Mistä joku tietä 8-O. Omg, katsokaa tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lotta";26364662]Katsos kun Venakko on päättänyt omien tutkimusten perusteella että teho on 100%, niin muiden tekstit on vaan blaablaa ja oikeestaan vaan mielipiteitä. Mitä siitä vaikka se olisi firman oma tutkimus, kun Venakkohan tietää kaiken, on terveydenhoitajaa lähipiirissä ja mies osaa englantia. Kaikkien muiden täytyy siis olla väärässä.

Tää juttu naurattaisi, ellei ap:lla olisi pieni vauva toisella puolella maailmaa odottamassa äitiään joka höyryää meksikolaisten rokotteiden kanssa, joiden teho on erittäin kyseenalainen.[/QUOTE]

hei, et osaa lopeta näköjään niin et osaa sitten. Soita sille kuka sen tekstin sitten laitanut jooko?:) siis jotka ne tutkimukset tehneet, niin ne sulle selittää miten sun pitää tulkata näitä tutkimuksia, myös miten rokote tehoa ja miks se on loppujen lopuksi 100% ja miks pidetään 98%.... Kun sinä ja vain sinä oot viisas ja sulla ei ole edes fakta tästä mitä höpötät

Muutoksia se antaa mulle lapun että seuraan Suomessa....

Mä halusin tulla jo 3kk päästä, mutta se pakoti mua odottamaan 3kk päästä. Mutta kun saan viimeisen rokoten se katsoa kuinka paljon jo meni alas. Hpv, eli E6 ja E7, se sanoi voin tutkia jooko hänellä Mexicossa tai Usa:ssa. Missään Europassa siitä ei tutkitaan. Se ei ole pakko tutkia, mä vaan haluan oman mielenterveyden takia että aivan varmasti ihan kaikki poistui, parempi olla varma kuin epävarma jos sen asian aloitin, niin loppuun sen pakko viedä

Jos tutkimuksissa käy ilmi että hpv ei poistunutkaan, niin menetätkö sitten viimeisetkin rippeet mielenterveydestäsi?

[QUOTE="...";26364708]ei sikarokotteestaKAAN pitäny mitään sivuvaikutuksia tulla :whistle:[/QUOTE]

Sikarokote ei ollut ees tutkittu, tämä rokote on sen verran hyvin tutkittu eli 16 vuotta:)

[QUOTE="vieras";26364717]Jos tutkimuksissa käy ilmi että hpv ei poistunutkaan, niin menetätkö sitten viimeisetkin rippeet mielenterveydestäsi?[/QUOTE]

100% varmasti ei näy tuloksissa enää HPV:ä. Katsos kun tuon testin tekee sama puulaaki joka rokottaakin. Kannattaisi käydä varmaankin Suomessa testeissä, niin tulisi puolueeton tulos...

[QUOTE="Zap";26364737]100% varmasti ei näy tuloksissa enää HPV:ä. Katsos kun tuon testin tekee sama puulaaki joka rokottaakin. Kannattaisi käydä varmaankin Suomessa testeissä, niin tulisi puolueeton tulos...[/QUOTE]

Mutta koska Venakko on haukkunut Suomen terveysjärjestelmän osapuilleen alimpaan helvettiin, niin voisi käydä sitten vaikkapa Ruotsissa tai mahdollisesti jopa puolilänsimaisessa Virossa. Eiköhän noilla saisi puolueettomuuden varmistettua ja HPV:n todellisen tilanteen.

[QUOTE="vieras";26364696]No tietenkin siksi että tällä rokotteella ei ole myyntilupaa Euroopassa, ei edes USA:ssa tällä hetkellä. Lääkevalmisteilla on erittäin tiukat lupakriteerit eikä niitä noin vain ilman myyntilupaa voi markkinoida. Siksipä noiden pitääkin houkutella ulkomaisia (rikkaita) sinne Meksikoon asti rokotetta ottamaan.[/QUOTE]

Kysymys:

a. Ketä ne houkuttelee? Missä näit mainoksi ja ylimainoksia tästä rokotesta, varma vain minulta näet....

b. Tottakai Europpassa ei tutkitaan, kun Hpv ei menee pois muuten vaan elimistöstä, niin kuka idiotti tai hullu labaratori alkaa tutkimaan E6 ja E7 geenia tai proteinia?

