MInkäs Deppin leffan sitä katsois?

Kato Saksikäsi Edward, mie oon miettinyt monta kertaa alkaa sitä kattomaan mut aina on tullu jotain :/

Tai Crybaby, vaikkei listalla ookaan:)

Tuota suklaapuotia en muista, oonko ees kattonyt ikinä, ainakaan kokonaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Kato Saksikäsi Edward, mie oon miettinyt monta kertaa alkaa sitä kattomaan mut aina on tullu jotain :/

Tai Crybaby, vaikkei listalla ookaan:)

Tuota suklaapuotia en muista, oonko ees kattonyt ikinä, ainakaan kokonaan :o

Pieni suklaapuoti on ihan hyvä ellu. Kerran olen katsonut ja jospa pian katsos toiseen kertaan kun se mulla on.
Sopii hyvin kesään.

Depp on siinäkin hurmaava.

Saksikäden oon viimeks kattonu joskus kauan kauan sitten. raskausaikana koitin katsoa, mut itkusta ei tullu loppua leffan alussakaan ku tiesin jo valmiiks, et kuin surullinen leffa on :laugh: Ehkä jos sen nyt kykenis katsomaan :whistle: . Taidan siirtyä sohvalle sipsien, mustikkakeitin ja Johnny pariin :p Mukavaa iltapäivää!

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Saksikäden oon viimeks kattonu joskus kauan kauan sitten. raskausaikana koitin katsoa, mut itkusta ei tullu loppua leffan alussakaan ku tiesin jo valmiiks, et kuin surullinen leffa on :laugh: Ehkä jos sen nyt kykenis katsomaan :whistle: . Taidan siirtyä sohvalle sipsien, mustikkakeitin ja Johnny pariin :p Mukavaa iltapäivää!

Hyviä elluhetkiä! :p (sipseille)

Miusta se Deppin elokuva oli jotenkin outo/tylsähkö, missä joku kaappas sen lapsen ja pakotti sen menemään ampumaan jonkun..mikähän sen nimi oli..?

Muoks.Google ties kertoa, että Vime hetkellä=)

Noista Päätön ratsumies. Jali on meidän poitsun suosikki joten sen oon nähnyt ehkä 54 kertaa :snotty: . No ihan mikä vaan noista :D .

Pieni suklaapuoti on ihana :heart: . From hell, suosittelen. Tai suosittelen mitä vaan :xmas: .

Kuumimmat

Yhteistyössä