Minkä näköiset ihmiset ovat Suomen yhteiskunnan mittapuun mukaan "rumia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sellanen ihminen on ruma jolla on vaikee ja huono olla ittesä kans. Onnellinen ihminen useimmiten on myös kaunis.
vähän tylsä vastaus, ja tätä ei haettu joo tiedän .

Naiset: ylipainoiset, joilla on kynitty rasvainen maantienvärinen tukka, likaiset vaatteet, huonot ja hoitamattomat hampaat, räjähtäneet kulmakarvat ja täysin hoitamaton iho.

Minä sanoin :)

Läski on rumaa.
Epäsäännölliset kasvonpiirteet on rumia. KAikkea pitää olla suhteessa sopiva määrä.

Harva suomalainen kyllä kaunis on, rumia kyllä piisaa. Tai juurikin niitä ei minkäännäkösiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:

Läski on rumaa.
Epäsäännölliset kasvonpiirteet on rumia. KAikkea pitää olla suhteessa sopiva määrä.
Harva suomalainen kyllä kaunis on, rumia kyllä piisaa. Tai juurikin niitä ei minkäännäkösiä.

Joo, kieltämättä yksi nenä/pää riittää ja sitten on kans semmoinen, että mitä isompi pää, sitä harvemmassa korvia

Läski on rumaa.

Ohuet hiukset on myös rumat ja sellaiset on valtaosalla. Läski lähtee laihduttamalla.

Läski on rumaa.

Epäsäännöllisiin kasvonpiirteisiin sitten varmaan kuuluu myös iso nenä?
Minä olen sitten tosi ruma :(
En kyllä tunne itseäni silti rumaksi :) Eikä kukaan ole mua sanonut koskaan rumaksi..

Ruma mies on punakka ja pönäkkä. Tai toinen vaihtoehto treenattu, solariumissa käynyt, baarissa liian isolla miehellä liian pieni paita päällä ja jotkut valkoiset housut :x "uimallako tulit?"-tukka.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mitä iloa kukaan tämmösistä kyselyistä saa? Hirveen negatiivista. Mä näen päivittäin lukemattomat määrät kauniita ihmisiä.

Mä näen taas hyvin hyvin harvoin ihmisiä, joita voisin kauniiksi sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:

Läski on rumaa.

Joo, kieltämättä yksi nenä/pää riittää ja sitten on kans semmoinen, että mitä isompi pää, sitä harvemmassa korvia

No sinullahan oikein huumorin kukka kukkii, taidat olla joka suhteessa ihan yhtä lahjakas :)

iso ahteri, "persjalkaisuus", maantienvärinen ohut tukka, ei meikkiä, roikkuvat halpahalli´-farkut ja croksit... eikä saa vetää herneitä nenään, vastasin vain kysymykseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...ddd:
Naiset: ylipainoiset, joilla on kynitty rasvainen maantienvärinen tukka, likaiset vaatteet, huonot ja hoitamattomat hampaat, räjähtäneet kulmakarvat ja täysin hoitamaton iho.

Mutta nuo kaikki ovat asioita, joihin voi vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[
Epäsäännöllisiin kasvonpiirteisiin sitten varmaan kuuluu myös iso nenä?
Minä olen sitten tosi ruma :(
En kyllä tunne itseäni silti rumaksi :) Eikä kukaan ole mua sanonut koskaan rumaksi..

Niin mäkin :hug: Ja samat sanat. Ollaan kauniita eteläeurooppalaisella mittapuulla. Muah. :D

Hih, pitäsköhän muuttaa Italiaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
iso ahteri, "persjalkaisuus", maantienvärinen ohut tukka, ei meikkiä, roikkuvat halpahalli´-farkut ja croksit... eikä saa vetää herneitä nenään, vastasin vain kysymykseen :D

mä taas ajattelen, että tuollanen ihminen voi olla hemmetin hyvännäkönen ja KAUNIS, mutta ehkä pienen tyylikoulun tarpeessa
:D

Yhteistyössä