mun siskot on hoitanu meidän tenavia, ja vastaavasti ollaan tehty heille palveluksia (kuskaamista jne.) Varsinkin toinen siskoistani hoitaa oikeastaan viikottain meidän pikkuapinoita. Kummeista ei oo paljoa apuja ollu.. joskus todella satunnaisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jaa-a, vaikea sanoa. Meillä ainakin systerin lasten harrastukset menee hautajaistenkin ohi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuntuu siis yleinen mielipide olevan että oma napa on tärkein.
sillä vaan, kun aikoinaan oon siskon likkaa hoitanut monet kerrat. jotenkin sitä odottais vastavuoroisuutta jommalta kummalta. ja varsinkin kun lupaa ja on halukaskin hoitamaan , mutta vain silloin kun heille itelle sopii! eikö se kumminkin pitäisi mennä niin, että jos toisilla on todellinen tarve niin sillon autettais jos mahollista? ei me mitään leffaillan takia vahtia tarvita.
kamalaa
kai mä sitten olen outo muinaisjäänne, kun ajattelen et muitakin tarttee auttaa. kyllä mulla on jääneet lentisharkat tai muut väliin joskus, jos lapsenvahtina oon ollut. maalla on kasvettu. tiiä sit miten meistä on tullut siskon kanssa niin erilaisia... mutta omasta lapsuudesta ja nuoruudesta muistan miten naapurit ja sukulaiset aina auttoi toisiaan. kai se sisko on siihen kyllästynyt.
Mä olen oppinut ymmärtämään, että jos huipulle haluaa, niin silloin on omistauduttava lajilleen. Ei noita ulkolaisia maailmanmestareita Suomen kaltaisessa maapahasessa käy antamassa ykstyistunteja kuin kerran pari vuodessa ja ne on otettava silloin, kun yksäri on saatavilla. Ymmärrän myös sen, että sen harvan kerran, kun on ilta tai viikonloppu ilman treenejä tai kisoja, systeri haluaa olla rauhassa kotona tai mennä mökille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kamalaa
kai mä sitten olen outo muinaisjäänne, kun ajattelen et muitakin tarttee auttaa. kyllä mulla on jääneet lentisharkat tai muut väliin joskus, jos lapsenvahtina oon ollut. maalla on kasvettu. tiiä sit miten meistä on tullut siskon kanssa niin erilaisia... mutta omasta lapsuudesta ja nuoruudesta muistan miten naapurit ja sukulaiset aina auttoi toisiaan. kai se sisko on siihen kyllästynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Aiemmin ei ollut juuri hoitoapua, mutta avomieheni myötä hänen sisaruksensa on innokas hoitamaan, samoin heidän vanhempansa eli tytön "isovanhemmat". Suorastaan vaativat välillä tyttöä luokseen ja tyrkyttävät meitä kahdestaan esim. kauppareissulleKäytännössä varmaan hoitaisivat tyttöäni/tulevaa vauvaa vaikka joka viikko mutta ei nyt niin usein tarvetta ole. Viikottain (vähintään se 1krt) kuitenkin kyläillään puolin ja/tai toisin.
Ihania ihmisiä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja beatrice:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Aiemmin ei ollut juuri hoitoapua, mutta avomieheni myötä hänen sisaruksensa on innokas hoitamaan, samoin heidän vanhempansa eli tytön "isovanhemmat". Suorastaan vaativat välillä tyttöä luokseen ja tyrkyttävät meitä kahdestaan esim. kauppareissulleKäytännössä varmaan hoitaisivat tyttöäni/tulevaa vauvaa vaikka joka viikko mutta ei nyt niin usein tarvetta ole. Viikottain (vähintään se 1krt) kuitenkin kyläillään puolin ja/tai toisin.
Ihania ihmisiä :heart:
Miksi muuten avokkisi erosi entisestään? Heillehän jäi aika pieni lapsi! Et kai sä mennyt sössimään väliin vai mikä tuli? Jos oma poikani olisi alta vuoden ikäisen lapsen isä ja tulisi esittelemään mulle jo toista eukkoa, niin en kyllä kovin ihanasta suhtautuisi.