Minnuu niin sapettaa...neuvolasta asiaa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepzutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hepzutin

Jäsen
21.03.2007
798
1
16
Siis kun itse ainakin sitä odotan kun kuuta nousevaa, että saa tietää painon ja mitat ja jutella mitä mielessä liikkuu ni johan se meni perseelleen. Kesti 3min kun olin huoneessa ja potkastiin ulos. Oma neuvolatäti oli sairastunut yhtäkkiä ja kuulemma lapselleni oli pakko antaa just sinä päivänä infulenssan toinen rokote niin se toinen täti lupas sen laittaa. Ja se oli siinä. Olin sillei et kiva, kun on kiire, joku toinen odotti siinä niin eihän sitä kerkee juu. Oli ollut puhetta, että painoa tarkkailtaisi pojalta kun ei oikein syö kunnolla ja viimeks siintä sanoi että no ens kerralla katotaan, että älä vielä huolestu. Tekisi mieli soittaa sinne ja varata aika, että saisin ne mitat!!! niin ja piti kertoo miun papa tulos ni ei mitään, no sen voi soittaa itsekkin joo joo. ja oli heittämäs ulos ilman uutta aikaa. ja siten lopulta sain ees jonkuu ajan ja se on kuukauden päästä lääkäri/neuvola aika. ja sitten tämä täti räjähtää :) joo, ei ollut minusta kovin mukava reissu.
 
Kyllähän se paino pitäis vähintään katsoa jos on pienikin epäilys että lapsi ei syö kunnolla. Meillä katottiin paino 2 viikon välein, ku epäiltiin et se nousee liian hitaasti. Varaa uusi aika vain, neuvola-ajat pitäis olla vähintään kk välein pienellä vauvalla, ja paino ja pituus on tärkeä katsoa
 

Yhteistyössä