Minun kaveri on otanut tänään minusta paparazi kuvan, nyt itsetunto nollalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nainen";26523790]Työharjoittelu on tarkoitettu:

alle 25-vuotiaille ammatillista koulutusta vaille oleville henkilöille, jotka kuuluvat työmarkkinatukijärjestelmän piiriin.[/QUOTE]

Väärin. Työharjotteluun voi joutua vaikka 55-v.

[QUOTE="vieras";26524261]Yli 25-vuotiaiden harjoittelu on nimeltaan työelämävalmennus.[/QUOTE]

Ei ole kun joutuu työkkärinkurssilla työharjoitteluun. Olen 41 ja lopetin juuri työharjoittelun viime kuussa.

[QUOTE="nainen";26523688]Se muuten on kyllä auton penkki. Se on raidallinen, ei musta.[/QUOTE]

Saako nahkaverhoilun raidallisena? Niskatuki ainakin näyttäisi olevan (keino)nahkaa, joten istuimen verhoilu tuskin on kangasta.

nätti kuva
itse kans ekana kun nään oman valokuvan, järkytyn ja masennun. peilistä ei oikeasti näe totuutta.
sitten annan ajan kulua ja myöhemmin se sama kuva on ihan siedettävä, siihen tottuu.

jotenkin eka kerralla itseä katsoo tosi kriittisesti.

[QUOTE="jeps";26524821]nätti kuva
itse kans ekana kun nään oman valokuvan, järkytyn ja masennun. peilistä ei oikeasti näe totuutta.
sitten annan ajan kulua ja myöhemmin se sama kuva on ihan siedettävä, siihen tottuu.

jotenkin eka kerralla itseä katsoo tosi kriittisesti.[/QUOTE]

Vuoden kuluttua sitä kuvaa katsoo jo sillä silmällä, että olispa vielä tuon näköinen. Varsinkin näin yli 40-vuotiaana. :D Mutta ihan nätti kuva Milannasta. :)

Työharjoiteluun voi joutua vaikka 60 veenä. Mun äiti oli mulla työharjoitelussa jo ja 2 kaveria, jostka yks on 31 ja toinen 27...

Turvavyö on kinnitetty oikein, ohjeiden mukaan, voi olla en tehnyt ihan niin kuin pitäis jotain, mutta ainakin hyvin se siellä penkillä kiinni, voin katsoa tarkemmin ohjeet tänään

...
Turvavyö on kinnitetty oikein, ohjeiden mukaan, voi olla en tehnyt ihan niin kuin pitäis jotain, mutta ainakin hyvin se siellä penkillä kiinni, voin katsoa tarkemmin ohjeet tänään

Turvakaukalon/-istuimen pitää olla 100% oikein kiinnitettynä, jotta siitä on mitään hyötyä ja turvaa onnettomuudessa. Enkä sano tätä sinua piikitelläkseni, mutta siis kannattaa katsoa asennusohjeet.

Ei tossa kyllä mitään kaksaria näkynyt. :D Tai jos niin pieni.

Mikähän siinä on,että seuraavana päivänä synnytyksestä itsensä tuntee pikkuruiseksi ja parin viikon päästä tuntuu että ryhävalas kurkkaa peilistä takaisin.
Ainakin itsellä kävi niin.
Kai mun pitäs olla iloinen,kun painoa pari kg vähemmän,kuin raskauden alussa eikä mahakaan roiku vaan on "vetäytynyt" sisään päin..Ja synnytyksestä kohta se kolme viikkoa.

Naiset nyt vaan on itsensä pahimpia kritisoijia..

Meinaat sitten verovaroin palkkatuella kustantaa itsellesi apulaisen. Tähän saakka olen ajatellut, että sinussa on esimerkillistä se, ettet nyhdä yhteiskunnalta tukia, mutta nyt vähän putosit jalustalta.

Jos olit kaverin kans niin miks et laittanut vauvaa turvallisemmalle paikalle takapenkille ja antanut kaverin istua etupenkillä? Milanna, oot kyllä ihan itse kuvannut itseäsi :). Ei siinä mitään, olit kivannäköinen kun arskat oli päässä.

[QUOTE="vieras";26527421]Kuka laittaa hiukset kiinni yhdellä kädellä? :whistle:[/QUOTE]

Samaa ajattelin. Todella epäluonteva asento ainakin, toisella kädellä laittaa hiuksia kiinni ja toista pitää auton ikkunalla, just joo.

hohhoijaa. Tätä huomionkipeyden määrää

Toisessa ketjussa taisikin lukea, että Milanna oli jo käynyt Suomessa kampaajalla, joka otti pidennykset pois, kun re roikkui (tai niin tulkitsin...) ja leikkasi pyöreän (?) otsatukan.

[QUOTE="vieras";26527381]Tähän saakka olen ajatellut, että sinussa on esimerkillistä se, ettet nyhdä yhteiskunnalta tukia, mutta nyt vähän putosit jalustalta.[/QUOTE]

Tukien sijasta nyhtää miestään.

[QUOTE="vieras";26527573]Tukien sijasta nyhtää miestään.[/QUOTE]

Harmi, että täällä joku möläytti, että äitiyspäivärahaa voivat saada kaikki puolison tuloista riippumatta, kun ei Milanna sitä rahaa tarvitse. Tuhlaa vaan ja tuottaa hiilidioksidipäästöjä. Ja vielä jos kulutti päivärahansa Meksikossa, eikä elvyttänyt kotimaan taloutta :(

Ja nyt jotain firmoja suunnittelee, että lisää ulkomaalaista kakkaa tänne tuodaan ja vie suomalaisten työpaikat.

Yhteistyössä