mistä mä saisin virtaa... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laiskako vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laiskako vaan

Vieras
Mitään en saa tehdyksi. Koti on jatkuvasti sekasin, opinnot ei etene, lapsen kanssa en jaksa touhuta. Kaikki jää tekemättä ja mä vaan istun ja odotan. Ahdistaa oma saamattomuus mutta silti ei saa mitään itsestään irti. Eikä tää suinkaan ole vaan viime aikojen ongelma vaan on jatkunut jo pitkään.

Raitista ilmaa en saa riittävästi, eikä myöskään lapsi :( Edes ulos en saa itteäni potkittua. Oma ravinon saanti on puutteelista. Lapsen syömisestä huolehdin kyllä. Multivitaa olen nappaillut mutta eihän sekään yksistään auta.
Niin paljon on asioita rempallaan joihin pienetkin muutokset auttaisi ja ne myös tiedostan. En vaan jaksa tehdä niitä.

Ei siinä auta kun napakka niska-pers ote ja painua pihalle ja tehdä kova päätös alkaa syömään kunnolla ja pitää huolta itsestään.

Jos sekään ei auta, niin sitten on paras mennä jo amattilaisen autettavaksi.

Ei auta apteekin multivitat!!! Nyt mars mars luontaistuotekauppaan ja kunnon satsit B-vitamiinia ostamaan! Auttaa huomattavasti niin henkiseen vireystasoon kuin fyysiseenkin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Medu:
Jospa on jonkin asteista masennusta?Käy juttelemassa lääkärin kanssa.

voi olla sitäkin. Tuntuu kun elämä olis pahasti sotkeutunut lankakerä jossa kymmeniä päitä ja umpisolmuja. yhdestä kun vetää menee toinen solmu tiukempaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Laiskako vaan:
Mitään en saa tehdyksi. Koti on jatkuvasti sekasin, opinnot ei etene, lapsen kanssa en jaksa touhuta. Kaikki jää tekemättä ja mä vaan istun ja odotan. Ahdistaa oma saamattomuus mutta silti ei saa mitään itsestään irti. Eikä tää suinkaan ole vaan viime aikojen ongelma vaan on jatkunut jo pitkään.

Et ole laiska vaan - mutta monesti tuollaisia hautomispäiviä täytyy olla, että jaksaa joskus myöhemmin, kun aika on - hhja tietää mitä haluaa tehdä.

Mulle ei sovi mitkään apteekkivalmisteet: jos ei iho mene näpyille, menee maha sekaisin tai kipeeksi. Mulla on nikkeliallergia, mutta ainoa hyvä tuote, mikä sopii, on hiivaton Floravital. Kokeile sitä ja nuku kunnolla. Ihminen ei voi nukkua liikaa - sen tosin huomaa vasta sitten, kun ei enää oo univelkoja. Laita lapsen kanssa aina nukkumaan, niin on kivempi herätäkin.

No, noita kotikonsteja mulla onkin kertynyt vaikka kuinka paljon:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/index.html

Floiravital ei ole kai ihan halpaa, mutta on aito luonnontuote ja siksi sopii myös herkimmille. Hiilarit kun annostelet samalla minimiin ja oikeeta voita, vaikkapa pakastekalaa ja jauhelihaa pannuun... siitä se hyvä olo alkaa:-)

Yhteistyössä