ja lopuksi, mua kukaan tänne ei ole pakotanut, päinvastoin oli pakko olla teatraalinen ja itkeä, kun en halunnut vast vuoden päästä tulla, mulla koko kroppa tärisi kun kuulin sen, kun pisti vihaisek. Mutta tosissaan kun tänne tulin niin huomasin että joono on todellakin iso aina.... Usa:sta jotkut hyväät lääkärit kellä jatkuvat muutokset jopa lähetävät naisia tänne, siks kun ei vielä oo myyntilupa Usa:ssa

[QUOTE="vieras";26364717]Jos tutkimuksissa käy ilmi että hpv ei poistunutkaan, niin menetätkö sitten viimeisetkin rippeet mielenterveydestäsi?[/QUOTE]

ei menee, jos jotain jää, siks kun sekin hoidettavissa:)

Kysymys:

a. Ketä ne houkuttelee? Missä näit mainoksi ja ylimainoksia tästä rokotesta, varma vain minulta näet....

b. Tottakai Europpassa ei tutkitaan, kun Hpv ei menee pois muuten vaan elimistöstä, niin kuka idiotti tai hullu labaratori alkaa tutkimaan E6 ja E7 geenia tai proteinia?

ja lopuksi, mua kukaan tänne ei ole pakotanut, päinvastoin oli pakko olla teatraalinen ja itkeä, kun en halunnut vast vuoden päästä tulla, mulla koko kroppa tärisi kun kuulin sen, kun pisti vihaisek. Mutta tosissaan kun tänne tulin niin huomasin että joono on todellakin iso aina.... Usa:sta jotkut hyväät lääkärit kellä jatkuvat muutokset jopa lähetävät naisia tänne, siks kun ei vielä oo myyntilupa Usa:ssa

Kuinka ne voisivatkaan mainostaa tai houkutella ottamaan rokotetta, eihän sille ole vielä myyntilupaa? Meksikossakin on vasta stage 3 vasta läpi!

[QUOTE="Zap";26364737]100% varmasti ei näy tuloksissa enää HPV:ä. Katsos kun tuon testin tekee sama puulaaki joka rokottaakin. Kannattaisi käydä varmaankin Suomessa testeissä, niin tulisi puolueeton tulos...[/QUOTE]

Siks mun lääkäri annakin kaikki paperit mun lääkäriä vastaan. Kun mä tarvin aika tiheä seuranta ja 6kk päästä Biopsia, kun Biopsiassa näkyy onko enää Hpv tai ei. Mutta kun sanoin jo se että mä tänne tulen, se ei ole pakko eikä ole tärkeä. Mä sen verikoen haluan tehdä ihan oman mielenterveyden takia, että oliisn varma eli aivan varma.... Mutta se on mä. Mä olen ylivarovainen siks mä siitä teenkin

[QUOTE="Zap";26364783]Kuinka ne voisivatkaan mainostaa tai houkutella ottamaan rokotetta, eihän sille ole vielä myyntilupaa? Meksikossakin on vasta stage 3 vasta läpi![/QUOTE]

Miks sitten sanot että ne houkuttelee ihmisiä sinne?:O Heillä ei ole kuin oma kotisivu ja pakkokin olla, kun se myynnissä virallisesti siellä jo 2 tai 3v ja Venisuellassa jotain 1v.... mutta nyt se tärkein rokota maat, missä kohdunkaulan kuolesisuus todella iso

PLIIIS, laita mulle yv:n. Onko sulla nimimerki? Mä voin anna mun Skype sulle ja voidaan puhua sen kautta sun kanssa vaikka huomenna. Kun nyt jos en pääse nukkumaan, niin en herää aamulla:ashamed: ja mun pakko yhteen kaupunkiin mennä miehen kanssa

Okei, mä annan ehkä myöhemmin.

Mua jäi vain mietityttämään tuo, kun oli puhe mutaatioista. Syöpä on todella salakavala sairaus ja muuttaa herkästi muotoaan, vaikka jokin osa tai kasvain olisi saatu poistettua hoidoilla.

