Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26523304:Kertokaa mulle miten te näätte sen käden erottuvan? Minä en nää?![]()
No siinähän näkyy hyvin vasen käsi suorana, musta pitkähihainen paita rullattu kyynärpäähän ja sen jälkeen näkyy valkonen iho
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26523304:Kertokaa mulle miten te näätte sen käden erottuvan? Minä en nää?![]()
No siinähän näkyy hyvin vasen käsi suorana, musta pitkähihainen paita rullattu kyynärpäähän ja sen jälkeen näkyy valkonen ihoOletko sokee hih
![]()
se on laitettu oikein, siellä on vaan eri syystemi ja alhalla on juttu mihin kaukalon kinnitetään jo muuten![]()
Aijaa.com - 10407879
joo, sa naura, miten kehtan ulos ees mennä, tukka kuin pesä sekaisin, kun en vitsi surista vaan laitan sen kiinni vaan, joku kamala rusketus raita kaulalle on tullut mun mekosta arrr... ja leukka|O... mutta rehellisesti, onko se jo mummomainen leukka, eli iso ja kamala? Tai näyttää kamalalta? Kun mä en siitä sivusta näe ja aina kuvittelen ettei se oo niin pahaa
On kinnitetty oikein. Mutta ongelma että tästä autosta pakko airbag poista:| haluan sen huomenna tehdä, kun tänään sen taas otin käytöön
Mä olin tänään kaverin kanssa viemässä siitä työvoimatoimistolle, koska se syksyllä pääse mulle työharjoiteluun varma, jos kaikki käy hyvin
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26523349:Tota.. se on auton penkki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26523517:Oon kyllä. Voihan se olla käsikin, mutta mun silmään se näyttää todella epänormaalilta niin.
ei ole ale 25? Siis miks hävetä? Olen mäkin työtön vielä, paitsi aloitin jo firman perustaaminen
vauvankaukalo on väärin kiinnitettynä. Toisen vyön kuuluukin mennä tuosta kaukalon päältä mutta tuon toisen pitäisi mennä kaukalon takaa, eikä suorana ylös tuosta penkkiä vasten.