Missä vauva ruokailun ajan synnärillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittais :D Lähdinkin kotiin jo toisena päivänä ;)

vein vauvan vauvalaan hoitajille siksi aikaa kun kävin suihkussa

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittais :D Lähdinkin kotiin jo toisena päivänä ;)

kuin myös

Ainakaan Tayssissa ei ole vauvalaa, hoitajille kansliaan olisi kai saanut viedä, mutta en viitsinyt vaivata :/

KOKSissa on ruokailutila, ei sitä saliksi voi sanoa, minä söin joko siinä ruokailutilassa tai omassa huoneessa ja vauva oli aina siellä huoneessa, kun se huone oli siinä vieressä ja jätin vaan oven raolleen. Mulla oli oma huone, joten suihkussa käyminenkin oli helppoa, kun oli oma vessa ja suihku.

Kättärillä vein vauvan muistaakseni toimistoon hoitoon kun kävin suihkussa ja ruokailuun otin mukaan sängyssään ja niin otti monet muutkin tai siis kaikki ne joilla ei ollut miestä mukana.

Naistenklikalla taisin jättää nukkuvan vauvan huonekavereiden hoitoon suihkun ajaksi (suihku taisi olla oman huoneen yhteydessä) ja ruokailuun vauvat otettiin mukaan samalla tavalla kuin Kättärillä.

Meillä hoitsut otti kansliaan eli vauvalaan siksi aikaa, kun äiti kävi suihkussa.

Ainakaan Tayssissa ei ole vauvalaa, hoitajille kansliaan olisi kai saanut viedä, mutta en viitsinyt vaivata :/

mä vein hoitajille vauvan tayssissa ja niin aion viedä kolmosestakin.

Mun vauva nukkui ihan hyvin. Kävin suihkussa ja söin jne. Vauva nukkui sängyssään mun sängyn vieressä. Kerran hoitaja sanoi käyneensä laittamassa tutin vauvan suuhun, kun olin suihkussa. Niin rentoa tokalla kerralla.

Ekalla kerralla en päässyt sängystä ylös, minut oli katetroitu, enkä saanut mennä minnekään, kun pyörryin vessaan mennessäni. Suihkuun pääsin vasta ehkä 3 päivää synnytyksestä, valvottuna. Ruoat tuotiin sänkyyn. Tipassa olin kiinni ja 4 pussia sain verta. Oli aika rankka synnytys. Vauvaa en myöskään voinut hoitaa, oli kansliassa hoitajien luona, käyttivät syötöillä vaan.

No kahden ekan kanssa oli niin, että me huonekaverit "vahdimme" toistemme vauvoja, kun joku oli suihkussa. Kolmannen lapseni synnytys oli polikliininen, joten ei ollut tuota ongelmaa.

Huoneessa vauvan kanssa, tai otin vauvan mukaan ruokalaan tietenkin.
Eipä ole noita vauvalan "palveluita" tullut hyödynnettyä, pitäähän sitä kotonakin käydä suihkussa vaikka vauva on, eikä sitä varten tarvii alkaa hoitajaa soittelee siksi aikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihis te sitten jätitte vauvan synnytyslaitoksella kun kävitte ruokailemassa? Itse jätin huoneeseen ja kävin ruokasalissa syömässä. Tosi kiire oli aina kun ei tiennyt miten se vauva siellä pärjää ja alkaako itkemään.

Me jätettiin huoneeseen, ruokasali oli ihan siinä vieressä. Siitä siis kuuli ja näki kersan koko ajan :)

Kun oltiin esikoisen aikaan perhehuoneessa, niin syötiin miehen kanssa huoneessa (mies haki kummankin ruoat tarjottimilla), kahden seuraavan kohdalla olin tavallisessa huoneessa ja söin ruokalassa, vauva oli mukana ja nukkui kärryssä (kätilöopistolla synnytin)

Mä jätin vauvan huoneeseen siksi aikaa ko kävin ruokasalissa syömässä. Tai olen joka kerta jättäny (5 lasta). En mä ole ikinä huoneeseen tarjotinta raahannu enkä vauvaa matkaan...näin ainaki Oulussa suurin osa tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:
Huoneessa vauvan kanssa, tai otin vauvan mukaan ruokalaan tietenkin.
Eipä ole noita vauvalan "palveluita" tullut hyödynnettyä, pitäähän sitä kotonakin käydä suihkussa vaikka vauva on, eikä sitä varten tarvii alkaa hoitajaa soittelee siksi aikaa :D

Kotona vauvan kuulee suihkusta, sairaalassa suihkuun oli kyllä verran pidempi matka, ja pari muutakin itkua kuuluin välissä

esikoisen kanssa oli perhehuone, eli tietty jätin miehelle kun hain ruuat. syötiin omassa huoneessa yhdessä.
Kuopuksen kanssa söin sängyssä, vauva odotti paikallaan, kun hain ruuan. Suihkussa käyntiä varten vein kerran kansliaan, ja muuten vahdittiin huonetoverin kanssa vuoroin toistemme vauvoja

Yhteistyössä