Minun kaveri on otanut tänään minusta paparazi kuvan, nyt itsetunto nollalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26523304:
Kertokaa mulle miten te näätte sen käden erottuvan? Minä en nää? :confused:

No siinähän näkyy hyvin vasen käsi suorana, musta pitkähihainen paita rullattu kyynärpäähän ja sen jälkeen näkyy valkonen iho :D Oletko sokee hih :)

Ok, kun p***uvaivasta päästiin niin alkoi muut angstit, ihan kuten arvasinkin.

Mutta asiaan, oilet ihan normaalin näköinen nainen ap, kaksoileukaa en näe, tukka on sekaisin mutta varmasti se on hieno kun sitä vähän laitat.

[QUOTE="Uuno";26523321].. Ja vielä säälittävänpää tulla sitte julkaisemaan se tänne :D[/QUOTE]

no sitten, se on minä otanut, käykö niin:), kun mä tiedän että mieliala teillä nouse, kun sanon toisinpäin, niin tänään on sitten näin, kun en tapella jaksa, kun olen todella väsynyt, kun hoidin asioita 6sta alk

Aijaa.com - 10407879

joo, sa naura, miten kehtan ulos ees mennä, tukka kuin pesä sekaisin, kun en vitsi surista vaan laitan sen kiinni vaan, joku kamala rusketus raita kaulalle on tullut mun mekosta arrr... ja leukka|O... mutta rehellisesti, onko se jo mummomainen leukka, eli iso ja kamala? Tai näyttää kamalalta? Kun mä en siitä sivusta näe ja aina kuvittelen ettei se oo niin pahaa

Suoraan sanottuna kauneimpia kuvia minkä olen sinusta nähnyt.

[QUOTE="nainen";26523390]Onko se sun kaveri:
alle 25-vuotias ammatillista koulutusta vaille oleva henkilö?

Eikö sua hävetä hengata työttömien kanssa? Ja vielä selaisten, jolla ei mitään koulutusta? Eihän sillä ole edes rahaa?[/QUOTE]
ei ole ale 25? Siis miks hävetä? Olen mäkin työtön vielä, paitsi aloitin jo firman perustaaminen

niin ja miks mulla silti turvavyöt kaukaloon kiinni vaikka ei näyttää että kiinni tai en tiedä, mutta oikein ne on laitettu, siks kun tää juttu mihin kaukalo kinnitetty, ei ole lopun asti kinnitetty hyvin, kun siellä ei ollut remmia joka se kinnittää. Kun nyt ihmisillä on kaukalo probleemi:D

vauvankaukalo on väärin kiinnitettynä. Toisen vyön kuuluukin mennä tuosta kaukalon päältä mutta tuon toisen pitäisi mennä kaukalon takaa, eikä suorana ylös tuosta penkkiä vasten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26523517:
Oon kyllä. Voihan se olla käsikin, mutta mun silmään se näyttää todella epänormaalilta niin.

Jos viitsii vähän lukea aiempia viestejä huomaa että milanna itsekin sanonut sen olevan käsi. :D mut vaevöö:)

[QUOTE="Uuno";26523603]Jos viitsii vähän lukea aiempia viestejä huomaa että milanna itsekin sanonut sen olevan käsi. :D mut vaevöö:)[/QUOTE]

Joo, viitsin ja luin. Se näyttää silti epänormaalilta niin.

Ei tää kyllä mikään maailman tärkein aihe ole. :)

vauvankaukalo on väärin kiinnitettynä. Toisen vyön kuuluukin mennä tuosta kaukalon päältä mutta tuon toisen pitäisi mennä kaukalon takaa, eikä suorana ylös tuosta penkkiä vasten.

Se on ilmeisesti telakoitu isofix-base'en. Näin Milanna sanoi itse, vaikka en sit ymmärrä miksi tuo yksi osa vyöstä on kiinni turvakaukalssa.

Muoks. Nyt en ymmärtänyt mitä kirjoitit Milanna. Kirjoitko, että isofix-base ei ole kunnolla kiinni? Eikä airbagiakaan kytketty pois päältä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="nainen";26523790]Työharjoittelu on tarkoitettu:

alle 25-vuotiaille ammatillista koulutusta vaille oleville henkilöille, jotka kuuluvat työmarkkinatukijärjestelmän piiriin.[/QUOTE]

Kyllä sinne harjoitteluun menee yli 25 v. nimim.Kokemusta on.

Hmm...

Ihan huvittava ketju..

"Minun kaveri on otanut tänään minusta paparazi kuvan, nyt itsetunto nollalla
se kun puhui mun puhelimesta ja käveli autoon ja oti kuvan äkkiä, kun laitoin tukan kiinni."

"Mutta yksikään palstalainen ei ole ees mua nähnyt meikit päällä ikinä." (Tulee mieleen kuva missä olet mieheskanssa istumassa terassilla??? Vai olitko sillon iha narutrel..??? muistaaksen oli joku illanvietto kyseessä? )

"kyllä on se käsi ja käsi on ikkunnassa, en tiedä miten sen pitää sitten eri tavalla näkyä?"

Hmm...Melkonen ketju tosiaan.. :popcorn:

Lainaukset Venakko Milanna omista kirjoituksista..

Yhteistyössä