Mistä tietää, jos mies ei enää rakasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riippakivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riippakivi

Vieras
Siinäpä se kysymys. Kertokaa kokemuksia..

Meillä pitkä suhde takana, pettämisiä puolin toisin.. saatu sovittua asiat..
mies on ihana, omasta mielestäni tosi hyvä tyyppi, tulee hyvin toimeen kaikkien kans. Kiltti.

Viime pettämisen jälkeen, kun kumpikin petti (!!!???).. olen itse saanut syytökset niskoille kaikesta paskasta.. epäilen että hän haluaa eroon minusta, koska syyttää minua koko ajan ja epäilee, että teen uudestaan saman.. itse ei kuulemma tee, koska rakastaa minua niin paljon.

Olipa hemmetin hyvin selitetty.. mutta kertokaa kokemuksia, kiitos... ja en kaipaa mitään narinoita pettämisestä..

Ennemmin miettisin rakastatko säkään häntä enää. Jos te kummatkin jatkuvasti petätte toisianne, ja vieläpä samaan aikaan, niin eiköhän normaali-ihminen tajuaisi erota?

Suurin tekijä on varmaankin se, jos mies ei vaan enää välitä.. mistään. Sun tunteista, esim. Ei ota huomioon niin pienissä kuin suurissakaan asioissa ennen kuin vasta vähän väkipakolla.

Joku fiksu on sanonut, että rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Oho, no teidän kohdallanne en usko että on enää rakkaudesta kyse puolin ja toisin.

Mutta rakastamisen loppumisen huomaa mun mielestä siitä, ettei toinen enää kaipaa lähelle, eikä ole enää kiinnostunut puolison tekemisistä ollenkaan, eikä myöskään kerro puolisolle enää jos hänelle itselle on tapahtunut jotain merkittävää: mielenkiintoista, hauskaa tai ikävää.

Blaah mikä lause....

Yhteistyössä