Minkä näköiset ihmiset ovat Suomen yhteiskunnan mittapuun mukaan "rumia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lihavat, silmälasipäiset, maantienvärinen tukka, otsatukka silmillä, huono ryhti...toihan kuulostaa ihan multa!!

Miten nuo silmälasit tähän kuuluu? Monille sopii silmälasit ja nykyään on hyvin muodikkaita laseja. Minä ainakin kuulen usein, että näytän paremmalta lasit päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Esimerkki: Hjallis Harkimoon kauneusasteikolla 1-10 kohdassa 3,1 ja vaimonsa 9,2

Kuka?

Helena Karihtala

helena-karihtala-thumb.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
iso ahteri, "persjalkaisuus", maantienvärinen ohut tukka, ei meikkiä, roikkuvat halpahalli´-farkut ja croksit... eikä saa vetää herneitä nenään, vastasin vain kysymykseen :D

Tyhmä ketju, ja erityiseti silmiin pisti tuo "ei meikkiä". Eli siis ihminen ei voi olla kaunis ilman meikkiä?

Mun mielestä silmälasit ei tee ihmisestä rumaa, joillain on ihan kivoja laseja ja joillein ne sopii. Rumasta en tiijä, mut silmiinpistää epäsopivat vaatteet, esim tiukat makkarankuoret pulskemmalla tai et maha tursuaa farkuista ja liian lyhyt paita jne. Mut mun mielestä isokokoinenkin voi olla tyylikäs ja hyvinhoidettu, kauniskin!

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Sairas ketju!!! Me kaikki olemme Luojan luomia eli kauniita ihmisiä.

Laittaisitko kuvasi?

Miksi? Ai että pääsisit arvostelemaan ulkonäköäni? Luuletko että kommenttisi hetkauttaisivat itsetuntoani? Mutta sori, mulla ei ole tapana levitellä kuviani netissä. Eikä ole tapana arvostella toisten ulkonäköä, sinunkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mitä iloa kukaan tämmösistä kyselyistä saa? Hirveen negatiivista. Mä näen päivittäin lukemattomat määrät kauniita ihmisiä.

Mä näen taas hyvin hyvin harvoin ihmisiä, joita voisin kauniiksi sanoa.

Silmissä vikaa? :)
Harmi, kun laseja ei voi kuitenkaan laittaa, kun se on niin rumaa :saint: :D

Ääh, melkein kaikki tämän ketjun kriteerit on enemmän pinnallisia juttuja, kuin sellaista oikeata rumuutta.

Yhteistyössä