Minun kaveri on otanut tänään minusta paparazi kuvan, nyt itsetunto nollalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
se kun puhui mun puhelimesta ja käveli autoon ja oti kuvan äkkiä, kun laitoin tukan kiinni. Nyt tiedän että mun kaksoileukka näy pahemmin kuin kuvittelin:( myös, miks mä kehtan mennä oikeasti niin kuin rölli ulos ees|O tukka kuin linnunpesä, kun en jaksa. Kellä on kans kuvan perusteella voi mieliala laskea, kun huomatte jotain itsessä ikä on kamala, niin kuin esim kaksoileuan? Mä halusin mennä poistamaan kaksoileukka sykysllä ja nyt mietin jos kuitenkin meen kesällä sen tekemään. Joka raskauden jälkeen myös miten isompi paino nouse siitä pahempi leukka näyttää:mad:

Laita se kuva tännekkin, niin voidaan kertoa totuus.
Itse näkee itsensä aina kamalana, tai ainakin itestä tuntuu niin, että koskaan mikään kuva itsestä ei onnistu vaikka muiden silmiin se näyttäiskin hyvältä.

mutta siis se kuva, eli siellä vain mun kaksoileukka näy, ei mikään ihan kasvokuva ja lasit siellä, kun olin autolla ajamassa ja aurinko paistoi... mutta ok. Mutta kertokaa totuden, onko se liian jo pahaa eli kaksoileukka, mä inhoan kaksoisleukkoja, oikeasti oksettaa kun siitä näen ja itsetunto oikeasti laske

Eihän laittanut eteenpäin tms? Älä huoli kaksoisleuasta, tsekkaa netistä jumppaohjeet ("vokaaliohjeet"), auttavat tosi hyvin, plus taputtele hyvä kasvorasva "helttaan". leikkauskaan ei ole mikään hankala, ja takuulla onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Eihän?;26523018:
Eihän laittanut eteenpäin tms? Älä huoli kaksoisleuasta, tsekkaa netistä jumppaohjeet ("vokaaliohjeet"), auttavat tosi hyvin, plus taputtele hyvä kasvorasva "helttaan". leikkauskaan ei ole mikään hankala, ja takuulla onnistuu.

Mun lääkäri kertoi kans että hän voi sen helposti poista kokonaan:) mutta halaun syksyn asti odottaa, kun on vähän kylmempi, koska kun on kuuma niin tulehdusriskit on isot, sekä kuuma ja kivut ei oo kiva

Aijaa.com - 10407879

joo, sa naura, miten kehtan ulos ees mennä, tukka kuin pesä sekaisin, kun en vitsi surista vaan laitan sen kiinni vaan, joku kamala rusketus raita kaulalle on tullut mun mekosta arrr... ja leukka|O... mutta rehellisesti, onko se jo mummomainen leukka, eli iso ja kamala? Tai näyttää kamalalta? Kun mä en siitä sivusta näe ja aina kuvittelen ettei se oo niin pahaa

Aina toisinaan kun kävelen kaupungilla ja ajattelen olevani edes vähän hyvännäkönen, jostain kulman takaa pyyhältää sellanen nuori ja sorja älyttömän kaunis nainen ja mun sisältäni kuuluu pieni kräks, se on vaan se itsetunto, joka aina särkyy. Ei se kuitenkaan oo niin vakavaa, kun oon huomannut sen aina palautuvan. Ehkä sullakaan Milanna ei ole niin suurta hätää nyt. :hug:

Tuo kuva on hyvä. Älä angstaa turhaan. Sun leuassa ei oo mitään vikaa jos hampaat on oikeilla paikoillaan, sehän se on tärkeintä. Kaksoisleukaa sulla ei ole.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Tiuu";26523112]Mun mielestä tuo on paras kuva sinusta, jonka olen palstalla nähnyt. Olet ihan kaunis, älä huoli.[/QUOTE]

no minusta ei tuu ikinä parhaita kuvia, mä en oikeastaan ees ota kuvia itsestä... tyhmä... mutta oikeasti mä haluan mielipiden kaksoisleuan, koska on kamala kun tota näen sivusta, edestä en näe siitä, vaan jos vännän naaman niin näkyy

miten ihmeessä sinulla on noin huono itsetunto? onko sinua kohdeltu huonosti/haukuttu esim. ulkonäkösi takia? olet ihan normaalin näköinen nainen.

sun täytyy ryhdistäytyä ja hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. tuolla ulkonäkösi tuijottamisella pilaat pienten tyttäriesi elämän myös.
herätys nyt, venakko milanna!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26523124:
Aina toisinaan kun kävelen kaupungilla ja ajattelen olevani edes vähän hyvännäkönen, jostain kulman takaa pyyhältää sellanen nuori ja sorja älyttömän kaunis nainen ja mun sisältäni kuuluu pieni kräks, se on vaan se itsetunto, joka aina särkyy. Ei se kuitenkaan oo niin vakavaa, kun oon huomannut sen aina palautuvan. Ehkä sullakaan Milanna ei ole niin suurta hätää nyt. :hug:

Tuo kuva on hyvä. Älä angstaa turhaan. Sun leuassa ei oo mitään vikaa jos hampaat on oikeilla paikoillaan, sehän se on tärkeintä. Kaksoisleukaa sulla ei ole.
Mutta minusta tosissaan tuntu että leukka on kamala, koska laihana ei ees oo sellaista, ennen ei ollut yhtään mitään leukkoja minulla, nyt joka kerta kun synnytän niin tulee

Yhteistyössä