minkälainen naamiaisasu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita

Vieras
Teemana sirkus ja jokin naamiaisasu pitäisi keksiä lapselle. Kellään ideoita? Ei oikeen innostaisi ostaa mitään valmista pukua yhtä kertaa varten. Mitä siis lapsen päälle juhliin? Kyseessä on tyttö.

Oisko mitää ilosen värikästä paitaa ja housui? Raidallisii?
Hiukset vaikka saparolle ja nenä punaiseksi, suun ympärille valkoista kuten niillä pelleillä on!
Tiimari ainakii tääl just mainosti kasvovärejä.
Tai sit sirkuksessa on niitä nuoralla tanssijoita että oisko siihen liittyvää sopivaa mitään jo valmiina kotona? Ripsullista jumppapukua?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ei ole mitään sellaisia erityisen värikkäitä vaatteita, joita ei olisi käytössä jo nyt eli arkivaatteena. kasvovärejä voisi ehkä hankkia.

Nii siis onks tällähetkellä arkivaatteina semmosii ilosen värikkäitä?
Eihän se haittaa mitää, kun jos vaikka nassun maalaa. Vai?

Meil on harmaaraidallinen paita ja housut yhel muksul, käyttää niitä muulloinkii, eli arkisin milloin haluaa.
Ne vaatteet laittaa perjantaina + kissahatun ja hännän (10e oli sittarissa ) ja nenä ja viikset maalataa.
Toinen on lammas, tavallisine valkosine paitoineen ja housuineen, mitä käyttää muulloinkii ja tuommonen lammashattu+häntä ja nenä mustaksi.
Kolmannen asu viel mietinnässä.

minkäikäinen lapsi on? ihan pieni vois olla vaikka apina, sukkikset ja t-paita ja häntä, korvat saa väkerrettyä vaikka huopakankaasta.
onhan sirkuksissakin keijuja ja tanssijoita, jos ei halua olla pelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos löytyy jumppapuku tyllihelmoineen, niin sen kanssa tiara päähän - käy sirkusakrobaatista.

5-v ja jumppapuku löytyy, mutta siinä ei ole mitään hienoa röyhelöä. Löytyisiköhän sellainen jostain irtonaisena, jolloin voisi laittaa sen tavallisen jumppapuvun päälle?

Jos löytyy jumppapuku tyllihelmoineen, niin sen kanssa tiara päähän - käy sirkusakrobaatista.

5-v ja jumppapuku löytyy, mutta siinä ei ole mitään hienoa röyhelöä. Löytyisiköhän sellainen jostain irtonaisena, jolloin voisi laittaa sen tavallisen jumppapuvun päälle?

Hennesillä ainakin on ollut. Tytölle olen sieltä sellaisen ostanut. On sellainen vaaleanpuna-valkoinen.
Käyttää sitä baletissa puvun päällä

Kannattaa katselle H&M, KappAhl jne jumppapukuhyllystä. Tai ostat palasen tylliä kangaskaupasta ja ompelet kujan vyötärölle ja pujotat kuminauhan.

Sirkuksessahan voi olla melkein mitä vaan :) Helppo naamiais aihe.

Eläimiä, vaikka mitä; apina, ruskeat vaatteet, pala trikoo kangasta, siitä häntä ja korvat, naamaan vähän nenää ym. kasvoväreillä. Papukaija värikkäistä vaatteista, nokka pahvista. Kissakin käy, pupu tai koira.

Pelle, trapetsitaiteilija, konduktööri, taikuri..

Tiimareista varmaan vois löytyä alesta pääsiäisasusteita; kissan korvia, pupun korvia, tiaroita löytyy aina ja vapun kunniaksi taas on kasvovärejä ja paljon muutakin.

Mukavia synttäreitä :)

Mun tyttö oli vuosi sitten pelle. Tein vanhasta pallollisesta lakanasta paidan ja housut ja toisesta yksvärisestä lakanasta sen sellaisen hörtsykän kaulaan. Enkä todellakaan oo mikään ompelija. Yöpuvusta otin vähän mallia. Kasvot maalasin kasvoväreillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Mun tyttö oli vuosi sitten pelle. Tein vanhasta pallollisesta lakanasta paidan ja housut ja toisesta yksvärisestä lakanasta sen sellaisen hörtsykän kaulaan. Enkä todellakaan oo mikään ompelija. Yöpuvusta otin vähän mallia. Kasvot maalasin kasvoväreillä.

no ei tuollainen keneltä vaan onnistu. Mä en todellakaan voisi taikoa lakanasta mitään vaatteita, kun en osaa yhtään ommella. Tai no joo osaan lyhentää housujen lahkeet tai verhot ja sekin on mulle jos suuri saavutus. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:

no ei tuollainen keneltä vaan onnistu. Mä en todellakaan voisi taikoa lakanasta mitään vaatteita, kun en osaa yhtään ommella. Tai no joo osaan lyhentää housujen lahkeet tai verhot ja sekin on mulle jos suuri saavutus. :ashamed:

Mä en kyllä osaa yhtään ton paremmin ommella. Ei se niin heino ollu, mut ei haitannu, pellehän on pelle, ei mikään mannekiini.

Meillä on olut tyttö joskus kissana. Hännän neuloin sellaisesta pörröisestä langasta, muttasenhän voi tehdä vaikka sukkiksista, jalassa sellaiset harmaaraidalliset housut, valkoinen paita jonka olkapäille pujotin lankaa (samaa kuin häntä), korvia en tehnyt, mut nehän vois tehdä vaikka huovasta ja kiinnittää hiuspantaan.

Uusimmat

Yhteistyössä