Tiedän tapauksia (ihan lähipiiristä), joissa naisella on todettu rintasyöpä ja se on saatu hoidettua kokonaan pois, mutta myöhemmin hän sairastuu aivokasvaimeen, jonka on todettu johtuvan etäpesäkkeistä, joita se rintasyöpäkasvain on salakavalasti tuottanut. Siinä vaiheessa ei ole enää ollut mitään tehtävissä, valitettavasti.

myös mieti järjeellä, jos se ei olisi poistanut Hpv:ta, luuletko että joku olisi pistänyt sen myyntiin ja mikä tarkoitus sen rokotelle sitten oikein on?:D. Nyt just heillä alkoi se juttu, että he haluavat koko virus koko maan päältä poista, että edes olisi paljon vähemmän syöpiä... Mutta alkuun Mexico, Brasilia, missä kuoleisuus meilkein maailman ensimmäinen

Tulee uudet virukset entisten tilalle, virukset muuntautuvat jatkuvasti.

ensiksi mä olen jo selittänyt yhdessä keskustelussa, miks se toimii melkeo 100%:)
mutta odota hetken laitan mun vanhan tekstin, kun en vitti alusta selittää se 50% ja 50%

Katsos, kun idea on ettei kukaan usko talla palstalla, mita SINA kerrot, vaan se rokotteen tiedot ja vaikutus pitaa loytya TIETEELLISESTA julkaisusta. Niissa kaikissa, jotka olen linkittanyt tanne, olet vai todennut, ettemme osaa lukea niita, vaikka niissa ihan selvasti lukee, ettei rokote tehoa 100%.

• Tykkää
Reactions: Minna77
miksi uskot näihin tutkimuksiin täysillä, mutta voit jättää pienen vauvasi hoitoon? tai et imetä ollenkaan? siitäkin on tutkimuksia, että imetys on hyväksi vauvalle ja äidin olisi hyvä hoitaa vastasyntynyttä vauvaansa.

[QUOTE="Zap";26364783]Kuinka ne voisivatkaan mainostaa tai houkutella ottamaan rokotetta, eihän sille ole vielä myyntilupaa? Meksikossakin on vasta stage 3 vasta läpi![/QUOTE]

eli onko sillä edes meksikossa myyntilupaa? kyseenalaista jos näitä maksavia asiakkaita käytetään lääkekokeisiin.

[QUOTE="vieras";26364905]Tulee uudet virukset entisten tilalle, virukset muuntautuvat jatkuvasti.[/QUOTE]

Ai kauhee, mikä uusi sairaus latinalaisessa amerikassa nyt jyllää...
Toivottavasti Milanna, et päästä mitään hyönteisiä puremaan itseäsi.
Chagasin tauti levi

[QUOTE="vieras";26364348]Herra jee, mitä kakkaenkkua :laugh: mutta ok, auvauksen tavoite oli siis mainostaa että Venakko tunnettu jo USA:ssakin ?[/QUOTE]

siellä on nainen nyt siellä Suomessa hän tekee samething hänen kanssaan
Omasta kokemuksestani olen neuvoja everywomen käsittelee HPV tähän rokotetta
vaikkei ii vielä odottaa, kunnes Jully nähdä tuloksen, mutta miten lääkäri puhe saa minut tuntemaan erittäin hopfull "

Jotenkin tuli surullinen olo, kun Milanna kerroit, että aloit täristä järkytyksestä, kun luulit että joudut odottamaan vuoden rokotuksiin pääsyä. Toivotaan, että tehoaa sinulle :)

ja taas etkö ymmärrä että vain HE olivat tutkineet sen ja vain MEKSIKOSSA!..... mä en oikeasti enää tajua millä ees kielellä sen pakko selittää..... tai miks te ette tajua itse, olisi paljon helpompi:D

Kyllä mä selitä jaksan, mutta kun silti sama jauhetaan täällä. Jos ette mulle usko miks multa pakko kysyä, miks ette soita vaikka sinne tai sellaiselle henkilölle jotka luotatte? Kun mä ymmärsin se jo, että palstan mukaan olen tyhmä ja puhun paskan:), teidän siis mielipide se on

Ei tarvitse selittaa, ma en ainakaan halua kuulla sun suusta mitaan selityksia. Kunhan laitat sen lupaamasi linkin tieteelliseen raporttiin. Vaikka sit espanjaksi.

Voitko kertoa, miksi mikaan netissa loytyva tieteellinen julkaisu ei lupaa kuin 50% tehon?

[QUOTE="Töttö";26368147]Mitäs sitten, jos vaan toinen teistä paranee? Miten seksillenne sitten käy? Joutuuko kumppani kiertoon?[/QUOTE]

Se on kun mahdotonta:) ja vaikka jos NÄIN olisi ollut jooko minulla tai miehellä on suojaa siitä vastaan, mutta näin ei käy

Uusimmat

Yhteistyössä