S
samoin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:otin vaavin mukaan ruokailutilaan. sängyissä oli pyörät. tai sitten söin omassa huoneessani.
näin minäkin tein
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:otin vaavin mukaan ruokailutilaan. sängyissä oli pyörät. tai sitten söin omassa huoneessani.
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:Ruokasalimissä sairaalassa on tollanen
??
Huoneessa minä olen syöny ja vauva tietty vieressä.
ainakin kätilöopistolla on jokaisella vuodeosastolla
Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:Ruokasalimissä sairaalassa on tollanen
??
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittaisLähdinkin kotiin jo toisena päivänä
![]()
??
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittaisLähdinkin kotiin jo toisena päivänä
![]()
vein vauvan vauvalaan hoitajille siksi aikaa kun kävin suihkussa
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittaisLähdinkin kotiin jo toisena päivänä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittaisLähdinkin kotiin jo toisena päivänä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittaisLähdinkin kotiin jo toisena päivänä
![]()
Ainakaan Tayssissa ei ole vauvalaa, hoitajille kansliaan olisi kai saanut viedä, mutta en viitsinyt vaivata :/
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:Ruokasalimissä sairaalassa on tollanen
??
KOKSissa on
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihis te sitten jätitte vauvan synnytyslaitoksella kun kävitte ruokailemassa? Itse jätin huoneeseen ja kävin ruokasalissa syömässä. Tosi kiire oli aina kun ei tiennyt miten se vauva siellä pärjää ja alkaako itkemään.
Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Huoneessa vauvan kanssa, tai otin vauvan mukaan ruokalaan tietenkin.
Eipä ole noita vauvalan "palveluita" tullut hyödynnettyä, pitäähän sitä kotonakin käydä suihkussa vaikka vauva on, eikä sitä varten tarvii alkaa hoitajaa soittelee siksi aikaa![]()
??