Mistä johtuu vahva kusen haju makkarissa, vaikkei sinne ole kustu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ihan sama ongelma, mutta mun makkarissa haisee vanhalle miehelle.
Ihan oikeasti. Kun astuu makkariin, oikea sellainen "seinä" on vastassa. En ymmärrä mistä se tulee, olen jynssännyt ja puunannut tän huoneen katosta lattiaan jokaista koloa ja nurkkaa myöten. Haju on ja pysyy.

Ja ei, meillä ei asu vanhaa miestä, eikä edes nuorta. Vain minä ja lapset.
En käsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kummaa:
Ihan oikeasti. Kun astuu makkariin, oikea sellainen "seinä" on vastassa. En ymmärrä mistä se tulee, olen jynssännyt ja puunannut tän huoneen katosta lattiaan jokaista koloa ja nurkkaa myöten. Haju on ja pysyy.

En käsitä.

onko se kerrostalokämppä jossa on aiemmin asunu joku vanhempi pariskunta? seiniin ja kattoon tarttuu helposti hajut. ja en taho nyt pelotella mutta oisko joku kuollu siinä huoneessa? esim. justiin joku vanhempi ihminen? se haju saattaa olla pitkäänkin. tai sitten on jonkun vanhan ihmisen henki niin vahvasti läsnä että tunnet sen tuoksuna.

ei sulla ole kumipohjaisia mattoja?
mä suihkutin yhen matoon johon muksulta kaatu siihen mehua. oli kuivumassa ulkona viikon. vein sen sit takas huoneeseen ja ihme haju siellä ollut. ja tajusin et johtuu nyt siitä matosta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

En käsitä.

onko se kerrostalokämppä jossa on aiemmin asunu joku vanhempi pariskunta? seiniin ja kattoon tarttuu helposti hajut. ja en taho nyt pelotella mutta oisko joku kuollu siinä huoneessa? esim. justiin joku vanhempi ihminen? se haju saattaa olla pitkäänkin. tai sitten on jonkun vanhan ihmisen henki niin vahvasti läsnä että tunnet sen tuoksuna.

Tai pissin henki?

Asia taisi selvitä! :D Meillä oli taannoin kissa hoidossa ja nyt ihan sängynjalan vierestä löytyi karvapallo-oksennusta pieni läntti. Pesasin pois, saa nähdä loppuuko hajut nyt. Kiitos sinulle joka vinkkasit mua menemään koluamaan nurkkia. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

En käsitä.

Ei, tää on rivari. Mutta tuo haju on ollut vasta ehkä viimeiset puoli vuotta, aiemmin sitä ei ollut. Ollaan asuttu tässä jo pari vuotta kuitenkin. Jännä, kun tuo haju ei ole missään muualla, tässä yhdessä huoneessa vain. Ihan joka kerta sitä ei kyllä ole kun huoneeseen tulee, mutta päivittäin kyllä ja silloin kun on, niin oikeasti se on todella vahva. En mä osaa sitä kuvailla muutenkuin "vanhan miehen" hajuna. Ei mikään maailman ihanin, mutta ei nyt aivan pahoinvointiakaan aiheuttava.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meidän asunnossa kun oli home vauriot niin vaurioituneet homeisen rakenteet haisivat juuri vahvalle kissa kuselle. Ei kun rakennustarkastajan pakeille....

O-ou... Näissä asunnoissa (rivitalo) on ollut joissakin kosteusvaurioita.

Yhteistyössä