P
pää pystyyn
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se silti heidän ongelmastaan tee sen pienempää, kuin lapsettomien ongelmasta. Ei sitä voi vertailla, että "sulla on jo yksi lapsi, ole onnellinen siitä kun mulla ei ole vielä yhtään". Varmasti he ovat onnellisia, mutta kipeää tekee kun sitä vauvaa ei tule. On se sitten ensimmäinen, kolmas tai viides.
Mua on oikiasti satuttanut tuo "onhan sulla jo yksi lapsi". Kun ei tunnu toiset tajuavan sitä kaipuuta saada lisää lapsia. Mä jo tuota ainokaistanikin toivoon n. 14-15 vuotiaasta, maltoon sentään odottaa 24-vuotiaaksi.
Mulle on tuon kommentin muuten sanonut sellaaset joilla ittellään vähintään 2 lasta...
Muoks. yks kolmen aikuusen lapsen äiti sano mulle, että hyi kun kerroon että haluaasin toisenkin lapsen. Sanoi, että mieti nyt sitä valvomista yms. Tuo oikiasti loukkas mua.
Kyllä mä ymmärrän tuon sun tarpeen tosi hyvin. Sä oot kuitenkin vasta 30, ja sulla on tässä ihan reippaasti aikaa vielä vaikka mihin, joten älä vielä luovuta.