Mistä ISOT rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 70G:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja nti:
Kiitos kaikille kommenteista! Mä oon kyllä sitä mieltä, että kelalta pitäisi saada jotain tukea kattamaan isoista rinnoista aiheutuvia ylimääräisiä kuluja! :p

Niin, tai sit mun pitäis laihduttaa. Voishan se kela sitäkin tukea. :D MUlla on normaalimitoissa ollessani (lue ennen kolmatta lasta) noin d-kuppi, jonka kanssa ihan elää hyvin. HEti kun alkaa painoa tulla lisää, niin mennään seuraaviiin kokoihin. Pitäis laihduttaa, niin sais takas ne pienet d-kupin tisukat. :p

PAH! Mä laihduin 10 kiloa ja koko vaihtui 75f:stä 70G:hen

mä laihduin muutaman kilon ja kokoni muuttui 80D:stä 75F:ään et ei ihan rinnakkais koko ole ja imetyksenkin olen lopettanut jo reilu vuosi sitten.. Minä myös kaipaan vanhaa kokoani ennen raskautta 75D, se oli sopiva juu, haikeudella muistan sitä aikaa..

Kyllä me mustaihoiset suomessa käytetään rintaliivejä. onhan se kiva kulkee ilman rintsikoita koska se kiinnittää katseita valkoises väestös. Tuntuu seksikkäältä

Pakko antaa iso rintaisille kanssa sisarille vinkki:

Saman ongelman kanssa olen minäkin taistellut tähän päivään asti. Kaupoista ei vain jostain kumman syystä löydy ISOJA kokoja rintaliivejä, ja erikoisliikkeissä ne todella saattvat maksaa hyvinkin +50euroa! (Mikähän oikeus muuten "normaalia" pienemmillä A- tai jopa AA-tissisillä on shoppailla liivinsä halvalla ja helposti Lindeksiltä tai H&M:ltä tms.!?!)

Sitten tein löydön tästä internetin ihmeellisestä maailmasta! Alusvaateliike Trinea (http://trinea.fi/)! Kyseessä siis on suomalainen alusvaatteita myyvä verkkokauppa! Nettisivujen mukaan tarjolla on rintaliivejä ympärysmitoilla 60-95, kuppikoot A-H. Postikulut olivat vain 3eur/tilaus ja tuotteilla on norm. vaihto- ja palautusoikeus eli voi kaikessa rauhassa sovitella kotona sen ahtaissa pukukopeissa ähkimisen sijaan. Kaikkein parasta oli se, että verratuna noihin merkkiliikkeisiin (mistä iso rintaiset pakotetaan liivinsä ostamaan) rintaliivit ovat tuolla edullisia (vain n.15-30euroa!). Itse tilasin eräänä viikonloppuna useammatkin, maksoin ne heti verkkopankissa ja tilaukseni tipahti postiluukusta jo seuraavana tiistaina! Olen tähän asti kuvitellut olevani kokoa 80E tai 75F, lähinnä varmaan siitä syystä, että ne ovat suurinmpia mitä kaupoissa on ollut tarjolla... Nyt kuitenkin rauhassa kotona mittailin, päätin luottaa kokemusteni sijaan kokotaulukoihin ja tilasin kokoa 75G. Nyt minulla on elämäni parhaat liivit: mistään ei pursua ylimäärästä ja ympärys on riittävän napakka! Varsin mukavaa on myös se, että kyseessä ei ole todellakaan mitkään mummomallin rintaliivit vaan tuolla Trineassa on oikeasti nuorille naisille sopivia kauniita ja seksikkäitä alusvaatteita myös isoissa koissa!

Nyt on ohi se aika, kun tämän tytön oli pukuduttava nuden värisiin epäseksikkäisiin tissipusseihin ja maksettava niistä vielä itsensä kipeeksi! Ja tarkoitukseni ei ole mainostaa. Olen vain niin innoissani siitä, että löytäneeni edistystä iso rinataisia sortavilla liivimarkkinoilla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Pitäisköhän siel sitten käydä. Kampissa ja Sellossa ainakin? Minkätyylisiä ne liivit on? Funky Ladyn esimerkiksi ihan liian keski-ikäiselle suunnattuja. Nuorekkaat ja nätit ois vaihteeks kivat. :/

Tuolla Changessa on nättejä liivejä (mun mielestä). On eri värisiä ja pitsiunelmia ja eri mallisia.
Ja mä sain todella hyvää palvelua kun sielä ekaa kertaa kävin. Myyjä katto minkä kokoset liivit mulle sopii eikä tarttenu itte alkaa arvailemaan mikä olis hyvä.

Paitsi ei kaikissa koissa ole kovin nättejä... Mun 65B-koolla ei löydetä sit paljon mitään kivaa. Aina vaan puuteria, mustaa, valkoista, samaa perusmallia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Oon vaan tyytynyt maksamaan liivikauppaan sen 50-80 e liiveistä.
Oma koko on 65 E tai F taikka 70 D tai DD(E)

Koitas käydä kattoon Changesta liivejä, sieltä voisi saada tuon kokoisia liivejä alle 50?n. Viimeksi kun kävin itelle rintsikoita hakeen niin 70H koot oli jo kaikki menneet, nyt ootellaan seuraavaa mallistoa josko sitten :|

Mulla on tosi isot rinnat käytän valkoisia rintaliivejä ja valkoista T-paitaa mua seurataan tarkkaan. Kun se erottuu paidan läpi. Kyllä minä tykkään siitä jotta suomalaiset Tuijottaa mua. Olen urheilia.

Suosittelen ylipursuaivia rintaliivejä niin olet kauneimmillaan, ja piukkaa t-paitaa saat miesten katseet, sitä kuitenki haluut niin minäkin. Elä täysillä.

Minusta on kivaa kun valkoinen enemmistö tuijottaa mua ja mun pystyjä rintoja,rintoja, kun valkoisilla, on ,ns, roikkuvat, tissit. Meillä mustilla on pystymmät. Ja kiihottavammat. Ja isommat nännit.

käytä vaan valkoisia liivejä olet näyttävän näköinen. Ollaksesi neekeri ja neekerin näköinen. Muista rinnat pystyyn se kuuluu neekerille. pitää olla paremman näköinen kuin valkoinen.

Olen kalpea ja vaaleeihoinen, tyttö. isot rinnat. ja isot nännit. Kyllä noilla ns. neekereillä on paremmat tissit. Olis kiva saada oikein suomalaista ruskeaverikköä.

Olen kalpea ja vaaleeihoinen. Tyttö mulla isot rinnat isot nännit ei eriväristä nännipihaa. Olenko sak

Tietääkö kukaan luotettavaa ja edullista (netti)liivikauppaa, jossa oikeasti isoja kokoja? Ongelmana pieni ympärysmitta ja isohko F-kuppi, eikä ole rahaa laittaa 50e+ yksiin rintsikoihin.

Laita kuva rinnoista niin voidaan paremmin arvioida :D

Yhteistyössä