M
marmatimaa
Vieras
Taaaaaas joudun menemään kinisemään sinne, jo on kumma ku eivät voi laskee oikein. Siis olen kotihoidontuella ja lasketutan sitä hoitolisää eli siihen tarvittiin mieheni palkkakuitit. Muutama kuukaus sitten vein jo, mutta heille ei riittänyt ne päivät joita oli vain halusivat minulta ( miehen ) vielä menneet parin kuukauden tiliotteet. Noh, minä tyttö sitten kiikutin ne sinne, ja siis tulot eivät ole muuttunut mihinkään tuossa välissä, vaan on tullut lisäksi vain päivärahat ja minulle sanottiin että päivärahat ei vaikuta noihin laskelmiin jos ne vaan on verotonta ja ne on. Mutta ihme juttu kun saavat ylimäärästä silti ja minulta kynittyä pienemmäksi rahan saanti. Sanotaan vaikka suoraan näin että, oltiin laskettu/ne olivat laskeneet silloin pari kuuakutta sitten että mieheni tienää 2223e ja sentit päälle kuukaudessa. ja todellakin jos kattoo hänen niitä tiliotteita jotka sinne vein niin se summa mikä on et ei ole otettu veroja pois niin on kahelta viikolta päälle 1000e niin mutta tietysti se nyt on enemmän se maksetaan summa kun saa päivärahat. Onko ne vitun taliaivot käyny katsomaan sen mukaan mitä maksetaan käteen vaikka ei ne ennekään niin ole tehneet?? argh kun sieppasee.. niin ja nyt olivat saaneet summaksi että kuukaudessa 2600e tienaisi, ei se asia noinkaan mene kun sen näkee kuka vain noista lapuista. Nostan tästä metelin kyllä, vaikka siis eihän minun saamiset tippunut kuin 40e mutta silti. Väärin laskettu niin kyllä valitan. Ei ne tantat varmaan siellä mitään osaa sanoa, kun eiväthän he niitä siellä laske.. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia kelan kanssa? Niin ja niille jotka käy kimpoilemaan, että mene töihin niin näytän persettä, koska jokainen voi olla kotona niin pitkään kun lapsi on kolme vuotias ja me kyllä pärjätään siintä ei ole kiinni vain tuosta, että minua on huijattu ja yrittävät maksaa liian vähän. Kohan joskus pääsisin eroon tuosta paskalaitoksesta niin olisin todella onnellinen. Mutta sitten ei pidä tehdä enempää lapsia.. mutta nyt lopetan marmatuksen kun alkaa nousee savu korvista.