V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Minä sanoin
Läski on rumaa.
Epäsäännölliset kasvonpiirteet on rumia. KAikkea pitää olla suhteessa sopiva määrä.
Harva suomalainen kyllä kaunis on, rumia kyllä piisaa. Tai juurikin niitä ei minkäännäkösiä.
Läski on rumaa.
Epäsäännölliset kasvonpiirteet on rumia. KAikkea pitää olla suhteessa sopiva määrä.
Harva suomalainen kyllä kaunis on, rumia kyllä piisaa. Tai juurikin niitä ei minkäännäkösiä.
Läski on rumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mitä iloa kukaan tämmösistä kyselyistä saa? Hirveen negatiivista. Mä näen päivittäin lukemattomat määrät kauniita ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Minä sanoin
Läski on rumaa.
Joo, kieltämättä yksi nenä/pää riittää ja sitten on kans semmoinen, että mitä isompi pää, sitä harvemmassa korvia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Epäsäännöllisiin kasvonpiirteisiin sitten varmaan kuuluu myös iso nenä?
Minä olen sitten tosi ruma
En kyllä tunne itseäni silti rumaksiEikä kukaan ole mua sanonut koskaan rumaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja honey82:Mä luulin et oli kauneudesta kyse, eikä vaatteista tai pukeutumisesta :|
Alkuperäinen kirjoittaja ...ddd:Naiset: ylipainoiset, joilla on kynitty rasvainen maantienvärinen tukka, likaiset vaatteet, huonot ja hoitamattomat hampaat, räjähtäneet kulmakarvat ja täysin hoitamaton iho.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Epäsäännöllisiin kasvonpiirteisiin sitten varmaan kuuluu myös iso nenä?
Minä olen sitten tosi ruma
En kyllä tunne itseäni silti rumaksiEikä kukaan ole mua sanonut koskaan rumaksi..
Niin mäkin :hug: Ja samat sanat. Ollaan kauniita eteläeurooppalaisella mittapuulla. Muah.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:iso ahteri, "persjalkaisuus", maantienvärinen ohut tukka, ei meikkiä, roikkuvat halpahalli´-farkut ja croksit... eikä saa vetää herneitä nenään, vastasin vain kysymykseen![]()