Mistä ISOT rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 70G:
http://www.change.com/default.asp
Kanta-asiakas kortilla saa...en muuten muista kuinka ison alen, veikkaan 5%

Mulla on kans noi changen liivit käytössä. Ja aivan ihania värejä. Aina kun meen ideaparkkiin niin ostan ainakin yhden setin... :)

Mulla on isot rinnat. Kokoeilin pienentäviä rintaliiviä. Minimizer-liiviä sit mä ostin pienentävän bodyn. Olen tyytyväinen. ainut hankaluus podys on vessassa käynti. Uskaltakaa kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja nti:
Kiitos kaikille kommenteista! Mä oon kyllä sitä mieltä, että kelalta pitäisi saada jotain tukea kattamaan isoista rinnoista aiheutuvia ylimääräisiä kuluja! :p

periaatteessa saakin kelan apua, koska säryistä yms vaivoista voi päästä kelan kustantamana rintojen pienennysleikkaukseen

Joustamatom Cuppi Isoille rinnoille leveät olkaimet. pitää ottaa. nuoret naiset huomioon. Joilla on isot rinnat. ja eivätkä haluu mummoliivejä. vielä kadutte. Ottaakaa nuoret 60-luvun malliin.rinnat pystyyn.

Kun kesä tulee niin laitan ohkaset rintaliivit päälle jot mun isot nännit tulee hyvin näkyviin. ja piukka t-paita. Minä tykkään ku minua tuijotetaan. Mull on tosi näyttävät nännit. Ainakin 1.5cm pitkät. kiihotovia katseita miehille ja myöskin naisille.

Alkuperäinen kirjoittaja nti:
Tietääkö kukaan luotettavaa ja edullista (netti)liivikauppaa, jossa oikeasti isoja kokoja? Ongelmana pieni ympärysmitta ja isohko F-kuppi, eikä ole rahaa laittaa 50e+ yksiin rintsikoihin.

Mä oon kuvitellut saavani 5e sopivat. Lidlistä.

Mulla on isot rinnat liivikoko DD-105 Ja pidän rinnat pystys. Voi niitä raukkoja, jotka ei ymmärrä naisen kauneutta. Minä ainakin tykkään omista rinnoista ei ne roiku navan päällä, kuin joilla nuorilla tytöillä. Minä tykkään kun mua seurataan ja tuijotetaan. Olen samaa mieltä kun joku kirjoitti jot 60- luvun naiset olivat näyttäviä.

Isokokoisia rintaliivejä tosiaan pitää jäljittää kuin vainukoira. joskus se tärppää. En osaa neuvoo ja mainostaa. mulle tärppäs mut on läpinäkyvät. Mut tosi hyvät..

Kyllä pienirintaiset saavat keelitäytteisiä rintaliivejä postimyynnistä. Onhan se hiukan noloa mennä liikkeseen ostaan rintaliivejä jos on tosi pienet. Kokemusta on.

Nuoret tytöt ostakaa isommat rintaliivit mikä on teidän koko ja muistutan ottakaa ensiliivit leveillä olkaimilla. Mieluimmin mustat koska te haluutta näyttäytyä Ja piukka T-paita ja ohkanen ja valkoinen. joilla on varaa ostaa pitkät liivit

Jos omis asiois ei ole tarpeeksi hoitamista olet samalla viivalla mun kaa olen TYÖTÖN. Onhan se tietty. Kai mukavaa arvostella. työttömiä. Voi se koskea suakin vielä

Kun ostaa isommat ympärysmitaltaan olevat rintaliivit. Ja sit ompelee edestä kupit aivan yhteen. Pitää ostaes huomioida jot kupit on oikeen kokoiset. Sit ompelee kainalon alta laskostamalla hieman piukaksi. Sain idean näiltä sivuilta. Mulla toimii oikein mainiosti. Kiitos vinkistä. Oli rahan arvoinen vinkki.

PAH! Mä laihduin 10 kiloa ja koko vaihtui 75f:stä 70G:hen[/quote]

Sinulta pieneni ainoastaan ympärys. Kuppi on samankokoinen noissa molemmissa kooissa. Rintasi eivät siis suurentuneet : )

Yhteistyössä