilla ystävilläni (3 kpl kuuluu lähiystäviin) on laadukkaat miehet. Aviomiehinä. Eikä heidän entisistä poikaystävistäänkään ole pahaa sanaa sanottavana...

Sinkkuaikoina vientiä riitti kyllä heilläkin. Paljon. Siis yläasteen jälkeen.

Ja "laadukkailla miehillä " tarkoitan sitä, että eivät ole rapajuoppoja, väkivaltaisia, tossukoita, mitään jämäkappaleita. Komeitakin, ainakin kaksi kolmesta (kolmaskaan ei ole ruma, vaan sellainen nörttityyppi :) ). Urallaan menestyneitä kaksi kolmesta (kolmas vielä opiskelee). Ja normaalipainoisia kaikki.

Mutta mun ystävilläni onkin mukavat luonteet, huumorintajua, sen sellaista, mitä ne oikeasti laadukkaat miehet arvostavat!

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys läskeille:
Miksi sitten moni ylipainoinen nainen on aloittanut parisuhteen miehen kanssa joka voi kauhistus kyllä olla normaalipainoinen?

Miksi eivät aloittaneet läskin miehen kanssa sitä suhdetta, jos se läski kerran on niin haluttavaa? Miksi pitää oikein erikseen mainostaa, että kyllä läskikin voi saada normaalipainoisen miehen? Onko läski siis haluttavaa ainoastaan naisissa?

No kyllä on hoikkia naisia ylipainoisten miesten kanssa...Kyse ei ollut nyt siitä, että tavoite on saada normaalipainoinen kumppani vaan siitä, että kun tunteet kohtaa niin ne kohtaa. Olkoot toinen minkäpainoinen tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja juutuubi:
Keskustelu hei päättyi jo.....

No tuskin päätty ja vaikka tässä ketjussa päättyis ni ap alottaa näitä tasasella tahdilla uudestaan :laugh: masokisti kun on ;)
Katsisi ehkä laihduttaa ni sais uutta näkökulmaa tohon miehen metsästykseen.

Yhteistyössä