Mistä johtuu vahva kusen haju makkarissa, vaikkei sinne ole kustu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kotona myös kerran oli kans sellainen kissankusen haju ja kissoista ei tietoakaan ja syytä etsittiin toden teolla ja lopulta syyksi paljastui hiirenraato sähkömittarin takana *yöks*

Tuuletatteko joka päivä? Nukutteko makkarin ovi auki? Joskus törmää makkareihin joissa nukutaan ovi kii ja ei pahemmin tuuleteta,niin semmoseen ummehtuneen kusen ja hien yhdistelmään.Yäk.

Jos vasta muutaman päivän haissut, niin olen melko varma että hiiri kuollut jonnekin seinän väliin. Meillä alko myös haiseen sellanen inha kusi ja syyksi paljastui kuollut hiiri.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Kasveja ei ole makkarissa. Ovi raollaan nukutaan ja päivisin tuuletusikkuna on auki lähes koko päivän.

No jos siihen tuuletusikkunaan on joku oikeesti pissannut?

sitä mäkin haistelisin. kissat on aika hyviä kiipeilemään paikkoihin, joihin niiden ei luulis pääsevän. Jos teillä ei ole verkkoa tuuletusikkunassa, niin silloin ihan hyvin on voinut jokin elukka käydä makkarissa jossain vaiheessa. nyt nuuskimaan!

Verkko on ikkunassa, eikä se haissut. Kävin nuuhkimassa. Voi hitsit, alkaa jo epätoivo tulla tuon hajun kanssa. :( Pesenkös mä kaiken mitä pestä voi? Kaikki vaatteet kaapeista, petarit, matot? Mutta kun eihän ne likaisia ole. Peitotkin hyvin uusia.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Verkko on ikkunassa, eikä se haissut. Kävin nuuhkimassa. Voi hitsit, alkaa jo epätoivo tulla tuon hajun kanssa. :( Pesenkös mä kaiken mitä pestä voi? Kaikki vaatteet kaapeista, petarit, matot? Mutta kun eihän ne likaisia ole. Peitotkin hyvin uusia.

No onko siellä kasveja? oletko vienyt sen kaasu homman pois?

Yhteistyössä